Anteeksi jo alkuun vieraisiin pöytiin huutelusta. Vaikka olin Jokereiden liiga-ajan heidän syvin vihollinen, niin nyt oikeesti jo vituttaa kun ei enään näe Jokereita liigassa, niin tunteikkaita oli pelit Rinkelinmäellä monta vuotta! Ai jumalauta että tulee ihan kylmät väreet niistä playoff-sarjoista vuosien varrelta,toki kruununa säälit Jokereiden viimeiseksi jääneeltä liiga visiitiltä!!!
Mutta asiaan: On ihan pakko myöntää että alkuun seurasin Jokereiden KHL taivalta aikalailla tiiviistikin, johtuen ehkä Kapasen Lallin ja Hahlin Riksan mukana olosta(kotiopäin vetoo...) KHL on kuitenkin tasoltaan huikeeta lätkää ja parin ekan kauden(Jokereiden) aikana kävi jopa katsomassa jokusen pelin paikanpäällä jaffalassa,mutta on myös myönnettävä että tälle kaudelle kiinnostus väheni. Johtuiko se ehkä tästä Hämptoniin kallellaan olevasta asenteesta vai mistä,en pysty suoraan sanomaan...? Mutta enivei, Varsinkin ekalla kaudella tapahtuma oli hyvä, tosin yksi niistä meni asiakkaan piikkiin vip-tiloissa joten kyllähän siellä viihty... :D Mutta tällä menneellä kaudella en ollut paikanpäällä ja mitä pelejä kattelin teeveestä niin ne oli jotenkin "paskaa/väkinäistä"? En tiedä miksi mutta itteen iski sellainen ajatus että organisaatio ei ollut jotenkin "tosissaan" tällä kaudella...? Tuntuu vitun hölmöltä selittää asiaa mutta sellainen tuntuma tuli meikälle... Täälläkin jokusen kirjoittajan mainitsema tunne puuttui ja pystyn kyllä samaistumaan siihen että ei se jengi Uralilta välttämättä tunnu ihan samalta kuin esim.IFK tai vaikkapa HPK?
Itse olen päissäni miettinyt sellaista vaihtoehtoa, mahtaako olla mahdollista, että siellä ei nyt oikeesti valmennus ja toimisto puhu samaa kieltä joukkueen rosterista? En kuitenkaan jaksa uskoa että Jalonen on muuttunut niin paskaksi valmentajaksi ettei pystyisi enään valmentamaan? Josko siellä ei vaan haluta/osata hankkia Jalosen kaipaamia työkaluja..?Vituttaa sanoa mutta toivon oikeesti että homma saadaan toimimaan ja Jokerit edustaa Suomen kiekkoa kovalla tasolla KHL:ssä, silloin meikääkin näkyy katsomossa!
Ps.Oli sarja mikä vaan niin kiekkoherruus tulee ratkoo keväällä,ei alkuvuodesta!