Oi minne menet Jatkoaika?

  • 34 780
  • 338

Jokipoika

Jäsen
Ensin Varjo saa oikeutta ja sitten vielä Vlad mestauttaa itsensä katkerasti kerjäten. Tämä on varmasti maamme surullisin päivä. Koko Jatkoajan keskustelu kulminoituu tähän tapahtumaan ja tämä tullaan varmasti muistamaan iänkaikkisesti.

Oikeasti, molemmat osaavat kirjoittaa todella asiapitoisia tekstejä, jos vain haluavat. Mutta, jos heille ei sovi elää tiettyjen sääntöjen kanssa, on silloin parempi vaihtaa maisemaa. Jätetään se martyyrius kuitenkin elämän konkreettisemmille asioille.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Minusta on hemmetin suuri sääli, että Vlad päätyi ratkaisuun, jonka nyt teki. Hän on kuitenkin Jatkoajan kaikkien aikojen 20 aktiivisimman kirjoittajan joukossa yli 2600 kirjoitetulla viestillään. Vladin viestit erottuivat myös positiivisesti sen takia, että hän osasi perustella mielipiteensä. SaiPa-osasto menetti hänen lähtiessään yhden fiksun kirjoittajan. :(
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No voihan tahmea tallukas sentään! Heti kun on palstalta pois hieman pitemmän aikaa, niin täällä tapahtuu kummia!
Ainakin minun tulee vladin kirjoituksia ikävä. Vaikka välillä hänen ajatusmaailmansa oli hyvinkin kaukana ns. "tavallisen tallaajan" tyylistä, niin en minä sitä ainakaan pahakseni pannut - varsinkaan sen jälkeen, kun oppi miestä ja miehen mielipiteiden syntyperiä tuntemaan yksityisviestien ja livetapaamisten myötä.

Sanoisin että tämä oli erittäin ikävä seuraus nimimerkki varjon viikon pituiseen huiliin liittyen.
Masentavaa. Taas yksi panssarivaunujen tekniikasta, sotahistoriasta ja pienoismalliharrastuksesta kiinnostunut häipyy kuvioista.

Noh, onneksi on olemassa puhelin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
No sitten ei kannata valittaa, vaan olla tyytyväinen.

En ota itse asiaan kantaa. Ymmärrän silti ihmisiä, jotka kirjoittavat palstalle, vaikkeivat kokisi sen moderointia oikeudenmukaiseksi. Palstalle kirjoittajan ei myöskään tarvitse olla tyytyväinen linjaan vaan hyväksyä se, jos palstalle kirjoittaa, tyytyväisyys kalskahtaa liian kovasti korvaan. Tämä siis mielipiteeni yleisesti palstoihin ja moderointiin, ei mitenkään tähän palstaan.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Kai sitä pitää tälläisen vähemmän aktiivisenkin kirjoittajan kantaa kortensa tähän kakkaiseen kekoon, joka täällä nyt kasaantuu.

On se saatanan sääli, että kaksi palstan ajatteliin kuuluvaa huippukirjoittajaa poistuu kenties pysyvästi joukostamme. Kumman pikkusieluista porukkaa tuntuvat nuo palstaa pitävät nörttigurumme olla, jos eivät voi mitenkään asioita kommentoida, ainakaan julkisesti. Kai tätä palstaa lähinnä meille käyttäjille pidetään, eikä moderaattorien kikkelinkasvatukseen.

Jos täältä poistetaan kaikki ihmiset, jolla on (moderaattoreista poikkeavia) mielipiteitä, tästä tulee juuri tommonen "Seksikkäin jääkiekkolija"-palsta, jota minä en ainakaan jaksa lukea. Niitä voi sitten kukin selata Tapparan tai HPK:n omilta keskustelupalstoilta, joiden taso on mitä on.

Ja jos keskustelualue on "Vapaa keskustelu", niin eikö se silloin voisi todellakin olla aika vapaata ? Tietysti jos siellä nyt jotain uutta holokaustia suunnitellaan, niin sitten voisi vähän asioihin puuttua, mutta mitä minä(kin) olen tuota juutalaisketjua lukenut, niin ei voi olla totta, että semmosen perusteella ruvetaan pelikieltoja jakamaan. Kai sitä saa mielipiteet olla, varsinkin jos niitä pystyy jopa perustelemaan.

Tässä viestissä nyt ei ole kenellekään mitään uutta tai ihmeellistä ja kielikin on huonoa ja asiasisältö on olematon, mutta pistää vihaksi tää tälläinen.

Kiitos ja anteeks.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne jyrää meitin!

No hei, nyt äkkiä joku avaamaan ketju Valdin muistolle. Mies siellä jo kikkeli tanassa sivelee näyttönsä ääressä hipiäänsä hunajaa, joka tulee ylistävin sanoin nuolla makoisiin suihin. Nyt kaikki ”oikeat” keskustelijat barrikaadeille, sillä tässähän putoaa pohja koko Jatkoajan keskustelupalstalta.

Ensin passitetaan kaikkien teini-filosofien Helinä-keiju elinkautiselle ja nyt romahtaa elämän jo muutoinkin murjoman retkikoordinaattorimme labiili psyyke. Voi minkä teitte moderaattorit! Osaatteko edes hävetä?

Harmi vaan, että nämäkin riipaisevan draaman ainekset kuihtuvat kokoon muutaman päivän kuluessa. varjoton viikkomme päättyy parin päivän päästä, ja Vladkin lunkii hattu kourassa, paidan helmaansa mutraten kyselemään, josko niitä oikkareita sittenkin saisi takaisin. Onhan näitä ”marttyyrikuolemia” nähty ennenkin.

Juohtuipa vaan mieleeni…
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Ne jyrää meitin!

Viestin lähetti Rööri
No hei, nyt äkkiä joku avaamaan ketju Valdin muistolle. Mies siellä jo kikkeli tanassa sivelee näyttönsä ääressä hipiäänsä hunajaa, joka tulee ylistävin sanoin nuolla makoisiin suihin. Nyt kaikki ”oikeat” keskustelijat barrikaadeille, sillä tässähän putoaa pohja koko Jatkoajan keskustelupalstalta.

Ensin passitetaan kaikkien teini-filosofien Helinä-keiju elinkautiselle ja nyt romahtaa elämän jo muutoinkin murjoman retkikoordinaattorimme labiili psyyke. Voi minkä teitte moderaattorit! Osaatteko edes hävetä?

Harmi vaan, että nämäkin riipaisevan draaman ainekset kuihtuvat kokoon muutaman päivän kuluessa. varjoton viikkomme päättyy parin päivän päästä, ja Vladkin lunkii hattu kourassa, paidan helmaansa mutraten kyselemään, josko niitä oikkareita sittenkin saisi takaisin. Onhan näitä ”marttyyrikuolemia” nähty ennenkin.

Juohtuipa vaan mieleeni…

Vanha kunnon Röörihän sen taas kerran sanoi.

Ei mitään lisättävää.

-TommyT-

PS. Anteeksi chat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juhaht
Vaikka kuinka moderaattoreiden linjaa arvostelisin, on vladin päätös tässä yhteydessä mielestäni naurettavaa marttyyriyden tavoittelua.

Enemmän kuin samaa mieltä! Ihmeellistä pikkulapsen kitinää ja huomionhakemista.
Hame korville( tai no, älä vedä sittenkään)

Ihmeellisiä Ilpoja täällä on allekirjoittaneen lisäksi.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Röörin linjoilla minäkin. Kummallista huomiontavoittelua sinänsä ihan asialliselta kirjoittajalta.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Ne jyrää meitin!

Viestin lähetti Rööri
Ensin passitetaan kaikkien teini-filosofien Helinä-keiju elinkautiselle ja nyt romahtaa elämän jo muutoinkin murjoman retkikoordinaattorimme labiili psyyke. Voi minkä teitte moderaattorit! Osaatteko edes hävetä?

Bravo, Rööri!

Nappiin lausuttu. Hyvä, että täällä ketjussa alkaa olla muitakin kuin tyhjän itkijöiden ja wannabe-moderaattorien valitusvirsiä tuon minä-tahdon-aina-olla-periaatteessa-eri-mieltä pseudoviisaan puolesta.
 

DieHard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
No mitenkään ottamatta kantaa muuhun mutta eikös Vladille sanottu että jos ei miellytä niin aina on olemassa muita palstoja minne voi kirjoitella?

Ja nyt kun Vlad tämän teki niin häntä mollataan marttyyri-aseman hakemisesta?
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti DieHard
Ja nyt kun Vlad tämän teki niin häntä mollataan marttyyri-aseman hakemisesta?
Kirjoittamisen lopettaminen on ihan ok, jokaisen henkilökohtainen ratkaisu. Mutta sen voi myös tehdä vain lopettamalla kirjoittamisen. Jos kovaan ääneen huutaa julkisesti lopettavansa kirjoittamisen, niin sitten ainakin minua ihmetyttää mikäköhän todellakin on syynä...
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti DieHard
No mitenkään ottamatta kantaa muuhun mutta eikös Vladille sanottu että jos ei miellytä niin aina on olemassa muita palstoja minne voi kirjoitella?

Ja nyt kun Vlad tämän teki niin häntä mollataan marttyyri-aseman hakemisesta?

Olkaamme siis onnellisia, että kukaan ei kehoittanut vladia tekemään mitään muuta. Huoh, mitä juttuja...

vlad teki lapsellisen tempun ja virtuaalisesti heittäytyi lattille jalkoja ja käsiä huitomaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta ikävä juttu että vlad jätti leikin sikseen ja vetäytyy pois Jatkoajasta. Ollut ehdottomasti positiivisimpia ja ajattelevaisimpia kirjoittajia koko paikassa ja olen mielenkiinnolla miehen kirjoituksia lueskellut. Hiukan dramaattinen tekohan tuo oli, jokseenkin.

Keskustelupalsta tylsistyy entisestään.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Ne jyrää meitin!

Viestin lähetti Jet-Ace
Nappiin lausuttu. Hyvä, että täällä ketjussa alkaa olla muitakin kuin tyhjän itkijöiden ja wannabe-moderaattorien valitusvirsiä tuon minä-tahdon-aina-olla-periaatteessa-eri-mieltä pseudoviisaan puolesta.

Niin just. Hyvä, että palstan moderaattorit tulevat tänne kertomaan kuinka asiat ovat. Ykkösnickillä ei näköjään uskalleta.
 

jerry

Jäsen
Viestin lähetti Flonaldo
Jos kovaan ääneen huutaa julkisesti lopettavansa kirjoittamisen, niin sitten ainakin minua ihmetyttää mikäköhän todellakin on syynä...

Näinkö Vlad sitten teki?
Itse luin tuosta Moderaattoreiden ilmoituksesta Vladin kirjoitusoikeuksien poistosta. Olisi tuon kai voinut jättää ilmoittamattakin. Ei olisi ollut eka kerta kun joku pelikielto jää ilmoittamatta.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti vlad
Pyydän moderaattoreita peruuttamaan kirjoitusoikeuteni.

Ystävällisin terveisin,

Marko a.k.a vlad.
Tämä ihan vaan jerrylle tiedoksi. Kai tuonkin joku silti osaa edelleen kääntää moderaattorien syyksi, kun ilkeästi tottelivat kirjoittajan toivetta.
 

Voittaja

Jäsen
Todella ikävää jos Vlad on lopullisesti poissa, sillä ainakin minä nautin hänen viestiensä lukemisesta. Itse asiassa molemmat, sekä varjo että Vlad kuuluvat niiden todella mielenkiintoisten kirjoittajien joukkoon, joiden viesteissä on käytännössä aina jotain vähän enemmän, kuin mitä itse tekstiä "sokeasti" lukemalla voisi arvata....olipa mielenkiintoisesti sanottu. Molemmat uskaltavat sanoa mielipiteensä, olivatpa ne kuinka "erilaisia" tahansa. No, matka jatkuu joka tapauksessa, mutta todella toivon näkeväni vielä Vladin kirjoituksia tällä sivustolla.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Flonaldo
Kirjoittamisen lopettaminen on ihan ok, jokaisen henkilökohtainen ratkaisu. Mutta sen voi myös tehdä vain lopettamalla kirjoittamisen. Jos kovaan ääneen huutaa julkisesti lopettavansa kirjoittamisen, niin sitten ainakin minua ihmetyttää mikäköhän todellakin on syynä...

Onhan näitä ennenkin täällä nähty. Suureen ääneen julistavat lopettavansa kirjoittamisen ja odottavat suuria määriä myötätuntoa muilta ja näin voivat yksikseen röyhentää rintaansa koneensa äärellä.

Että silleen...
 

jerry

Jäsen
Viestin lähetti Ossi
Tämä ihan vaan jerrylle tiedoksi. Kai tuonkin joku silti osaa edelleen kääntää moderaattorien syyksi, kun ilkeästi tottelivat kirjoittajan toivetta.

Ossi Ossi, ei se täti ole setä vaikka sillä joskus on munat.
Minkä ihmeen takia se kirjoitti sen toiseen threadiin?

En minä sitä epäillyt etteikö Vlad olisi itse pyytänyt "potkuja", vaan lähinnä ihmettelin että miksi siitä piti modejen toimesta ilmoittaa kaikille. Tuo pelikielto-threadi on todennäköisesti kuitenkin se kaikkein luetuin tällä palstalla. Kuten aiemmin mainitsin, ei kaikista muistakaan pelikielloista ole ilmoitettu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti wilco
Onhan näitä ennenkin täällä nähty. Suureen ääneen julistavat lopettavansa kirjoittamisen ja odottavat suuria määriä myötätuntoa muilta ja näin voivat yksikseen röyhentää rintaansa koneensa äärellä.

Suureen ääneen?

Vlad ei mainostanut lopettamistaan missään suureen ääneen. Pyysi vain lyhyellä ja yksinkertaisella viestillä modeja poistamaan tunnuksensa. Siinä ei ollut mitään mahtipontista marttyyrihakuisuutta mukana. Tuon pyynnönkin hän esitti eri ketjussa kuin siinä, missä suurin myrsky on ollut käynnissä.

Jos Vlad todella olisi halunnut maksimaalisen huomioarvon poistumiselleen, olisi hän todennäköisesti laittanut ilmoituksensa tuohon "oi Jatkoaika" -ketjuun ja luultavasti käynyt jättämässä suurieleiset jäähyväiset myös niihin muihin ketjuihin, joissa hän on ollut aktiivisesti mukana.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti jerry
Ossi Ossi, ei se täti ole setä vaikka sillä joskus on munat.
Minkä ihmeen takia se kirjoitti sen toiseen threadiin?

En minä sitä epäillyt etteikö Vlad olisi itse pyytänyt "potkuja", vaan lähinnä ihmettelin että miksi siitä piti modejen toimesta ilmoittaa kaikille. Tuo pelikielto-threadi on todennäköisesti kuitenkin se kaikkein luetuin tällä palstalla. Kuten aiemmin mainitsin, ei kaikista muistakaan pelikielloista ole ilmoitettu.
Ensin itketään, kun modet ei tiedota, ja sitten kun ne tiedottaa kun on jotain tiedotettavaa, aletaan itkemään kun tiedotettiin. omfg. Milloinkaan ei ilmeisesti tämänkaltainen instanssi voi tehdä töitään niin hyvin, ettei olisi jollain jotain valitettavaa.

No, ainakin olisin voinut nauraa ehkä hieman, jollen olisi niin ällimystynyt.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noista kirjoitusmääristä päätellen Vladkin on sen verran koukussa tähän paikkaan, että eiköhän se tänne palaa kirjottelemaan tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin... Toivon mukaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti mirasane
Suureen ääneen?

Niin, suoranaisesti tuo ei osu vladiin, se on totta. Mutta tämän ketjun avaaminen ja sitten salaperäisesti katoaminen, tai ei salaperäisesti, on todellakin marttyyriaseman hakemista. Hyvä, että kommentoit, taisi olla vlad jopa suunnitelmallisempi kuin moni luuli...

Että silleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös