Mainos

Nyt just vituttaa!

• 2 828 320
  • 13 388

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Täsmennän, että toiset joutuvat maksamaan siitä, että kuuntelevat sitä.
Joskus muinoin appiukon sairastuttua anoppi sai mut ylipuhuttua seurakseen jollekin kuulemma omasta mielestään mielenkiintoiselle keikalle ja paikan päällä mulle paljastui artistin olevan Tauski. En mä siitä itse mitään maksanut, mutta silti...

Sen jälkeen olen ottanut asioista etukäteen selvää.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Joskus muinoin appiukon sairastuttua anoppi sai mut ylipuhuttua seurakseen jollekin kuulemma omasta mielestään mielenkiintoiselle keikalle ja paikan päällä mulle paljastui artistin olevan Tauski. En mä siitä itse mitään maksanut, mutta silti...

Sen jälkeen olen ottanut asioista etukäteen selvää.

Appiukko taisi tietää kuka se artisti oli ja teki taktiset

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sen kerran kun jouluksi tulin kotiin käymään ja olisin peliin päässyt katsomaan möyrintää, niin joku #¤%&?* tartutti varmaan koko lentokoneellisen johonkin hyppykuppaan. Joten makaan kotona kipeenä, enkä istu hallissa katsomassa tätä harvinaista suonenvetoa.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Anterosta puheen ollen niin taas kyllä klassista antsaa, huomasi kolmannen erän alkaessa, että Kodytek vaihdettu 5-0 maalintekijäksi tilastoissa ja spekuloi että näinköhän sitten osui tuohon vai mikähän homma. Tosta ei mee kuin muutama sekunti kun antsa taas alkaa höpöttämään muuta kun samaan aikaan taustalta kotikatsomoihin kuuluu Micken kuulutus hallilta, että Kodytek vaihdettu maalintekijäksi ja tätähän antsa ei edes kuule. No sitten tuosta pari minuuttia niin samaan aikaan kun antsa taas tarinoi, kuuluu taustalta hauska kuulutus missä pahoitellaan että korjataan vielä viimeisen kerran, maali Marleaulle. Ja ei kuule Antero tätäkään. Pointtina tässä oikeestaan se, että aika hyvin on selostajat kuitenkin lähtökohtaisesti perillä siitä mitä hallissa heidän ympärillään milloinkin tapahtuu, mutta tässä meni taas kerran asioita ohi ja kohta varmaan spekuloi että näköjään se maali nyt sitten onkin merkattu Marleaulle :D

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Anterosta puheen ollen niin taas kyllä klassista antsaa, huomasi kolmannen erän alkaessa, että Kodytek vaihdettu 5-0 maalintekijäksi tilastoissa ja spekuloi että näinköhän sitten osui tuohon vai mikähän homma. Tosta ei mee kuin muutama sekunti kun antsa taas alkaa höpöttämään muuta kun samaan aikaan taustalta kotikatsomoihin kuuluu Micken kuulutus hallilta, että Kodytek vaihdettu maalintekijäksi ja tätähän antsa ei edes kuule. No sitten tuosta pari minuuttia niin samaan aikaan kun antsa taas tarinoi, kuuluu taustalta hauska kuulutus missä pahoitellaan että korjataan vielä viimeisen kerran, maali Marleaulle. Ja ei kuule Antero tätäkään. Pointtina tässä oikeestaan se, että aika hyvin on selostajat kuitenkin lähtökohtaisesti perillä siitä mitä hallissa heidän ympärillään milloinkin tapahtuu, mutta tässä meni taas kerran asioita ohi ja kohta varmaan spekuloi että näköjään se maali nyt sitten onkin merkattu Marleaulle :D
Ja sen jälkeen, totesiko mertaranta ettei SapKoa enää ole…?

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers

Nyt sitten pelin jälkeen kun maalintekijät näkyivät kertaalleen ruudulla ja ruudulla komeili Marleaun nimi niin kuin kuuluukin niin antsahan totesi, että vaikka näytöllä näkyy väänsänt marloo niin maalihan meni tosiaan Kodytekille :D

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Laskettiin selostuksesta 41 kpl "hyvä-vahva" tai "vahva-hyvä"- maneeria. Pidetään kirjaa Antsan jankutuksista...
Hyvä, kun ette pitäneet lukua väkevästä tai vaarallisesta. Siinä menisi se puoli raamattua paperia tikkumiehen kirjanpidossa.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa mestareiden-liigan ohessa selailen HIFK-osion wanhoja viestejä. Oli paljon hyviä ja monia HIFK:n tilanteeseen pettynyttä viestiä. Ei ole siis mitenkään uutta. Moni ei enää tänne kirjoita. Yksi kertoi että tämä on viimeinen viesti ja pitkät jäähyväissanat. Oli kirjoittanut yli 7000 viestiä. Monia syitä varmaan miksi kirjoittelut palstalaisilta lopppuneet. Toi hymyä nuo viestit mutta myös surua kuinka vuodet äkkiä vierineet.

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Mertaranta ja juna meni jo. -96 nevöföget (Eläkeläiset orkesterin "muistikuva" tuosta vuodesta) meni jo. Niin moni asia on jo mennyt, mutta Mertaranta itse ei ymmärrä mennä.

Poikani syntyi -09 ja on jo kyllästynyt Mertarannan horinoihin, vaikkei ole altistunut kuin pienen pienen osan isäänsä verrattuna. Täällä kun vaaditaan toistuvasti kaikille kenkää, kukaan ei ole muistanut mainita Mertarantaa, vaikka tämä horisee järjestään HIFK:n himamatsit. Kyllä vituttaa.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mertaranta ja juna meni jo. -96 nevöföget (Eläkeläiset orkesterin "muistikuva" tuosta vuodesta) meni jo. Niin moni asia on jo mennyt, mutta Mertaranta itse ei ymmärrä mennä.

Poikani syntyi -09 ja on jo kyllästynyt Mertarannan horinoihin, vaikkei ole altistunut kuin pienen pienen osan isäänsä verrattuna. Täällä kun vaaditaan toistuvasti kaikille kenkää, kukaan ei ole muistanut mainita Mertarantaa, vaikka tämä horisee järjestään HIFK:n himamatsit. Kyllä vituttaa.

Tuu hallille, ei tarvii kuunnella Mertsiä

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vittu tää on taas käsittämätöntä. Saukkonen tai Mertaranta tuntuu selostavan taas tällä hetkellä lähes jokaisen IFK:n matsin. Välissä sitten joku Teppo Laaksonen, joka ei kovin kaksinen ole hänkään. Toki mieluummin kuka tahansa muu kuin nuo kaksi ensin mainittua.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu tää on taas käsittämätöntä. Saukkonen tai Mertaranta tuntuu selostavan taas tällä hetkellä lähes jokaisen IFK:n matsin. Välissä sitten joku Teppo Laaksonen, joka ei kovin kaksinen ole hänkään. Toki mieluummin kuka tahansa muu kuin nuo kaksi ensin mainittua.
Se HPK pelin selostanut bönde olis kans kiva. Vai onkohan sillä vielä traktorista rengas puhki sen tasoituksen jäljiltä.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaa, peliähän selostaa Waheeb. Hyvä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy