Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 254
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Tässä juhlitaan Hermeksen kauden ensimmäistä voittoa! Eli oon...
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Kyllähän kieltämättä on joitakin kertoja tullut pyörittyä täällä myös kännissä. Ja joskus kirjoiteltuakin...
Muihinkin ketjuihin olen " avautunut " juomisistani. Aluksi menee aina hyvin, mutta sitten pitemmän päälle tulee aina mokailtua ja KUNNOLLA. HÄVETTÄÄ.
Tämä menee nyt varmasti hiukan off-topic, vaikka liittyykin juomiseen. Eli olisikohan jollakin tietoa/kokemuksia ns. Avomyllyhoidosta ? Psykiatrini sitä minulle suositteli. On kuulemma kallis, mutta erittäin hyväksi koettu.
Eli vasta nyt, vuosikymmenten jälkeen, olen VIHDOIN sisäistänyt sen, että olen ns. kausi/tuurijuoppo... Mielenterveysongelmieni lisäksi.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Ihan tuohon edelliseen kirjoitukseeni viitaten...
Huomenna pääsen itse todistamaan tuon mainitsemani hoidon. Jahuu, olen asiasta enemmän kuin innoissani ! Ja eikä sitten maksakaan mitään...
Ja EI nyt en ole kännissä... :-)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mulla on huono olo, huono olo... Vittu, ei baariinkaan kuyenny! Olino mä matsis tänään? Ketkä teki maalit? k...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ikijokeri kirjoitti:
Vittu, ei baariinkaan kuyenny!

Toisaalta Helsingissä ei noita K-18-baareja ei juurikaan ole, tai jos on, niin nuorista pojista tykkäävät vanhat miehet väijyy kulmilla ;).

Olen pikkaisen kännissä. V.P.S.!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Känisä. Tahallinen kirotuserhe. Tiäskää hei..
 
Khyyl mää vähän alan olla.

Istutaan tässä kavereiden kanssa iltaa ja murehditaan sitä, kun Fastlane päättyi ja puhutaan siitä, että Matt Nickerson on ihan kova jätkä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjoittelen baarin tietokoneella täällä Töölössä, kaveri on baarimikkona. Joo, alan olla kännissä, mutta Jokerit voitti!
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Pakko oli vetää kännit, vaikka olis pitänyt tehdä töitä koko ilta. Duunikaveri kuoli tänään leukemian väsyttämänä ja sitä ei jumalauta selvinpäin kestä. Kaks kuukautta sitten vielä oltiin duunissa yhdessä ja nyt.....voi vittu!
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän sitä on joskus tullut oltua. Ja varmaan tänäänkin. Ellei sitten tuo hetkittäin oudosti häivähtävä päänsärky iske nuppiin. Merkit kyllä siihen nyt pahasti viittaavat, joten iloliemien nautiskelu saattaa päättyä ilon loppumiseen.

Mutta siihen asti juodaan kunnes ei enää pysty tahi kiinnosta.

Ja sitä paitsi täällä on kännissä kivaa. Mitä nyt jos joskus innostuu viestin kännissä naputtelemaan, niin näppäimien hakeminen kestää tovin kun joutuu nenä kiinni näppiksessä zoomailemaan. Ja sitten vielä ne typojen korjaukset ja oikoluvut että kehtaa lähettää...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgirin tapauksessa ja kuriositeettia etsittäessä pitäisi kysymän: "Oletko ikinä selvin päin Jatkoajassa?

Sörkä, heitä pari asa-valmistetta/johdannaista (asperin, disperin, burana jne.) tai parasetamolia huiviin, kyytipojaksi raikasta olutta.

Parasetamoli (Panadol, Para-Tabs...) pystyy hyydyttämään jopa migreenin sen alkuvaiheessa, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

HOX! Muuten parasetamolivalmisteita ei pidä viljellä alkoholinkäytön yhteydessä, koska parasetamoli varastoituu maksaan ja kuormittaa muutenkin kovassa koulussa olevaa sisäelin-parkaa. HOX!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Uleåborgir kirjoitti:
Parasetamoli (Panadol, Para-Tabs...) pystyy hyydyttämään jopa migreenin sen alkuvaiheessa, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

HOX! Muuten parasetamolivalmisteita ei pidä viljellä alkoholinkäytön yhteydessä, koska parasetamoli varastoituu maksaan ja kuormittaa muutenkin kovassa koulussa olevaa sisäelin-parkaa. HOX!
Minulla ei ainakaan auttanut kuin joku crackia ja Käck-patukkaa kovempi huume silloin kun migreeniä esiintyi. En saanut edes fillarilla polkaista kouluun.

