Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 97 002
  • 1 133

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Sistis
Hävettää kyllä tunnustaa, että tilasin eilen baarissa tuopin vettä.

Syystäkin, mitä tämä tällainen touhu on. Ei opiskelijaelämää saa sentään noin huonosti käyttää. Vähän ryhtiä nyt edes viikonlopun aikana juhlimiseen.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis

Hävettää kyllä tunnustaa, että tilasin eilen baarissa tuopin vettä.

Käy nyt hyvä mies lekurissa ottamassa laajat testit sieltä sun täältä! Vettä! Ja opiskelija! Vähennä opintoviikkometsästystä ja ala elää.

Vedentilaamisesi saat anteeksi vain siksi, että tunnustit sen suoraselkäisen rehellisesti julkisella keskustelupalstalla. Katsele itsesi perään, ettei toistu...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Sistis
Hävettää kyllä tunnustaa, että tilasin eilen baarissa tuopin vettä.
Älä, Älä sano enää mitään. Kaikki mitä sanot pahentaa vain tilannettasi... opiskelija muka. Höh!
Olisit edes keksinyt tekosyyn ja sanonut ettei ole mähveröitä.
Tosin sekään ei välttämättä olisi mennyt näin syksyllä läpi. Omenavarkaisiin ja sassiin. Kotiviini on poikaa.

Tuosta tulikin opettavainen opiskelijatarina mieleeni.

Kaveri oli 10 vuotta sitten Helsingissä opiskelemassa hammasteknikoksi. Opiskelijakavereineen saivat kuningasajatuksen omenakotiviinin valmistukseen. Hommaan tarvittiin tietenkin omenoita. Niitä löytyikin pari sataa kiloa yöllisillä varkausretkillä ympäri pääkaupunkiseutua.

Seuraavaksi hankittiin 200 litran muovinen tynnyri ja tietenkin tarvittava määrä sokeria, hiivaa ja muita tarpeita.
Porukan eräs huoleton veijari oli valmis sijoittamaan tehtaaan omaan 20 neliön yksiöönsä Helsingin keskustaan.
Pöntön kanteen porattiin 20 reikää ja ilmalukot asennettiin paikoille. Kun käyminen kunnolla alkoi, tuli kaverille muutto kämpästä. Ilmalukot puhalsivat käymiskaasuja suoraa huutoa pöntöstä ulos. Tippaakaan vettä ei lukoissa ollut, kun ei pysynyt. Puhallus oli kuulemma aikas reipas. Kämpässäkin haju oli kuulemma kuin panimon sammiossa.

Aikansa pönttö sitten pöhisi ja viini valmistui. Koskaan ei yhtään pulloa pöntöstä säilöntää varten täytetty, kuitenkin pöntön sisältö tyhjeni mehukattipulloihin huomattavan nopeasti ja hauskaa oli.

Eikö tuo ole sitä opiskelijahauskaa parhaimmilllan...

K
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tälläkin hetkellä humalassa, huominen ottelu jännittää, krapulassa on mentävä.

Niin, ja oli mulla yksi juttu vielä:
"että Marek Zidlicky on ylivoimaisesti Maailman paras jääkiekkoilia..!

EDIT: turhan jutun poisto
 

ace

Jäsen
Tälläkin hetkellä! Paljon olisi tarinaa joista suurin osa kuuluisi vitutusketjun puolelle. Enpä jaksa kuitenkaan alkaa tilittään, huomenna kaduttais kuitenkin.

Toivottavasti JYP tuosta kuitenkin vielä nousee...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tippa tapa, ja ämpäriin ei huku...

Ämpäri on ollut tänään lähempänä todellisuutta kuin tippa. Pakko sanoa, että vaikka todellisuudessa käytän alkoholia vähän ja olen sitä mieltä, että huolia on täysin turha yrittää upottaa alkoholiin, tekee pieni (?) nollaus joskus enemmän kuin hyvää. Näin minä tein tänään ja kohta on ihan jees suunnata nukkumaan, kun silmiä painaa jo.

Pyöräilin muuten n. kello 01.30 Lappeenrannan keskustasta ravintola Cannibalsin edestä. Sisältä ravintolasta (?) taisi juuri silloin tulla jokin seurue, jonka ohi myös pyöräilin. Ei hommassa muuten mitään, mutta joku tuosta seurueesta huudahti: "Poison...". Kuka tunnustaa?!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En tunnusta.

Tuskin olen tänään ollut Lappeenrannassa (varma en kuitenkaan voi olla). Jos olen Sinut nähnyt, niin varmasti olen myös huutanut...
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Legalize everything! -89

Kännissä on kätevää!
Onneksi en osaa hävetä noita kännitoilauksia, muuten kuolisin Vitutukseen välittömästi.
 
Viimeksi muokattu:

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Vaasassa tänään ravintolafestivaalit. Kaverin luona kattomassa jalkinepalloa ja siitä baariin. Perussetti, ei sen kummempaa.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Kapo00
Saako täällä viikonloppuisin selvinpäinkin olla, vai onko se ankarasti kiellettyä?

No ei sitä hyvällä katota.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole ihan varma. Ja taas mennääääääään FIUUUUUUUH! Pileystäviä otetaan menoon mukaan. Luvassa toistohuumoria ja velttohyppelyä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Yhdelle lähdettiin kaverin synttärien kunniaksi. Mutta sitten sitä, kappas, tulikin vedettyä naamaan neljä tuoppia ja salmari. En nyt kännissä ole, mutta pikku pöhnässä kuitenkin. Keskiviikko rules!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti Rok
Yhdelle lähdettiin kaverin synttärien kunniaksi. Mutta sitten sitä, kappas, tulikin vedettyä naamaan neljä tuoppia ja salmari. En nyt kännissä ole, mutta pikku pöhnässä kuitenkin. Keskiviikko rules!

neuvoja,neuvoja.Etkö sä Rok ole vieläkään oppinut että yhelle ei lähetä ikinä.Mä oon jo tottunut ajatukseen että lähetään kaljalle,sillon ei tuu morkkista ku vedinkin 10 sen yhden sijaan=)...
juu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyl.... nytkin Arnold, hörkkö, paze ja Flamez!
 

Anton

Jäsen
Kuulin hyvän kommentin, koskien määrää:
Yksi on liian paljon ja kymmenen liian vähän.

Ainakin minun kohdalla tuo pitää paikkaansa.
Tähän ainakin kaksi hymiötä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taitaa Iker olla humalatilassa Jatkoajassa.

Tulin juuri yöllä baarissa tapaamani naisen luota takaisin kotiin. Tällainen reissu tällä kertaa. Olen siis yksin kotona, ja heti Jatkoajassa, ja vielä kännissä...

Tuntuipa hyvältä, kun ei edes itse pitänyt iskeä ketään. Sievä nuori nainen tuli kuin tyhjästä keskelle tanssilattiaa, ja totesi minulla olevan "tosi nätit silmät."

Ihan miten vaan, ei sun tarvi mua sen enempää lämmitellä, kyllä mä mukaan lähden...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
ja tänään ei sitten juoda yhtään mitään.Vieläkin kännissä ja kello on ties mitä.Kävin jo avautumassa tuolla krapula-ketjussa ,mutta sitten tuntuikin ,että rakas känni nousi takasin päähän ja päätin tulla myös tänne avautumaan.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan tajuton känni/kanuuna päällä.
Nyt on kyse vain siitä mitä minä en ole eilen juonut.
Vanilijakoskenkorva + Pepsi Ahtojäillä
menee kohtalaisen hyvin kurkusta alas.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
hyvä nousu känni päällä.Ja mitä kello on.20.05 =))...jes.Hyvältä näyttää taas tän illan suhteen.ja huomenna aamulla avautumaan krapula-ketjuun.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Känkäkänkä

Murmelin kokkaukset tuli syötyä (ei ruokamyrkytystä ainakaan vielä :)) ja tästä nyt aletaan kaatamaan kaksin käsin, joten kohta olla titityy-tilassa.

Krapula-ketjussa tavataan!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotona ollaan, ja aivan kännissä. Poika on taas kaatanut oikein urakalla.

Pitäisköhän mennä nukkumaan? Joo...
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Umpitunnelissa, eikä ulospääsyä näy. Kello on vitusti, ja huomenna pitäisi alkaa lukea filosofiaa. IÄÄÄÄ IÄ IÄ CTHULHU.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös