Sanopa muuta. Luulisi, että Anzzza voisi tulla valituksi selostajien Hall of Fameen, ja jättää aktiiviuransa tähän.On tää oikeasti käsittämätöntä. Sille maksetaan noista horinoista ja toiset vielä joutuvat kuuntelemaan niitä.
Sanopa muuta. Luulisi, että Anzzza voisi tulla valituksi selostajien Hall of Fameen, ja jättää aktiiviuransa tähän.On tää oikeasti käsittämätöntä. Sille maksetaan noista horinoista ja toiset vielä joutuvat kuuntelemaan niitä.
Joskus muinoin appiukon sairastuttua anoppi sai mut ylipuhuttua seurakseen jollekin kuulemma omasta mielestään mielenkiintoiselle keikalle ja paikan päällä mulle paljastui artistin olevan Tauski. En mä siitä itse mitään maksanut, mutta silti...Täsmennän, että toiset joutuvat maksamaan siitä, että kuuntelevat sitä.
Joskus muinoin appiukon sairastuttua anoppi sai mut ylipuhuttua seurakseen jollekin kuulemma omasta mielestään mielenkiintoiselle keikalle ja paikan päällä mulle paljastui artistin olevan Tauski. En mä siitä itse mitään maksanut, mutta silti...
Sen jälkeen olen ottanut asioista etukäteen selvää.
Ja sen jälkeen, totesiko mertaranta ettei SapKoa enää ole…?Anterosta puheen ollen niin taas kyllä klassista antsaa, huomasi kolmannen erän alkaessa, että Kodytek vaihdettu 5-0 maalintekijäksi tilastoissa ja spekuloi että näinköhän sitten osui tuohon vai mikähän homma. Tosta ei mee kuin muutama sekunti kun antsa taas alkaa höpöttämään muuta kun samaan aikaan taustalta kotikatsomoihin kuuluu Micken kuulutus hallilta, että Kodytek vaihdettu maalintekijäksi ja tätähän antsa ei edes kuule. No sitten tuosta pari minuuttia niin samaan aikaan kun antsa taas tarinoi, kuuluu taustalta hauska kuulutus missä pahoitellaan että korjataan vielä viimeisen kerran, maali Marleaulle. Ja ei kuule Antero tätäkään. Pointtina tässä oikeestaan se, että aika hyvin on selostajat kuitenkin lähtökohtaisesti perillä siitä mitä hallissa heidän ympärillään milloinkin tapahtuu, mutta tässä meni taas kerran asioita ohi ja kohta varmaan spekuloi että näköjään se maali nyt sitten onkin merkattu Marleaulle :D
Ei varmaan oo vielä tavottanut tieto Mertarantaa, että SapKo pelaa Suomi-sarjassa nykyään.Ja sen jälkeen, totesiko mertaranta ettei SapKoa enää ole…?
Anterosta puheen ollen niin taas kyllä klassista antsaa, huomasi kolmannen erän alkaessa, että Kodytek vaihdettu 5-0 maalintekijäksi tilastoissa ja spekuloi että näinköhän sitten osui tuohon vai mikähän homma. Tosta ei mee kuin muutama sekunti kun antsa taas alkaa höpöttämään muuta kun samaan aikaan taustalta kotikatsomoihin kuuluu Micken kuulutus hallilta, että Kodytek vaihdettu maalintekijäksi ja tätähän antsa ei edes kuule. No sitten tuosta pari minuuttia niin samaan aikaan kun antsa taas tarinoi, kuuluu taustalta hauska kuulutus missä pahoitellaan että korjataan vielä viimeisen kerran, maali Marleaulle. Ja ei kuule Antero tätäkään. Pointtina tässä oikeestaan se, että aika hyvin on selostajat kuitenkin lähtökohtaisesti perillä siitä mitä hallissa heidän ympärillään milloinkin tapahtuu, mutta tässä meni taas kerran asioita ohi ja kohta varmaan spekuloi että näköjään se maali nyt sitten onkin merkattu Marleaulle :D
Hyvä, kun ette pitäneet lukua väkevästä tai vaarallisesta. Siinä menisi se puoli raamattua paperia tikkumiehen kirjanpidossa.Laskettiin selostuksesta 41 kpl "hyvä-vahva" tai "vahva-hyvä"- maneeria. Pidetään kirjaa Antsan jankutuksista...
On siellä moni muukin sanonta seurannassa. Esim. "painaa perään" toistuu säännöllisesti...Hyvä, kun ette pitäneet lukua väkevästä tai vaarallisesta. Siinä menisi se puoli raamattua paperia tikkumiehen kirjanpidossa.
"äärimmäisen", "numerolla x pelaava pelaaja", "niinkuin tietysti pitääkin". Leijonien maalin jälkeen aina "tähän täytyy löytyä kaksi syöttäjää"...On siellä moni muukin sanonta seurannassa. Esim. "painaa perään" toistuu säännöllisesti...
Mertaranta ja juna meni jo. -96 nevöföget (Eläkeläiset orkesterin "muistikuva" tuosta vuodesta) meni jo. Niin moni asia on jo mennyt, mutta Mertaranta itse ei ymmärrä mennä.
Poikani syntyi -09 ja on jo kyllästynyt Mertarannan horinoihin, vaikkei ole altistunut kuin pienen pienen osan isäänsä verrattuna. Täällä kun vaaditaan toistuvasti kaikille kenkää, kukaan ei ole muistanut mainita Mertarantaa, vaikka tämä horisee järjestään HIFK:n himamatsit. Kyllä vituttaa.
Ei olekaan, sillä se on SaPKo, eikö niin?Ja sen jälkeen, totesiko mertaranta ettei SapKoa enää ole…?
Mika Saukkonen huikkaa tähän, että raastepöydästä voi aloitella.Pointtina tässä oikeestaan se, että aika hyvin on selostajat kuitenkin lähtökohtaisesti perillä siitä mitä hallissa heidän ympärillään milloinkin tapahtuu
Tarkoitatko Tsekin ensimmäistä maailmanmestaruutta? Vai Suomen viidettä sijaa?Mertaranta ja juna meni jo. -96 nevöföget (Eläkeläiset orkesterin "muistikuva" tuosta vuodesta) meni jo.
Se HPK pelin selostanut bönde olis kans kiva. Vai onkohan sillä vielä traktorista rengas puhki sen tasoituksen jäljiltä.Vittu tää on taas käsittämätöntä. Saukkonen tai Mertaranta tuntuu selostavan taas tällä hetkellä lähes jokaisen IFK:n matsin. Välissä sitten joku Teppo Laaksonen, joka ei kovin kaksinen ole hänkään. Toki mieluummin kuka tahansa muu kuin nuo kaksi ensin mainittua.
Vahva sama. Saukkonen vituttaa, Mertsi lähinnä huvittaa.Mua ei Mertsi niin paljoa ärsytä. Siihen on niin tottunut. Saukkonen sen sijaan saa verenpaineen tappiinsa monta kertaa otteluiden aikana. Vaarallinen peli tulossa eikä Mertsi lopputulokseen vaikuta.
Käsi pystyyn virheen merkiksi, kyllä se noin on.Ei olekaan, sillä se on SaPKo, eikö niin?