Panadol on muutenkin ihan yhtä naurettava esitys särkylääkkeeksi kuin kaikki alle 800mg tabut. Onko niistä (siis yhdestä kappaleesta) oikeasti aikuiselle normikokoiselle miehelle mitään hyötyä?

Se noista. En malta olla hehkuttamatta tässäkään ketjussa Sinebrychoffin Cranberry Giniä. Jumalten juomaa ilman muuta. Luulisin, että Maverick olisi tilannut tätä, jos sitä 80-luvulla olisi ollut.

You shake my nerves and you rattle my brain
Too much love drives a man insane
You broke my will, oh what a thrill
Goodness gracious great balls of fire
---

Topicciin, juu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Juopunutta kommentointia migreenistä

tuuski kirjoitti:
Minulla ei ainakaan auttanut kuin joku crackia ja Käck-patukkaa kovempi huume silloin kun migreeniä esiintyi. En saanut edes fillarilla polkaista kouluun.

Panadol on muutenkin ihan yhtä naurettava esitys särkylääkkeeksi kuin kaikki alle 800mg tabut. Onko niistä (siis yhdestä kappaleesta) oikeasti aikuiselle normikokoiselle miehelle mitään hyötyä?

Parasetamoli auttaa siinä vaiheessa kun merkit tulevasta ovat ilmassa - näköhäiriöt, silmien kutina, äänten voimistuminen, lievä häivähdys päänsärystä.

Kun tuo herra Migreeni sitten pääsee herraksi ei siinä auta edes Käck-patukka. Kivun poistamiseksi olisi otettava tappava annos crackiä.

Kokeillahan tosin voi 100 mg Imigrania, 11 € kappale, mutta sen oksentaminen IDO 59:ään ahdistaa kamalasti. Nenäsuihkeita ja pistoksiakin myydään, kalliilla. Ja jos tuo auttaa, miettii että olipa mukavaa vielä silloin kun nenässä oli tunto ja kun pörssissä oli rayhaa [*eihaa].

Itselläni migreenin varmoja esioireita on mm. oluen/punkun/kirkkaan ja tiukan/siiderin/valkkarin/katkeron, onhan näitä, maku suussa, hyvä ja hilpeä seura ja se, että on perjantai tai lauantai. Joskus keskiviikko ja harvoin joku muu päivä.

Kersana sain migreenikohtauksen juustosta, pähkinöistä, suklaasta, puukäsitöistä, sipulista... Oikeastaan lyhempi lista voitaisiin laatia siitä mistä en saanut migreeniä. Kohtaukset kestivät vähintään 12 tuntia ja silloin oksennettiin niin perkeleesti. Eipä siis ihme että olin kukkakeppikuosissa vielä 20-vuotiaana vuonna -98, jolloin tauti alkoi helpottaa.

Aiheeseen: olen hieman juovuksissa vaikka tiedänkin että viina ei migreeni-päälle sovi, niin se vain on, perkele. Viskistä ja konjakista tulee jopa reaaliaikainen migreeni. Päänsärky alkaa siis välittömästi aineen nauttimisen jälkeen, eikä tarvitse edes odotella seuraavaa aamua.
 
Viimeksi muokattu:

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Tiedä sitten onko teitä poikia neuvottu, mutta kannattaa ottaa ennen ryyppäämistä muutama burana 400 mg tai vastaavaa. Ja kun juomisen lopettaa, toisin sanoen on kotona (tai jossain muualla) baarireissun jälkeen aamuyöstä, vedä taas parit buranat tms. ja vähintään puol litraa vettä. Ei pitäis päätä särkeä kun "aamulla" herää.... t:terveydenhuollon ammattilainen (=

Itse kymysekseen. Taidan olla tällä hetkellä ainakin pienessä sievässä, en ehkä ihan humalassa... Tai sitten olen =)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ollaan joo ja totesin juuri, että minulla on helvetin hyvä perse.

Panisin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En ole ollut yli kahteen kuukauteen päissään mutta haen kyllä nyt oluen vaikka pesin jo hampaatkin. Huomena pari lisää. On taas rehvit sen kanssa joka kyseli "annoinko muka ymmärtää jotakin" silloin viime bileissä kun se suukotteli ja istuskeli puoli iltaa sylissä. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

~KIPPISH!!!
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Golden AWe kirjoitti:
En ole ollut yli kahteen kuukauteen päissään mutta haen kyllä nyt oluen vaikka pesin jo hampaatkin. Huomena pari lisää. On taas rehvit sen kanssa joka kyseli "annoinko muka ymmärtää jotakin" silloin viime bileissä kun se suukotteli ja istuskeli puoli iltaa sylissä. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

~KIPPISH!!!


