Oi minne menet Jatkoaika?

  • 34 784
  • 338

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti mirasane
Suureen ääneen?

Vlad ei mainostanut lopettamistaan missään suureen ääneen. Pyysi vain lyhyellä ja yksinkertaisella viestillä modeja poistamaan tunnuksensa. Siinä ei ollut mitään mahtipontista marttyyrihakuisuutta mukana. Tuon pyynnönkin hän esitti eri ketjussa kuin siinä, missä suurin myrsky on ollut käynnissä.


Seppuku on seppuku, suoritetaan se sitten lantakasassa tai keisarin edessä pyhätön etupihalla.

Kyllähän tuo nyt oli parhaimman luokan virtuaalinen Jan Hus- imitaatio. Ympäristö kävi keskustelijallemme ylitsepääsemättömän raskaaksi, joten hän luopui ympäristöstä. Se, tekikö hän sen kuuden viikon mainoskiertueen jälkeen vai vaiti navetan takana näppäillen, ei muuta teon "antikeskustelullista" luonnetta. Hernenenä mikä hernenenä.

Minuakaan ei miellytä pomoni, Valtion, tapa järjestellä työmaani asioita. Pitäisiköhän ruveta Helvetin Enkeliksi ja jättäytyä järjestäytyneen yhteiskunnan ulkopuolelle? Kumpihan tapa olisi parempi, huudella asiasta eduskunnan rappusilla vai kirjoittaa nätisti Tarjalle?

Voi tuskan parahdus.
 

jerry

Jäsen
Viestin lähetti vilpertti
Ensin itketään, kun modet ei tiedota, ja sitten kun ne tiedottaa kun on jotain tiedotettavaa, aletaan itkemään kun tiedotettiin. omfg. Milloinkaan ei ilmeisesti tämänkaltainen instanssi voi tehdä töitään niin hyvin, ettei olisi jollain jotain valitettavaa.

No, ainakin olisin voinut nauraa ehkä hieman, jollen olisi niin ällimystynyt.

Olisit vielä laittanut sen lainauksen tuohon jossa minä olen pyytänyt tiedottamista. Puutuin mielestäni vain ja ainoastaan tuohon flonaldon kirjoittamaan asiaan.

Kun kerran asia on näin, kuten toisessa ketjussa kerrottiin jonkun toisen tapauksen yhteydessä:


Viestin lähetti Moderaattorit
Höpö, höpö. Kyseiseltä kirjoittajalta poistettiin pysyvästi kirjoitusoikeudet. Sitä ei edes kirjoitettu ilmoituksiin. Moderaattorit eivät ole ilmoitusvelvollisia ratkaisuistaan. Älä siis puhu roskaa ilman, että tiedät asioista.

....Ei voi kun ihmetellä että mikä tarve Moderaattoreilla oli tehdä Vladista marttyyri.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Gagne
Kumpihan tapa olisi parempi, huudella asiasta eduskunnan rappusilla vai kirjoittaa nätisti Tarjalle?

Johan se on viime päivinä huomattu. Pommilla asiasi kuuluu koko kansalle. Mutta, jos erehdyt sitä käyttämään jossain korvessa, niin vain muutaman kilometrin päähän.

Itse kannatan tuota metsässä kiroilua. Ei jaksa kirjoittaa Tarjalle, mutta ei jaksa kyllä lähteä eduskuntatalollekkaan mesoamaan.

Kivempi kiroilla itsekseen. Eikä niinkuin entinen panostaja, joka menetti lupansa uhatessaan räjäyttää eduskuntatalon...

Että silleen...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti wilco
Johan se on viime päivinä huomattu. Pommilla asiasi kuuluu koko kansalle. Mutta, jos erehdyt sitä käyttämään jossain korvessa, niin vain muutaman kilometrin päähän.

No jep. Mutta jos tämän "marrrrttyyyr"imme toiminta on ketjun alusta alkaen ollut suunnitelmallista, pistää vaan ihmetyttämään että mitä sillä nyt oikeastaan haettiin?

Täällä nousee meteleitä milloin natseista, milloin juutalaisista. Kovaakin saa puhua, sillä Linnan Väpiä mukaillen "Kyllä maailmaan huutoa mahtuu ja viitaan...". Niin tännekin. Se on aivan varmaa, että pelkistä yksittäisistä mielipiteistä/arvorakennelmista täältä ei ketään heivata. Vastavirtaan saa siis kulkea. Tai näin siis kaikessa subjektiivisuudessani näen asian.

Muuttaako tuo ele asioita yhtään mihinkään? Tulemmeko me suvaitsevaisimmiksi? Keskustelemmeko me paremmin kun meidän otsillamme loistaa kirkkaana vladiuden velvoittava kruunu? Kaveri pisti pillit aivan turhaan pussiin.

edit: Tai jos Vlad huomasi käyttävänsä "Jatkoaikaa" aivan liikaa ja halusi irti koukustaan. Jospa hän siirtyi korvaushoitoon? Pitäisiköhän kurkistaa Kiss:in chatiin?
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti wilco
Niin, suoranaisesti tuo ei osu vladiin, se on totta. Mutta tämän ketjun avaaminen ja sitten salaperäisesti katoaminen, tai ei salaperäisesti, on todellakin marttyyriaseman hakemista. Hyvä, että kommentoit, taisi olla vlad jopa suunnitelmallisempi kuin moni luuli...

Että silleen...

Ei vlad täytä marttyyrin mittaa - siis kielteisessä mielessä. Hän halusi perinpohjaista keskustelua JA:n linjasta ja päätyi omaan ratkaisuun. Kummallista, että nyt pitäisi ryhtyä mustamaalaamaan miestä, joka on saanut aikaiseksi JÄLLEEN KERRAN keskustelua ja on ollut koko JA-uransa aikana kantava voima ajatustenvaihdossa. Vladin tuntien - hän ei ole laskelmoiva vaan ennemminkin avoin. Nyt JA on mielenkiintoista persoonaa köyhempi. Kirjaimellisesti köyhempi.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti mauri
Ei vlad täytä marttyyrin mittaa - siis kieleteisessä mielessä. Hän halusi perinpohjaista keskustelua JA:n linjasta ja päätyi omaan ratkaisuun. Kummallista, että nyt pitäisi ryhtyä mustamaalaamaan miestä, joka on saanut aikaiseksi JÄLLEEN KERRAN keskustelua ja on ollut koko JA-uransa aikana kantava voima ajatustenvaihdossa. Vladin tuntien - hän ei ole laskelmoiva vaan ennemminkin avoin. Nyt JA on mielenkiintoista persoonaa köyhempi. Kirjaimellisesti köyhempi.

Olin kirjoittamassa vielä yhtä viestiä vladin puolustukseksi, mutta Mauri tuossa edellä puki ajatukseni jo niin hyvin sanoiksi, ettei tuohon jää enää paljoa lisättävää.

En usko, että Vlad aloitti "Oi Jatkoaika" -keskustelua suunnitellen alusta lähtien näyttävää poistumista. Hän nimenomaan halusi perinpohjaista keskustelua, mutta ilmeisesti sai tarpeekseen, kun vastapuolen lausunnot alkoi olla tasoa "ellet viihdy täällä, mene muualle". Vlad vain teki niin kuin toivottiin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti mauri
Hän halusi perinpohjaista keskustelua JA:n linjasta ja päätyi omaan ratkaisuun. Kummallista, että nyt pitäisi ryhtyä mustamaalaamaan miestä, joka on saanut aikaiseksi JÄLLEEN KERRAN keskustelua ja on ollut koko JA-uransa aikana kantava voima ajatustenvaihdossa. Vladin tuntien - hän ei ole laskelmoiva vaan ennemminkin avoin. Nyt JA on mielenkiintoista persoonaa köyhempi. Kirjaimellisesti köyhempi.

Enpä nyt sanoisi, että JA olisi mihinkään köyhtynyt. Yksi kirjoittaja lähtee toinen tulee, aivan kuten jääkiekossa. En itse ole pitänyt valdia, tai ketään muutakaan erityisesti paikan kantavana voimana, vaan me kaikki teemme sen, itse kukin tyylillään.

Mustamaalaanko, vai tarkoititko sitä? Tuli vain tuo ajatus mieleen siitä kirjoituksesta, johon kommentoin. Onko tämä keskustelu ollut rakentavaa vai vain syytöksien heittelyä toisia kohtaan?

Mielestäsi vlad on avoin, olen samaa mieltä. Hän on kirjoittanut omia mielipiteitään, kuten mielipidepalstalla kuuluukin. Mutta hyvä kirjoittaja osaa myös johdatella lukijaa.

Vlad on tosiaankin kirjoittanut mielipiteitään ja puolustanut näitä suoraselkäisesti, sen kuvan olen saanut. Mutta voiko tämä tapahtunut olla seuraus siitä kypsymisestä, että ei saanutkaan oman katsantokantansa puolustajiksi muita keskustelijoita. Enpä tiedä, ihmettelen vain...

Että silleen...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mirasane

En usko, että Vlad aloitti "Oi Jatkoaika" -keskustelua suunnitellen alusta lähtien näyttävää poistumista. Hän nimenomaan halusi perinpohjaista keskustelua, mutta ilmeisesti sai tarpeekseen, kun vastapuolen lausunnot alkoi olla tasoa "ellet viihdy täällä, mene muualle". Vlad vain teki niin kuin toivottiin.

Nyt täällä jo 'tiedetään' vlad'inkin ajatuksenjuoksu...

Ootte te aika epeleitä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uskallan sanoa, että vladin ajatus ei ole hakea muita JA:isia ajatustensa taakse, vaan erilaisia mielipiteitä pintaan. Se mies nauttii nimenomaan siitä, että erilaiset näkemykset kohtaavat. Siis: tunnistan kommenteissasi, wilco, mustamaalaamista. Kummeksun, jos et näe JA:n jälleen kerran köyhtyneen. Vlad on erittäin aikuisella tavalla, sopivasti provosoiden, ollut erittäin mielenkiintoinen kirjoittaja. Kukaan ei paikkaa ketään, kun on persoonallisesta kirjoitustyylistä kyse.
Loputon jahkaaminen jonkun nimimerkin persoonasta ei ole kuitenkaan olennaista, vaan miettiä JA:n linjaa, kuten alkuperäinen ajatus on ollut. Etenkin, kun ko. hlö ei voi itse kommentoida saamaansa kritiikkiä tai kehuja.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Senior
Nyt täällä jo 'tiedetään' vlad'inkin ajatuksenjuoksu...

Ootte te aika epeleitä.

'Ehkä' vladin kanssa on asiasta keskusteltu. 'Ehkä' kommentit perustuvat siihen. Ei tässä arvuuttelemaan ole ryhdytty.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Senior
Nyt täällä jo 'tiedetään' vlad'inkin ajatuksenjuoksu...

Ootte te aika epeleitä.

Yhtä lailla täällä on muut olleet tietävinään Vladin ajatuksenjuoksun sanoessaan, että Vladin touhua suunnitelmalliseksi.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tämähän menee ihan pelleilyksi. Muutamat kirjoittajat nostavat itsensä aivan uskomattomiin sfääreihin yrittäessään hakea "oikeutta". Tosin turhaan kirjoitan, koska Rööri sanoi jo kaiken olennaisen. Tämä jääkiekkosaitti pärjää aivan loistavasti ilman vladiakin, joka ei enää halua kirjoittaa tänne, koska tämä on niin epäoikeudenmukainen keskustelupalsta. Samoin tämä sivusto pärjää viikon ilman varjoakin.

Kumma juttu, että kun jotkut (modet ja muut palstan tukihenkilöt) ovat valmiit uhraamaan vapaa-aikaansa palstan tason ylläpitämiseen ja jopa nostamiseen, tulee jostain joku hihhulilauma ja kertoo miten asiat nyt kuitenkin pitäisi tehdä. Muksu sitä paitsi jo aiemmin kirjoitti niin tyhjentävän kirjoituksen, että olisi luullut menevän jakeluun.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti mauri
Siis: tunnistan kommenteissasi mustamaalaamista. Kummeksun, jos et näe JA:n jälleen kerran köyhtyneen. Vlad on erittäin aikuisella tavalla, sopivasti provosoiden, ollut erittäin mielenkiintoinen kirjoittaja. Kukaan ei paikkaa ketään, kun on persoonallisesta kirjoitustyylistä kyse.

Loputon jahkaaminen jonkun nimimerkin persoonasta ei ole kuitenkaan olennaista, vaan miettiä JA:n linjaa, kuten alkuperäinen ajatus on ollut. Etenkin, kun ko. hlö ei voi itse kommentoida saamaansa kritiikkiä tai kehuja.

Mustamaalaaminen ei ole ollut tarkoitukseni, vain kuten itse tuossa sanot, keskustelun herättäminen. Miksi ei voi vain lopettaa kirjoittamista? Miksi siitä pitää ensin vääntää kättä?

Mielenkiintoinen vlad on ollut, se on totta. Enkä tarkoittanut, että suoraan samaa kirjoittajaa korvataan. Mutta pienen ajan kuluttua ei monikaan enään häntä muista, ellei väkisin muistuteta ja oteta muissa yhteyksissä esille, mikä on turhaa.

Persoonastahan täällä ei ole väitelty, vain hänen tyylistään lopettaa kirjoitus.

Jatkoajan linjasta puhuttaessa ihmettelen, miksi siitä pitää nyt yleensäkin puhua? Kritiikki on kyllä aina hyvästä, se pitää isonveljen loitolla. Mutta eipä tämä linja ole tuntunut juuri miksikään muuttuneen vuosien, sigh, kuluessa. Jotkut vain ottavat sen itseensä. Täällä on nähty pikakäyntejä, vähän pitempiä ja sitten tällainen turha poistuminen omasta tahdostaan, vähän niinkuin itsemurha.

Että silleen...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei nyt ole kyse siitä, pärjääkö JA ilman vladia vaiko eikö. Nyt on kyse periaatteista. Itse arvostan perustellusti kantojaan esitteleviä kirjoittajia, joita JA:ssa on onneksi paljon, mutta yksi vähemmän. On myös (näköjään) niitä, jotka eivät anna arvoa paneutuville kanssakeskustelijoille, mikä sinänsä on valitettavaa. Silloinhan y x s u n t o i n e n nimimerkki voisi haihtua....Juu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti wilco
Persoonastahan täällä ei ole väitelty, vain hänen tyylistään lopettaa kirjoitus.

Tähän lopetustyyliin on sanottava, että olen samaa mieltä kuin Flonaldo. Vladin kannalta olisi ollut fiksumpaa vain kadota palstalta ilman mitään julkisia ilmoituksia. Tuolla tavalla hänen olisi ollut helpompi palata, jos joskus tulee katumapäälle. Eihän tuo käyttäjätunnuksen poisto vaikuta Vladiin millään tavalla, sillä jos hän kerran oli päättänyt, ettei halua tänne enää kirjoittaa, voi hän olla kirjoittamatta, vaikka hänen tunnuksensa olisivatkin yhä toiminnassa.

Kai Vlad julkisella ilmoituksellaan halusi, että pitää huolta, että keskustelu jatkuu, vaikka hän ei ole enää soppaa hämmentämässä. Fiksuna kaverina ei kuitenkaan tehnyt mitään yliteatraalista poistumista mainostamalla lähtöään liiallisesti.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti mauri
Ei nyt ole kyse siitä, pärjääkö JA ilman vladia vaiko eikö. Nyt on kyse periaatteista. Itse arvostan perustellusti kantojaan esitteleviä kirjoittajia, joita JA:ssa on onneksi paljon, mutta yksi vähemmän.

On myös (näköjään) niitä, jotka eivät anna arvoa paneutuville kanssakeskustelijoille, mikä sinänsä on valitettavaa. Silloinhan y x s u n t o i n e n nimimerkki voisi haihtua....Juu.

Mutta miksi sitten otit kantaa juuri vladin kysymykseen? Miksi et suoraan sanonut, että olet huolissasi periaatteista?

Ja ketä syytät ja miksi? Eivätkö kaikki saa sanoa mielipiteensä täällä? Voitko antaa esimerkin näistä haihtuvista nimimerkeistä ja perustellen mielellään.

Kuten sanoin, keskustelu on aina hyvästä, mutta se vain herättää lisää kysymyksiä...

Että silleen...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti jerry
En minä sitä epäillyt etteikö Vlad olisi itse pyytänyt "potkuja", vaan lähinnä ihmettelin että miksi siitä piti modejen toimesta ilmoittaa kaikille.

//

....Ei voi kun ihmetellä että mikä tarve Moderaattoreilla oli tehdä Vladista marttyyri.
No paine tapahtumien julkistamiseen on kova. Mitäs, jos siitä ei olisi kerrottu. Sitten olisi alettu ihmettelemään, että mitä tapahtui. Sitten sinä olisit kaivanut tuon erinomaisen lainauksen, ja julistanut totuutena, että vlad potkittiin modejen toimesta, koska hän oli riesa. Varjon kaveri! Sitten olisi taas noussut metakkaa.

hohhoijaa..
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti mauri
On myös (näköjään) niitä, jotka eivät anna arvoa paneutuville kanssakeskustelijoille, mikä sinänsä on valitettavaa. Silloinhan y x s u n t o i n e n nimimerkki voisi haihtua....Juu.

Miten niin voisi haihtua? Miksi täältä pitäisi kenenkään haihtua? Eikö vlad tehnyt ihan oman ratkaisunsa? Tänne jäi edelleen uskomaton määrä tasokkaita kirjoittajia. Täällä on jopa edelleen jäljellä varjo, kunhan on penalttinsa kärsinyt.

Ei täältä ole edelleenkään nähdäkseni ketään poistettu ilman omaa syytään/tahtoaan. En myöskään jaksa uskoa, että yksikään sääntöjä noudattava hyvä keskustelija täältä jatkossakaan joutuisi vasten tahtoaan lähtemään. Jos nämä säännöt eivät jollekin sovi ja hän haluaa lopettaa keskustelun omalta osaltaan, so not.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti mirasane
Tähän lopetustyyliin on sanottava, että olen samaa mieltä kuin Flonaldo. Vladin kannalta olisi ollut fiksumpaa vain kadota palstalta ilman mitään julkisia ilmoituksia. Tuolla tavalla hänen olisi ollut helpompi palata, jos joskus tulee katumapäälle.

Fiksuna kaverina ei kuitenkaan tehnyt mitään yliteatraalista poistumista mainostamalla lähtöään liiallisesti.

Aivan, sitä olen hieman tarkoittanutkin, että kirjoittamisen voi lopettaa ilman, että sitä erikseen estetään. Tosin taitaa monella syyhytä sormet liikaa, kun näkee jonkun kirjoituksen, johon tekee mieli vastata.

Ei yliteatraalista, mutta siitä yhdestä kommentista vain rupesi mietityttämään, olisiko ollut hieman tarkoituksenhakuinen keskustelunavaus. Ja vieläkin sanon, että vain tuli mieleen. Sillä olisiko kukaan huomannut, että vlad on poissa. Ehkä pari huomautusta joissain ketjuissa, mutta ei muuta. Nyt pysyy kaikkien ruuduilla.

Keskustelua hän on kyllä herättänyt. Olen tähän ketjuun kirjoittanut pisimmät tekstini koskaan. Tarkistakaa vaikka...

Että silleen...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vilpertti
No paine tapahtumien julkistamiseen on kova. Mitäs, jos siitä ei olisi kerrottu. Sitten olisi alettu ihmettelemään, että mitä tapahtui. Sitten sinä olisit kaivanut tuon erinomaisen lainauksen, ja julistanut totuutena, että vlad potkittiin modejen toimesta, koska hän oli riesa. Varjon kaveri! Sitten olisi taas noussut metakkaa.

Tässä asiassa olen kyllä Vilpertin kanssa täysin samaa mieltä. Jos modet olisivat poistaneet Vladin asiasta tarkemmin ilmoittamatta, olisi myrsky ollut varmasti nyt nähtyä suurempi. Suurelta osalta kirjoittajia kun meni kuitenkin ohi Vladin pyyntö tulla poistetuksi.

Itse kannatan avointa tiedotusta ja siksi olin tyytyväinen, että modet ilmoittivat heti Vladin poistamisesta ja myös syystä, miksi hänen JA-kirjoittelunsa päättyi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Koko tämän ketjun veretseisauttava olemassaolo latausta täynnä olevine viesteineen on malliesimerkki siitä, mitä Jatkoaika minulle on: kiekkosaitti, missä on myös erikoisuutena Vapaa osasto. Huomasin koko ketjun vasta nyt. Härreguud.

No, vladin olen tavannut useitakin kertoja livenä, asiahemmo ja hyvä kynämies. Jos halusi pois, sai tahtonsa läpi. Törmäillään jossakin, vlad. Yleisesti ottaen en tunne elämää suurempia väristyksiä näiden tapahtumien johdosta. En, vaikka yritän.

Kausi alkaa tänään.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Vakio
Kumma juttu, että kun jotkut (modet ja muut palstan tukihenkilöt) ovat valmiit uhraamaan vapaa-aikaansa palstan tason ylläpitämiseen ja jopa nostamiseen, tulee jostain joku hihhulilauma ja kertoo miten asiat nyt kuitenkin pitäisi tehdä. Muksu sitä paitsi jo aiemmin kirjoitti niin tyhjentävän kirjoituksen, että olisi luullut menevän jakeluun.

Kiva, että olemme mielestäsi hihhulilauma. On taas aikuisella miehellä hyvin hallussa keskustelun a:t ja o:t. Kaikki eri mieltä olevat on hihhuleita ja sillä siisti.

Vaikka kieltämättä tässä nyt onkin vähän myrsky teelasissa tms., ei minusta yleisen moderointilinjan kritisoiminen ole sama kuin "hihhulointi" ja "kertominen miten asiat pitäisi tehdä". Onko maailma JOKO - TAI? Eikö täällä saa kritisoida tai olla eri mieltä modejen kanssa, koska he tekevät työtään ilmaiseksi ja vapaa-ajallaan?

Muksun kirjoitus oli ihan asiaa, ja se meni jakeluun, kiitos vaan. Olen silti sitä mieltä, että linjakeskustelu on paikallaan aina silloin tällöin, kun siihen syytä ilmenee. Se, että käytössä olevasta politiikasta ja sen järkevyydestä on toisinaan eri mieltä, ei kai tarkoita, että yritettäisiin vängätä omaa tahtoa läpi, että tehkää näin ja näin, koska me niin sanotaan. En myöskään ymmärrä, miksi linjakeskusteluun suhtaudutaan aina näin. Helppohan se on leimata "hihhuleiden märinäksi" (varmasti pitkään pohdit tuota hihhulivertausta, ei siinä mitään), sen sijaan, että yrittäisi miettiä oikeasti itse asiaakin. Toivottavasti modeporukassa edes jollakulla on tarpeeksi avarakatseisuutta yrittää nähdä asioita toisestakin näkökulmasta.

Saa niitä viestejä lukea sielläkin päässä ja yrittää saada jotain jakeluunkin.
 
Viimeksi muokattu:

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä ihmeestä tämä myrsky TEElasissa on oikein tullut? olenko missannut jotain, vai hä? Aina minun tietoisuuteni aikana on puhuttu myrskystä vesilasissa, kunnes viime päivien aikana tällä palstalla olen törmännyt muutamaan kertaan eri viesteissä teelasiin. Myrsky Teelasissa? Oikeesti?

Mitä tulee itse otsikkoon; ei ole modejen homma helppoa. Itse olen tosin ollut siihen melko tyytyväinen. Marttyyrius on jotenkin turhanpäiväisen tuntuista.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Turmoil in a teacup - myrsky vesilasissa...
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Turmoil in a teacup - myrsky vesilasissa...
Suomessa on kuitenkin yleensä puhuttu myrskystä vesilasissa, englanninkielisestä termistä huolimatta. Eihän suomeksi joku juttu ole pala kakkua, vaan helppo nakki. Siis vakiintuneet ilmaisut. Mutta, sama minulle, kyllähän täällä havainnoidaan jo yleisesti asioita pitkässä juoksussa, ei pitkällä aikavälillä. Englannistutaan huolella, ei se mua haittaa, oikeasti, kunhan kiinnítin huomiota, ilman kummempia tarkoitusperiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös