Nyt just vituttaa!

  • 2 574 386
  • 12 172

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika pienellä huomiolla nämä muiden sopimusjulkaisut näyttävät nyt menevän. Oletan, että johtuu MM-kisoista, kun kaikkien muiden paitsi Jatkoajan keskustelupalstan heavy usereiden fokus on nyt niissä.

HIFK pitää siis ilmeisesti ihan kunnon tiedotustilaisuuden 5.6.23. Kisat ovat takanapäin ja kun muut ovat pääasiassa omat sopparinsa jo julkaisseet, HIFK:lla on tässä hyvä mahdollisuus saada mediatilaa, kun julkaistavat pelaajat ovat kaikki kokonaan uusia pelaajia sekä nimekkäitä ja mielenkiintoisia hankintoja.

Ei tätä pitäisi voida mitenkään sössiä, mutta koska HIFK, aina voi jokin mennä pieleen.

Minä en halua kesäkuussa kuulla mistään jäähän liittyvästä kuin korkeintaan tarjoilijalta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en halua kesäkuussa kuulla mistään jäähän liittyvästä kuin korkeintaan tarjoilijalta.

Siis mitä? Eivätkö sinulle soittaneet ja kysyneet, milloin juuri sinulle parhaiten sopisi kuulla ? Ihme touhua :).

Tämähän ei ole vitutus-ketjukamaa, mutta menkööt nyt tähän ketjuun, kun aihetta on täällä sivuttu. Oletteko kiinnittäneet huomiota siihen, että muiden seurojen edellisten päivien jatko- ja uudet sopimukset ovat menneet todella pienellä huomiolla mediassa? Oma suosikkini siitä, ettei nyt oikein sopparit jaksa medioissa kiinnostella, oli Tulosruudussa keskiviikkona pyörinyt otsikko ”Otto Paajanen palaa Tapparaan”. Ei kai siinä, virheitä sattuu ja Leskinen ja Paajanen ovatkin melko samanlaisia nimiä, päättyväthän kumpikin -nen ja Ottoja kuitenkin molemmat. Mutta se, että sama otsikko rullasi vielä seuraavana aamuna Huomenta Suomen Tulosruudussa, kertoi kyllä siitä, että eivät taida toimituksessa edes aina itse lukea omia kirjoituksiaan. Ehkä kyseessä oli Anteron julkaisu ja niihinhän ei varmaan muutoksia tehdä, ken tietää :D?

Että ehkä tästä kesäkuun joukkueen julkaisuajankohdasta joillekin aiheutunut vitutus lievenee sitten viimeistään siinä vaiheessa, jos ja kun HIFK saa joukkuellaan enemmän palstatilaa just silloin kesäkuussa, kun muut jengit yhteensä viime viikkoina? Itse ainakin lähden siitä oletuksesta, että HIFK kiinnostaa mediaa ja lukijoita edelleen ja mediatalot lähettävät toimittajansa paikalle. Vähintään nyt kysymään Lehterältä, että miksi ihmeessä hän nyt HIFK:hon tuli? Seuraan, joka on viimeisten vuosikymmenien aikana voittanut vain säälittävän naurettavat kaksi mestaruutta :D.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyl jaksais vähätellä. Onhan se kaksi mestaruutta sentään jo enemmän kuin joillain muilla Liigaseuroilla samassa ajassa.

Eikä edellisestä mestaruudestakaan ole vasta kuin 12 vuotta. Eikä edellisestä finaalipaikastakaan ole kuin 7 v.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Änärin isosta kannusta taistelee vielä:

-Dallas edellinen mestaruus 1999
-Seatle -
-Florida -
-Toronto 1967
-Edmonton 1990
-Las Vegas -
-Carolina 2006

Mitäköhän jenkkisaiteilla ollaan mieltä resursseista, markkina-alueista, dynastioista ja G-ämmistä...
Onkohan kaikille kenkää kovinkin suosittu threadi. Montrel, Detroit, Chicago, Boston, New York VMP!
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kun heräämme uutispäivään 5.6. niin luultavasti neljä junaa on ajanut yhteen, Estonia noussut pintaan ja Putin tippunut bunkkerinsa ikkunasta teekuppi kädessä. Taistele siinä sitten palstamillimetreistä.

Juuri tuosta syystä julkistusta olisi pitänyt lykätä heinäkuulle. Silloin ei tapahdu missään mitään, ja uutiseksi kelpaa ihan mikä tahansa. Jopa IFK:n joukkueen julkistus. Siis jos vain klikeillä on merkitystä.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o, otan oluen. Jospa se helpottaisi kaikenlaisten salaliittoteorioiden, mitättömien huhujen ja turhien toiveiden haihduttamiseen...

Hörps!
O-hoh, olen jo väärässä ketjussa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Änärin isosta kannusta taistelee vielä:

-Dallas edellinen mestaruus 1999
-Seatle -
-Florida -
-Toronto 1967
-Edmonton 1990
-Las Vegas -
-Carolina 2006

Mitäköhän jenkkisaiteilla ollaan mieltä resursseista, markkina-alueista, dynastioista ja G-ämmistä...
Onkohan kaikille kenkää kovinkin suosittu threadi. Montrel, Detroit, Chicago, Boston, New York VMP!
Tässä on tolppien siirtely Mona Lisa!! Tamia lainatakseni Simply Great sanon minä!!
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tuosta syystä julkistusta olisi pitänyt lykätä heinäkuulle. Silloin ei tapahdu missään mitään, ja uutiseksi kelpaa ihan mikä tahansa. Jopa IFK:n joukkueen julkistus. Siis jos vain klikeillä on merkitystä.
Tai jos hankinnat pidettäisiin pimennossa kauden alkuun asti. Harjoitusmatsit vedettäisiin viime kauden jengillä + Dykin & Halosen tuntisoppareilla ja treenit lukittujen ovien takana. Kukaan ei tiedä mitään. Siinä olisi häkki täynnä kauden avausmatsissa, kun jengi odottaa täpinöissään että millainen avauskentällinen IFK:lle kuulutetaan sisään. Q olisi viestitellyt Helsinki-Vantaan loudgesta näkemiään mailalähetyksiä, joku olisi bongannut jonkun AHL-sepän veljen alkaneen seurata IFK:n somea tai äidin lenkkeilleen punaisessa hupparissa.

Siinä sitä vasta nostatettaisiin odotuksia ja media spekuloisi koko kesän että mitä HIFK:ssa tapahtuu. Ei paljon seksihelteet otsikoihin mahtuisi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaikista paras tapa mun mielestä pistää koko uusi jengi tiskiin ei ole mikään hemmetin 5.6 tavallinen maanantai, vaan joku tapahtuma omien fanien sekä median edessä. Faniristeily käy siihen oikein hyvin. Se on tyylikäs tapa julkaisuun. Noh, jokainen voi päissään miettiä onko Tallinnan risteily itsessään tyylikästä, mutta kyllä tuohon tarkoitukseen käy oikeen hyvin. Siinä sitä julkaisun perinnettä.

Se risteily tai mikä tahansa muu tapahtuma pitää vaan jatkossakin pitää niin myöhään, että suurin osa sopimuksesta on tehty ja muuttujia mahdollisimman vähän uuteen jengiin.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kaikista paras tapa mun mielestä pistää koko uusi jengi tiskiin ei ole mikään hemmetin 5.6 tavallinen maanantai, vaan joku tapahtuma omien fanien sekä median edessä. Faniristeily käy siihen oikein hyvin. Se on tyylikäs tapa julkaisuun. Noh, jokainen voi päissään miettiä onko Tallinnan risteily itsessään tyylikästä, mutta kyllä tuohon tarkoitukseen käy oikeen hyvin. Siinä sitä julkaisun perinnettä.

Se risteily tai mikä tahansa muu tapahtuma pitää vaan jatkossakin pitää niin myöhään, että suurin osa sopimuksesta on tehty ja muuttujia mahdollisimman vähän uuteen jengiin.


Tässä on ajatusta! Olen itse jättänyt nuo risteilyt väliin, koska muutama känninen ördääjä latistaa mielestäni tilaisuutta kohtuuttomasti. Ajankohdasta on tietysti monta näkemystä. Kaikki mulle heti - on tietysti yksi, mutta itse olen kanssasi samoilla linjoilla, että mieluummin reilummin nimiä, kuin varhaisempi julkistus. Tuo kesäkuun alku sopisi oikein mainiosti, Silloin tuollainen pihapeli-päivä boostattuna makkara- ja hattarakojuilla, bändillä, ja tunnilla lätkäasiaa, jonka huipennuksena uuden joukkueen julkistus. Se ei olisi liian myöhään kausikortteja ajatellen, kun lomat ei ole vielä vienyt kaikkia rahoja. Edellisen kauden pettymykset sulattelisi muutamalla kylmällä kuuman auringon paisteessa. Säävaraus seinän takana. Ukoilmatilaisuuteen kaikkien helppo tulla. Viikonpäivänä tuollainen helatorstain tai helluntain kaltainen irtovapari keskellä viikkoa voisi olla täydellinen, mutta tänä vuonna nuo ovat liian aikaisin. Itse kokisin uuden joukkueen sen verran isoksi jutuksi, että sen ympärille voisi hyvin rakentaa happeninkiä. Videostreamit on aina sen verran köyhiä, että niillä ei nouse sen paremmin juhlamieli, kuin usko tulevaankaan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kaikista paras tapa mun mielestä pistää koko uusi jengi tiskiin ei ole mikään hemmetin 5.6 tavallinen maanantai, vaan joku tapahtuma omien fanien sekä median edessä. Faniristeily käy siihen oikein hyvin. Se on tyylikäs tapa julkaisuun. Noh, jokainen voi päissään miettiä onko Tallinnan risteily itsessään tyylikästä, mutta kyllä tuohon tarkoitukseen käy oikeen hyvin. Siinä sitä julkaisun perinnettä.

Se risteily tai mikä tahansa muu tapahtuma pitää vaan jatkossakin pitää niin myöhään, että suurin osa sopimuksesta on tehty ja muuttujia mahdollisimman vähän uuteen jengiin.
Tuon 5.6. päivän jälkeen ei enää voi pitää myöhemmin, sillä koko Office lähtee silloin varmaankin lomille, golffaamaan, kalastamaan ym. ja palaa töihin heinäkuun lopulla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuon 5.6. päivän jälkeen ei enää voi pitää myöhemmin, sillä koko Office lähtee silloin varmaankin lomille, golffaamaan, kalastamaan ym. ja palaa töihin heinäkuun lopulla.

Joo ja kesähän siinä painaa päälle, niin joko se ajankohta, mikä ennenkin ollut tai joku sellanen, jossa ei kisat päällä. Toki laivahomma vaatii sen että on joku paatti jolla risteillä :)
Noh, joku muukin tapahtuma käy toki.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinnostaa enemmän HIFK:n ensi kauden ensimmäinen harjoituspeli enemmän, kuin käynnissä oleva Suomi-Tanska MM-läpsyttely, jota en ole katsonut sekuntiakaan. Miten tuostakin on saatu noin mielenkiinnoton ja hengetön tapahtuma? Liikaa joukkueita ja merkityksettömiä pelejä... tuttu konsepti kyllä Liigastakin.
Monilla tutuilla, kavereilla, ystävillä etc. on vähän samaa tunnetta. Itsellä myös. Sanoisin sitä kylläisyyden tunteeksi. Suomen menestys on osittain saanut useat vähän pois MM-lätkä hypestä.

10-20 vuotta sitten kevättä odoteltiin kuin kuuta nousevaa - olisiko se tämä vuosi Suomen?
Nykypäivänä on Suomen menestys enemmänkin jo oletusarvo, mikä syö suurimman pohjan kisoista. Varsinkin alkusarjapeleistä. Missä arkipäiväiset kaverien kesken pidettävät kisastudiot? Iltakännit ja saunomiset - ei missään.
Tietyllä tapaa torstainen Kanada pelikään ei tällä hetkellä aiheuta minkäänlaisia tunteita - vaikka pitäisi, kotikisat hei - taas!

Jollain tavalla kiinnostus on aika minimissään. Pelaajakavalkadi on sanalla sanoen paska, vaikka Rantanen starana kisoihin tulikin.

En tiedä. Olisiko joka toinen vuosi parempi? Vai olenko menestyksen sokeuttamana vain sitä mieltä? Käviskö HIFK:n kanssa sama jos voitettaisiin 3-4 mestaruutta putkeen? En tiedä, jollain tasolla varmasti.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Käviskö HIFK:n kanssa sama jos voitettaisiin 3-4 mestaruutta putkeen? En tiedä, jollain tasolla varmasti.
Ei ainakaan itselläni kävisi. Olisihan se tietysti uusi ja outo tilanne, josta ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta tuntuisihan tuollainen HIFK:n kestomenestys aivan helvetin hyvältä ja sitähän tälläkin palstalla on toivottu ja samalla ei tarvitsisi stressata joka kausi muutenkaan, että tuleeko tästä mitään ja siten noita harmaita hiuksiakin ehkä ilmestyisi päähään mahdollisesti hieman nykyistä harvempaan tahtiin. Joku asiaa ymmärtämätön tietysti voi sanoa ettei kannata stressata, mutta kun ei sillekään vaan mitään voi.

HIFK:n pitäisi olla suurin ja kaunein tässä maassa myös menestyksen ja resurssien puolesta. Nyt näin ei valitettavasti ole, vaikka mahdollisuudet on annettu ja tähän ei ole syyllinen tuore Tampereen halli, vaan seuran oma tekeminen,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös