Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 134
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Cairns kirjoitti:
By the way, Jatkoajan toimittajat & allekirjoittanut katsoimme kateellisina alas 114 katsomoon Sinun Latvalan fanipaitaasi.

Äläs nyt, 60€ se vaan maksaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En ole ikinä ollut kännissä jatkoajassa. Niin kun en kyllä missään muuallakaan. Kun sitä ikääkin on kertynyt vasta 13 v, en ole "ehtinyt" =)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ikijokeri kirjoitti:
Äläs nyt, 60€ se vaan maksaa.

Ei kait? Jos laitat nimen selkään, niin se on jotain 80 yeuroo. Ostin Tomekin paidan muijan pojalle keskiviikkona ja VISA-vinkui siihen tyyliin.

En ole, vielä.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen joskus ja nyt on sellainen hetki siunaantunut. Yhden kaverin läksiäisistä juuri kotiuduin ja tulihan siellä nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta. Ihan kuin tämä ketään kiiinostaisi, mutta mitäs on näin typeriä ketjuja Jatkoajassa. Huomenna vielä pitäisi ajaa autoa kahden jälkeen. No, ehkä onnistuu...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Si, si, humalassa ollaan ja aika tukevassa. Reilun vuoden olen nyt Jokerifanien mukana pyörinyt ja ne ruojat on tehny musta alkoholistin helvetti! No, antoivatpahan läksiäislahjan inttiin: Kallion Pörssi-pip o ja ilmainen paukku.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo. Jees. Kyllä. Baareissa oltiin. Olen kuulemma kiltti poika, näin sanoi naispuolinen ystävä, antoi myös litsarin, niin että kellot soi päässä. Se oli aikamoinen isku, ihan jees.

Kuulemma minulla on seksikäs luonne!!! Hyvä, että minussa on jotain seksikästä, tästä on vain varaa parantaa, sanon!

Kaikki saman illan aikana. Todella hienoa. Onneksi on kavereita, vaikka antavat litsareita, siitäkin huolimatta, että olen kiltti, enkä tee pahaa kellekään. =)

Awwsom!
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Näköjään olen.. En olisi ikinä uskonut! Olen tässä baariin lähdössä ja vielä viimeisenä pitää jatkoaika tsekata.. Ei helevetti, olenkohan riippuvainen?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nostetaas ketju ylös, kun taas asiaa on. Huomasin juuri olevani aika kehittynyt näppäimistön hallitsija, kun näinkin vahvassa humalatilassa onnistun vääntämään melkein virheetöntä tekstiä korjaamatta juurikaan virheitäni. Kaikki, joille kirjoittaminen on humalassa vaikeaa, menkää kymmensormijärjestelmän kurssille, niin elämisen tasonne paranee humattavsti. Itsehän voisin painua nyt vaikka venyttämään zetaa sängyn pohjalle.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä, kännissä ollaan.
Vituttaa Ilveksen häviö mutta elämä voittaa kun pistää vähän Misfitsiä masiinaan. Hade, varo jos olet Henkassa, täältä tullaan.
Tänä iltana ei tuu pakkeja...
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Stolichnaya Citrosta juon. Todella loistavaa tavaraa kylmänä! Nukkumaan piti mennä jo vähän aikaa sitten, mutta tähän mennessä aina kun olen ottanut yhden paukun, olen pistänyt uuden pakkaseen jäähtymään. Josko seuraava olisi jo viimeinen?!

Tämän olisi voinut kirjoittaa myös kalsarikänniketjuun...
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaughan kirjoitti:
Josko seuraava olisi jo viimeinen?!
Tämän olisi voinut kirjoittaa myös kalsarikänniketjuun...
Kännissä on kätevää!
Musiikki soi ja olut on kylmää.
(ainoa huono puoli tässä on että näillä halpiskuulokkeilla ei voi soittaa tarpeeksi kovaa)

Edit: Nyt taitaa olla parempi poistua täältä jonnekin IRC kanavalle. Sillä tunnen liian suurta tarvetta avautua :(
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kapo 00 kirjoitti:
Edit: Nyt taitaa olla parempi poistua täältä jonnekin IRC kanavalle. Sillä tunnen liian suurta tarvetta avautua :(
Ristus!
Missähän sitä tuli oltua sen jälkeen kun kotiuduin Espoon reissulta. Sillä vasemman jalan pohjassa tuntuu olevan joku lasinsiru. Kotonani en ainakaan ole ollut, sillä täältä ei löydy edes roskapöntöstä mitään hajonnutta lasitavaraa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rock 'n' Roll jatkislaiset.

Vauhti kovenee sillä onhan huomenna vielä vapaapäivä.

Ainoa murhe on vaimoke joka saapunee kotiin tuossa 21.30 aikoihin. Voi laittaa jotain sanan säilää tähän deekuilutouhuun. On tuo ryökäle onnistuneesti katkaissut parit viimeiset kalsariprojektit, joten tänään otin hyvän varaslähdön. Tein ruoan valmiiksi (merilohta Houtskarista uunissa) kun vaimoke saapui töistä kotiin. Ja tottahan toki kokki (eli Sörkä itse) oli jo ottanut ne tarpeelliset oluset jotta ruoanlaitto onnistuu mestarikokkityyliin.

Kyllähän se piru huomasi, että kokki oli olutta ottanut. Mutta ei vissiin arvannut, että koko mäyriksen oli kokki kaupasta muiden ruokatarvikkeiden mukana laahannut.

Olutta, viskiä, olutta.

Olen taas.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja jatkuu Rock 'n' Roll.

Kalsarikänniketjuun en vielä ota osaa koska jos vaikka tulee tilanne, että painun huushollista paikalliseen tuulettamaan ajatuksiani.

Katsotaan nyt kun tuo vaimoke saapuu kotiin.

Mutta Pojat rokkaa...

Pojat - Parhaat biisit ja paras mahdollinen show...
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Kyllä vain Kyllä

Jeps. Päästiin duunikaverin kanssa duunista 21:30 ja aateltiin käydä ottamassa ne legendaariset "Yhet". Kello on nyt 2:40 ja meikkis on aivan saatanan kännissä. Yllättävän jurriin sitä voi "Yhestä" tulla. Onneks huomenna on töitä vasta 11:00 eli on reilusti aikaa selvitä......NOT!!!!!!
 

Naughty_S

Jäsen
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:
Jeps. Päästiin duunikaverin kanssa duunista 21:30 ja aateltiin käydä ottamassa ne legendaariset "Yhet". Kello on nyt 2:40 ja meikkis on aivan saatanan kännissä. Yllättävän jurriin sitä voi "Yhestä" tulla.

Älä muuta sano. Itse lähdin "kahdelle" (ois melkein pitänyt arvata), mutta kun kaupunkiin asti pääsin, niin muun seurueen suurin puheenaihe olikin mihin baariin seuraavaksi lähdetään. Eli tulin siis kusetetuksi ryyppäämään. Täysin vasten tahtoani. Ja tässä on tulos. Perkele.
 
Viimeksi muokattu:

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Nuha perkele iski ja olen sitä tässä lääkinnyt finrexinillä ja muilla.. ei auttanut ja astuin kuuman rommin ihmeelliseen maailmaan, kolme sellaista.

..nyt ollaan sitten kännissä ja sairastaminen on paljon mukavampaa, olutkin alkaa jo maistua, joten ei muutakun lisää bisseä.. Vastaus: KYLLÄ!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TML kirjoitti:
Täytyy ilmoittaa pienellä noloudella, että en ole koskaan ollut jatkoajassa kännissä.
Et ole aito. Mitä oikein teet tässä paikassa?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oolli Jookinen, Olli Jokinen!!!!!!!!!
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Pakko todeta, että eilen olin kyllä aika hyvissä. Muisti pätkii, vituttaa.


Ranger
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös