Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 264
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Eilen olin ensimmäistä kertaa. Aika jännittävä kokemus, estottomasti kirjoittelee mitä sattuu ja mihin sattuu. Onneksi ei mitään ihan täysiä järjettömyyksiä tullut kirjoiteltua, vihreitä tuli vain tavallista enemmän.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kohta aletaan olemaan.Mulla on sellanen tunne ,että tästä tulee tämän illan suosituin ketju.*hymiöitä*.Kaikki tulee kuitenki kännipäissään avautumaan ja katselemaan meininkejä.
Kuin minä nyt.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kako-86
Pissis kännissä siis?

Voi sitä kuule olla uutena vuotena humalassa ilman että on automaattisesti pissaliisa. Jotenkin minusta tuntuu että sinäkin olet lähempänä pissiksen stereotyyppiä kuin minä, viestistäsi päätellen. Somaa.
 
Perkele, olen kotona Jyväskylässä ja olutta on! Ja Jaloviinaa!

Miksi muuten ikkunalaudalla viilentynyt keskioluta maistuu paremmalle kuin jääkaapissa viilentynyt?

Kohta kaverille juomaan tuo Jallu pois ja sitten Baarille (isolla B:llä nimenomaan, siis Bar68).

Jyväskylä on maailman paras kaupunki.

Tänään tukka silmille.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
8 kaljaa ja 3 desiä kossua.. eli kyllähän tässä kännissä ollaan ;)
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Kännissähän minä täällä. Humala on hyvä, kun se nousee. Olen siis kännissä. Älkää välittäkö.

Edit: Viimeiseimmästä juomisesta on ´KAUAN, sen takia yks salmiakkikossu riittää hyvin jhumalaan. Kiitos Jumalan.½
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vähän tulis tissuteltua eilen, seitsemän ilmaista tuoppia irtosi, osa säälistä. Kandee olla asunnoton!
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siiisssiiiis.

Baaarista kotiuduttu harvinaisen hyvissä ajoin. Pohjien ja varsnaisten jälkeen enää jälkimakustelut (kori kaljaa kolmeen pekkaan) jäljellä.

Jokainen tzzzäp! on uuden elon alku.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi cittuuu olen jusy nyt antajaa anteeksi-..,..ahhjm





En myista kodsja olen viimeksi juomut näin palöjon viskuä , konhakia ja booli a, uhhh,...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti BigRedBob
Voi cittuuu olen jusy nyt antajaa anteeksi-..,..ahhjm

En myista kodsja olen viimeksi juomut näin palöjon viskuä , konhakia ja booli a, uhhh,...

Oikein avauduttu.

Talteen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti BigRedBob
Voi cittuuu olen jusy nyt antajaa anteeksi-..,..ahhjm





En myista kodsja olen viimeksi juomut näin palöjon viskuä , konhakia ja booli a, uhhh,...
No huh, vähän tuli näemmä liioiteltua. Varmasti olen kyseisiä aineita juonut enemmänkin, mutta en ehkä noita kaikkia yhdellä kertaa niin paljon.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti BigRedBob
No huh, vähän tuli näemmä liioiteltua. Varmasti olen kyseisiä aineita juonut enemmänkin, mutta en ehkä noita kaikkia yhdellä kertaa niin paljon.

Ikävä huomata, että loistavan rumpalin motoriikka petti noin pahasti.

Eilen tuli oltua nousuhumalassa hetki Jatkoajassa, kivaa oli, oli helpompi provosoitua viesteistä
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Cairns
Ikävä huomata, että loistavan rumpalin motoriikka petti noin pahasti.

Eilen tuli oltua nousuhumalassa hetki Jatkoajassa, kivaa oli, oli helpompi provosoitua viesteistä
Se on kumma juttu, mutta multa pettää aina alkoholin vaikutuksen alaisena nimenomaan se motoriikka. Ajatus on kirkas, pääkoppa toimii ja ymmärtää kaiken hyvin, kädet ja jalat ei vaan tottele. Tonkin mä muistan kyllä kirjoittaneeni ja näin, että vittu tuleepas virheitä, mutta sormet eivät välittäneet aivosignaalista tuon taivaallista.

Toisaalta jos se ajatus niin hyvin toimisi, niin en ehkä olisi tullut tänne kirjoittelemaan noinkin intensiivisen viinankittauksen jälkimainingeissa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jebu jebu.

En ole pitkään aikaan kirjoittanut tähän ketjuun, koska en ole ollut kännissä Jatkoajassa. Nyt olimme juomalaulukilpailuissa ja joimme ihan muutaman oluen. Lisäksi saimme 2 kunniamainintaa ja minipullot vodkaa.

Todettakoon, että ottaa päähän ihan helvetisti, kun pitäisi olla huomenna klo 10 kuuntelemassa seminaareja...

Fifty-Sixty, miten käy...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pikku hiljaa alkaa känni nousta.Muijafrendin synttärit ja meininki sen mukainen-> hirveetä kanojen huutelua =))...
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä...

... ja "selitys" on superpaska viikko duuneissa. Kyllä, tunnustaudun samalla heikoksi ihmiseksi, joka pakenee arjen paineita alkoholin tilapäiseen unohdukseen.

Noh, tästäkin huolimatta en osaa pysyä Jatkoajasta. Missäs ketjussa voi ilmoittautua nettiriippuvaiseksi?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Re: Kyllä...

Viestin lähetti Iceman

Noh, tästäkin huolimatta en osaa pysyä Jatkoajasta. Missäs ketjussa voi ilmoittautua nettiriippuvaiseksi?

Tosta en osaa sanoa ,mutta minäkin haluaisin ilmoittautua netti(ja nimenomaan Jatkoaika) riippuvaiseksi.
Onko kellään muulla sellaista tilannetta aamuisin ,kun saapuu töihin ja pistää koneen päälle ,niin eka asia mitä katsastetaan on Jatkoaika.com?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No en tiiä onko JA:n riippuvuus, mutta näemmä alkoholiin on. Kippis!
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Mä kun täältä koulunpenkiltä kirjottelen, niin eipä tuota viitti tänne humalassa raahautua. Vaikka vois olla aika lennokasta juttua siinä vaiheessa ;). Täytynee kokeilla joskus...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös