Hui saatana... Äkkiä lisää viinaa niin helpottaa. ;)Viestin lähetti rapster
IÄÄÄÄ IÄ IÄ CTHULHU.
Hui saatana... Äkkiä lisää viinaa niin helpottaa. ;)Viestin lähetti rapster
IÄÄÄÄ IÄ IÄ CTHULHU.
Viestin lähetti girlzilla15
No esimerkiksi nyt.
Viestin lähetti Kako-86
Pissis kännissä siis?
Viestin lähetti BigRedBob
Voi cittuuu olen jusy nyt antajaa anteeksi-..,..ahhjm
En myista kodsja olen viimeksi juomut näin palöjon viskuä , konhakia ja booli a, uhhh,...
No huh, vähän tuli näemmä liioiteltua. Varmasti olen kyseisiä aineita juonut enemmänkin, mutta en ehkä noita kaikkia yhdellä kertaa niin paljon.Viestin lähetti BigRedBob
Voi cittuuu olen jusy nyt antajaa anteeksi-..,..ahhjm
En myista kodsja olen viimeksi juomut näin palöjon viskuä , konhakia ja booli a, uhhh,...
Viestin lähetti BigRedBob
No huh, vähän tuli näemmä liioiteltua. Varmasti olen kyseisiä aineita juonut enemmänkin, mutta en ehkä noita kaikkia yhdellä kertaa niin paljon.
Se on kumma juttu, mutta multa pettää aina alkoholin vaikutuksen alaisena nimenomaan se motoriikka. Ajatus on kirkas, pääkoppa toimii ja ymmärtää kaiken hyvin, kädet ja jalat ei vaan tottele. Tonkin mä muistan kyllä kirjoittaneeni ja näin, että vittu tuleepas virheitä, mutta sormet eivät välittäneet aivosignaalista tuon taivaallista.Viestin lähetti Cairns
Ikävä huomata, että loistavan rumpalin motoriikka petti noin pahasti.
Eilen tuli oltua nousuhumalassa hetki Jatkoajassa, kivaa oli, oli helpompi provosoitua viesteistä
Viestin lähetti Iceman
Noh, tästäkin huolimatta en osaa pysyä Jatkoajasta. Missäs ketjussa voi ilmoittautua nettiriippuvaiseksi?