Golden AWe; Toivotan lykkyä pyttyyn huomiselle. Naiset on vaikeita, yritä ymmärtää! Elä juo ittees huomenna känniin, siitä naiset ei tykkää. Minä en ainakaan tykkäis. Ja oon kuullu että moni muukaan nainen ei tykkää jos itte on vähemmän juonunna. Eli kohtuus kaikessa. Mutta silti. Tsemppiä. Jospa se siitä selkiytyis ja tytskä tietäis mitä tahtois. Minä ainakin tietäisin. Tosin olen nauttinut hieman (=
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juulia kirjoitti:
Golden AWe; Toivotan lykkyä pyttyyn huomiselle. Naiset on vaikeita, yritä ymmärtää! Elä juo ittees huomenna känniin, siitä naiset ei tykkää. Minä en ainakaan tykkäis. Ja oon kuullu että moni muukaan nainen ei tykkää jos itte on vähemmän juonunna. Eli kohtuus kaikessa. Mutta silti. Tsemppiä. Jospa se siitä selkiytyis ja tytskä tietäis mitä tahtois. Minä ainakin tietäisin. Tosin olen nauttinut hieman (=

Juu ei tämä mikään end of the world-asetelma ole, tämä on vain yksi niistä monista mielenkiintoisista asetelmista ja kommenteista mihin tässä aina törmää, siitä tilityshh.

EN tule olemaan humalassa. Juon max. 3-4, lääkärin määräys. Minulta on pakonomainen kännääminen loppunut kokonaan! Nautin enemmän näistä tilanteista hehe...

Mitäs se sinä olet nauttinut?
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uleåborgir kirjoitti:
Sörkä, heitä pari asa-valmistetta/johdannaista (asperin, disperin, burana jne.) tai parasetamolia huiviin, kyytipojaksi raikasta olutta.

Olisi vissiin pitänyt. Klo 21.59 olin jo makuuasennossa koska ei enää huvittanut. Mikään migreeni ei iskenyt eikä hirmuinen päänsärky, vaan sellainen vittumainen pikkukivistys joka vei hauskuuden alkavasta juopottelusta/dvd:n tsiikailusta/Jatkoajan lukemisesta. Joten päätin sammuttaa itseni lepotilaan ja yrittää tänään uudelleen. Olisivat vaan oluet ja muut arvokkaammat juotavat menneet eilen hukkaan.

Ja olisi kyllä löytynyt kaapista tai mistä lie kivunlievittäjää. Tramal (100 mg) mömmöä huiviin niin kipu olisi varmaan ollut hetkessä poissa. Tosin siihen kun vielä vetäisi lisää olutta ja viskiä päälle, niin ei sitä tiedä vaikka olisi ollut itsekin poissa. Toikkaroimassa kalsareilla jossain keskustan teinibaarin jonossa. Ja vielä tässä iässä (37).
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Golden AWe kirjoitti:
Mitäs se sinä olet nauttinut?

Hieman tulee tää myöhässä, tää vastaus. Kyllä sitä tuli taas kerran nautittua punaviiniä ja siideriä. Tiiä mitä muuta oon koheltanut viime yönä kun tänne kirjotellu... Ainakin sähköpostia tullu laiteltua muutamalle ihmiselle...

No, nyt täytyy lähteä kauppaan. Tsemiä (=
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uutta yritystä putkeen. Tänään tuli noustua ajoissa, koska eilinen hulabaloostartti meni ihan päin persettä (se orastava päänsärky). Se taas tiesi sitä että jo aamulla olin pelikunnossa. Ensin pakolliset pahat alta pois, kuten siivousurakka, kaupassa käynti ja takapihan haravointi. Otin tosin jo ennen tuota kaupassa käyntiä olutta, joten ei tuo tämän päiväinen startti venähtänyt turhan pitkälle.

Nyt sitten poppia kaiuttimista ja olutta naamariin. Viskit odottavat vielä kaapissa mutta kai jotain niistäkin pitänee nauttia. Joten kai ilta menee musan (cd:t tai musa dvd:t) parissa ja kaipa sitä netissäkin tulee roikuttua. Ja Jatkoaikaa seurattua. Jos jotain keksin niin yritän näpytellä asiani ilmoille.

Ja taatusti kännissä tulee maailman parhaimpia ideoita mieleen, mutta onneksi olen vielä välttänyt niiden julkituonnin. Joskus olen tosin aamulla tarkistanut että mikäs se viimeinen viesti mahtoikaan olla. Onneksi ovat olleet ihan vielä melko asiaa. Tai sitten ei.

Mutta nyt. Kohti känniä jotta kehtaa tähänkin ketjuun vielä kirjoittaa. Nyt en ole vielä kännissä. Kai...
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Jep, tuli vedettyä aivan tolkuttomat taulut vanhojen duunikavereiden kanssa Hotelli Vantaassa. Vittu että tää päissään oikeinkirjottaminen on vaikeeta!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös