Mainos

Nyt just vituttaa!

• 2 822 390
  • 13 346

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tuskin tänne tuo yhtään lohtua se, että mun ikiomassa kuplassani ei ole vieläkään tietoa mistään kriisistä eikä tätäkään kautta ole hävitty. Vielä.

En ole missään vaiheessa juhlinut mestaruutta enkä heittänyt kirvestä kaivoon. Musta tämä kausi on maajoukkuetauon jälkeen noudattanut aika lailla samaa kaavaa kuin HIFK:n aikaisemmatkin kaudet. En siis ole yllättynyt mistään, jolloin sykkeetkään eivät ole päässet hirveästi nousemaan. Olen nähnyt tämän kohdan leffasta ennenkin. Leffan lopusta onkin sitten muutama eri variaatio olemassa, mutta leffa on vasta puolivälissä, joten en laita rahojani vielä kiinni loppuhuipentumasta.

Olen toki myös sitä mieltä, että joukkue tarvitsee (itse itseäni lainaten) syvyyttä leveyteen, mutta samaan aikaan olen myös sitä mieltä, että isommassa kuvassa loukkaantumisista on selvitty varsinkin HIFK:n omalla mittapuulla varsin kuivin jaloin. Perinteistä HIFK:ta on sitten se, että otetaan dunkkuun sarjan häntäpään jengiltä paskalla pelillä. Mutta ei sillä nyt vielä lehtien toimitusta pysäytetä. En ole missään vaiheessa kuvitellutkaan, että tappioita ei kauden aikana tulisi, joten siksi mun on todella vaikea samaistua siihen maailmanlopun meininkiin, mikä täällä on pitkin kautta vallinnut. Toki myönnän, että olen kovin vähän lukenut palstaa, koska täällä on todella masentava ja paska meininki.

Vahvistuksista en tiedä, mutta uskon edelleen vakaasti, että niitäkin on tulossa. En kuitenkaan usko, että uudet pelaajat olisivat automaattisesti mitään autuaaksi tekeviä vapahtajia. Joukkueessa on nyt aika monta pelaajaa, jotka eivät toimita sitä, mitä pitäisi ja tämä ongelma pitäisi saada ratkaistua nyt ensin. Näkisin, että nyt voisi olla hyvä hetki pistää kolme ekaa ketjua atomeiksi, sen verran laiskanpulskeaa menoa on monella viime pelit olleet.

Vitutus-ketjussa kun ollaan, niin mua vituttaa, että kukaan joukkueesta ei enää mene maalille. Nyt ei varmaan saada sitä Jääskän perinteisiä videoterkkuja siitä, miten ollaan oikein erikseen harjoiteltu treeneissä maalille menemistä. Että valmennus on kertonut, että sieltä maalin edestä niitä maaleja sitten syntyy, kun mennään porukalla vaaroja uhmaten maalille. Pelaaminenhan on taas mennyt kulmissa pyörimiseksi ja se on mulle merkki siitä, että kulmat ovat näennäisesti työteliään pelaajan turvasatama. Vastuu siirretään jonkun toisen harteille ja itse käydään vähän pyörähtämässä kentälllä ja säästellään energioita johonkin muuhun. Kaksinkamppailuja on nyt hävitty paljon enemmän kuin silloin, kun oltiin voittoputkessa. Joku voisi ajatella, että näillä kahdella on jotain tekemistä toistensa kanssa...
Kiitos! Sinulla olisi lääkkeet ja luulen, että minullakin. Mutta onkohan valmennuksella, utj:lla ja joukkueella?
Se nähdään.
Piristävää lukea taas tekstisi, vaikka se ei niin hirveän lupauksia antava ollutkaan.
Mutta oli ainakin positiivisempi, kuin moni muu.
Kiva kun kirjoitit!
Hyvää Joulua ja vuodenvaihdetta!

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos! Sinulla olisi lääkkeet ja luulen, että minullakin. Mutta onkohan valmennuksella, utj:lla ja joukkueella?
Se nähdään.
Piristävää lukea taas tekstisi, vaikka se ei niin hirveän lupauksia antava ollutkaan.
Mutta oli ainakin positiivisempi, kuin moni muu.
Kiva kun kirjoitit!
Hyvää Joulua ja vuodenvaihdetta!

Mun lääkkeitä suosittelisin monelle muullekin tälläkin palstalla :).
Kivaa joulua ja vuodenvaihdetta myös sulle!

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tässä kun luki päivän julkistuksen, kommentteja kyseisestä hepusta, ja vasta lauantaina pääsis paremmin seuraa matsia ja ottaa oluttakin niin eipä se tässä vituksessa paljon enään nappaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tää seuran toiminta ole enää edes huonoa huumoria, vaan aivan vitun väsynyttä.

Kyllä tällaiset pelaajahankinnat vaan oikeasti mietityttää, että eikö tällä seuralla todellakaan ole oikeasti muka sitä rahaa hankkia tänne niitä todellisia vahvistuksia, kun joudutaan nyt varsinkin Pesosen aikana käytännössä katsoen tyytymään oikeasti vain niihin muiden jengien ylijäämäosaston pelaajiin, jotka eivät ole muihin joukkueisiin kelvanneet ja/tai saaneet täksi kaudeksi sopimusta mistään muualta.

Sitten kun vielä pakkipulaa korvataan hyökkääjällä ja tietenkin vielä sellaisella, jolla se ura on ollut jo monta vuotta laskusuunnassa, niin kertoo kyllä aika paljon meidän seurajohdon toiminnasta.

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa niin sikana nyt tää pelleily-kohta (= ei osteta kunnon pelaajia, vaikka puolet jengistä kuuluu mestikseen), että kohta en mee hallille ennen säälejä. Ja en ehkä sittenkään.
Nyt se Ville ulos ja ottaisin sit vaikka Tukka-Jukan, ainakin se tietää miten valmennetaan joukkue voittamaan.

Prkl.

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tää perseestä ku nykyään pelipäivän aamuna jo vituttaa, että tänään pelataan.
Eka vituttaa kokoonpanon julkasu ja illalla tulos.
Se vituttaa, että ollaan pelattu Kouvolaa vastaan kaksi peliä sarjakärjessä, mutta tehty YKSI maali.

Ensin 65min + KAHDEKSANTOISTA rankkaria = nolla maalia.
Sitten 60min ja yksi maali.

Mitenköhän nyt, pakan ollessa sekaisin, päästäisiin edes paikoille? KooKoolla on konsepti, joka toimii meitä vastaan.

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Se vituttaa, että ollaan pelattu Kouvolaa vastaan kaksi peliä sarjakärjessä, mutta tehty YKSI maali.

Ensin 65min + KAHDEKSANTOISTA rankkaria = nolla maalia.
Sitten 60min ja yksi maali.

Mitenköhän nyt, pakan ollessa sekaisin, päästäisiin edes paikoille? KooKoolla on konsepti, joka toimii meitä vastaan.
Nykysellä rosterilla ja asenteella se on sama onko vastassa kk vai RoKi.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, KooKoo-Juniorit
Se, että jotkut seurat, tässä tapauksessa RaiPa, vuokraa kauden alla ygösveskariksi hankitun kundin HPKoon.
Ja IFKn UTJ, harkkari-Janne, ei saa yhtään pakkia jengiin kalastettua(heh).

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kaiken paskan keskellä saa tänään kuunnella ähinää ja puhinaa. Ja mitä ihmeempiä nimiä.
Kannattais varmaan olla katsomatta koko matsia.
Go merzi!

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Miksi vitutus pitää maksimoida Mertarannalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy