Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 264
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liian usein. Tohdi edes avata ketjuja mihin luulee vastanneensa.

Toivottavasti olen vittuillut edes puolisivistyneesti, PM on ainakin ollut suht hiljaa. Ja mieluummin sitä täällä aukoo päätä kuin spudarijonossa. Morkkis on sama mutta mustelmia hieman vähemmän. Heh.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Harvemmin sitä jurrissa viitsii koneen ääressä notkua. Nyt tosin tuli muutama kossukola kipattua perjantai-illan kunniaksi. Lievät kalsarikännit siis kyseessä. Huomenna sitävastoin pitää olla mieli kirkkaana ja aistit valpaana tekemässä raporttia illan matsista. Eli lauantai-iltana ollaan taas vesi- / mehulinjalla. (Ainakin siihen saakka, kunnes raportti on verkossa). Kippis ja kulaus, meikäpoika menee nyt nukkumaan.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saahan sitä josku pari ottaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan pikkusen vaan....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyl, juuri nyt.. Pikapohjat ja baarin kautta kotiin lepäämään ja Jatkoaikaa lukemaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ihan vitun jurrissa. miten vitussa töälltä mennään huomenna töihin tulkaa nyt vttu joku hakemaan poika kotio vittu älkää juko keskellä päivää....tai jatkothan tässä venähti,,,

Edit : viotun capslock

PS. johanna on rock
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Nikke
Ihan vitun jurrissa. miten vitussa töälltä mennään huomenna töihin tulkaa nyt vttu joku hakemaan poika kotio vittu älkää juko keskellä päivää....tai jatkothan tässä venähti,,,

Edit : viotun capslock

PS. johanna on rock

Heheheheheheh!!! Näemmä on tosiaan venähtänyt =). Koeta tosiaan selvitä huomiseksi töihin.

Porukkaa on muuten viime yönä avautunut tänne kohtuupaljon. Ilmeisesti ollut vilkas bile-ilta. Itse olin vain pikkuisen humalassa. Krapulaa ei ole, muuta kuin janottaa hieman. Viideltä ajattelin jo selvitä sählyyn....
 

Anton

Jäsen
Eipä nyt viime aikoina ole tullut oltua täällä kännissä. Tipaton tammikuu on saanut jatkoksi kohtalaisen kuivan helmikuun.

Joskus oli outoa lukea nickname "Antonin" kirjoittamia typeriä tekeleitä. Kyllähän ne aamulla hieman näyttivät tutuilta, mutta vain hieman.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kai täällä selvin päinkään voi olla moisen paskan jälkeen mitä isomäessä tarjottin juuri äsken. Sauna päälle saatana ja odottamaan mm-kisoja!
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Eilen tuli kieltämättä oltua pienessä huppelissa täällä Jatkoajan palstalla. JYP:n ja Ässien syyhän se oli kun tekivät tästä säälipleijaritaistelusta niin pirun jännän. Ei pystynyt kuuntelemaan JYP:n peliä radiosta ihan selvinpäin, sen verran pelottavaa ja samalla jännittävää se oli. Samalla piti vielä silmä kovana seurata teksti-tv:stä Ässien tilanteita, niin sydänhän siinä olisi pysähtynyt ilman bisseä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
alkaako jo viihtyyn..

En ole vielä känissä jatoajassa, mutta ehkä sitten illalla tosin kyllä täälä pubissa olut maistuu.. taidan lähtee himaan pudottellee...
 

Paskinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, FC Bottom, Arsenal
Ja taas... on mr.paskis jurrin pauloissa jatkoajassa, mutta älkää kanssakirjoitteliat mua siitä syyttäkö kun juttu luistaa vaan paremmin kun on "pienissä ja sievissä" perkule vie!

Onhan nyt playo0ffien aika.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Korkkiruuvi kiertyy... sitten rauhallinen, pitkä vetoliike...

... ja PLOP !!

...nuuh nuuh.. ... jumalainen tuoksu...

Ja sitten plupluplupluplupluplu... uudestaan taas nuuh nuuh...
ja sitten hörphörp... ...ja... ...aaaaaaaaaaaahhhhhhh...




Sweet intoxication.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lievästi humaltunut olen tällä hetkellä. Ja nyt nukkumaan... Olisi aikainen herätys aamulla liikunnan pariin.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Lauantaiaamun korjaus-sarja muuttui lauantaiaamun nousukiidoksi. Eilisen illan avautumiset (vahvoissa promilleissa) yllättivät minut. Ei ylilyöntejä ?! Mitä ihmettä ?!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti kakkonen
Pitäiskö olla jotku speksit niin vois "ilmottautua" aina tähän ketjuun kun (jos) taulukon mukaan on tarvetta?
No eiköhän ne speksit määrity ihan luonnostaan. Eli todella kännissä tuskin osuu hiirellä tuohon "post reply"-kohtaan.

edittiin osuin: niin, jäi sanomatta, että useimmin ne pelti kiinni olevat tuntuvat osuvan tuohon "new thread"-kohtaan
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Taas vaihteeksi olen kännissä tällä palstalla.
Hyvä meininki tänään.Huomenna aamulla kaheksaan duuniin ja varmaan sen 12-13 tuntia joutuu tekee ,mut ei se mitään.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Olen ja nauran naisille. Ei mul kyl ole ehkä varaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aamulla heräsin ja olin lähdössä puntille. Muistin sitten notta pitää hakea reissufotot kehityksestä ennenkuin Bilka sulkee ovensa.
Hain fotot ja menin näyttään niitä frendin kämpile, oli nauramista. Päätimme lähteä koululle hommiin kun ei puntile kerkeä enää. Matkalla päätimme tarkistaa josko Lövbergillä ois safkaa tarjouksessa. Safkaa joo, Heineken kori 100 kruunua. 137 pantteineen ja korin kanssa.
Täällä sitä kirjoitetaan Jatkoaikaan iltaa odotellessa ja on hyvää bisseä.

Koulutyötkin jääny vähemmälle huomiolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös