Minä en halua kesäkuussa kuulla mistään jäähän liittyvästä kuin korkeintaan tarjoilijalta.
Siis mitä? Eivätkö sinulle soittaneet ja kysyneet, milloin juuri sinulle parhaiten sopisi kuulla ? Ihme touhua :).
Tämähän ei ole vitutus-ketjukamaa, mutta menkööt nyt tähän ketjuun, kun aihetta on täällä sivuttu. Oletteko kiinnittäneet huomiota siihen, että muiden seurojen edellisten päivien jatko- ja uudet sopimukset ovat menneet todella pienellä huomiolla mediassa? Oma suosikkini siitä, ettei nyt oikein sopparit jaksa medioissa kiinnostella, oli Tulosruudussa keskiviikkona pyörinyt otsikko
”Otto Paajanen palaa Tapparaan”. Ei kai siinä, virheitä sattuu ja Leskinen ja Paajanen ovatkin melko samanlaisia nimiä, päättyväthän kumpikin -nen ja Ottoja kuitenkin molemmat. Mutta se, että sama otsikko rullasi vielä seuraavana aamuna Huomenta Suomen Tulosruudussa, kertoi kyllä siitä, että eivät taida toimituksessa edes aina itse lukea omia kirjoituksiaan. Ehkä kyseessä oli Anteron julkaisu ja niihinhän ei varmaan muutoksia tehdä, ken tietää :D?
Että ehkä tästä kesäkuun joukkueen julkaisuajankohdasta joillekin aiheutunut vitutus lievenee sitten viimeistään siinä vaiheessa, jos ja kun HIFK saa joukkuellaan enemmän palstatilaa just silloin kesäkuussa, kun muut jengit yhteensä viime viikkoina? Itse ainakin lähden siitä oletuksesta, että HIFK kiinnostaa mediaa ja lukijoita edelleen ja mediatalot lähettävät toimittajansa paikalle. Vähintään nyt kysymään Lehterältä, että miksi ihmeessä hän nyt HIFK:hon tuli? Seuraan, joka on viimeisten vuosikymmenien aikana voittanut vain säälittävän naurettavat kaksi mestaruutta :D.