Eniten vituttaa, että luulin Lepistön olevan Larssonin paikkaaja, mutta eihän tätä Svedua ole huhuttu mihinkään? Entäs jos Lepistö on Berglundin paikkaaja ja Larssonille on sorvattu silloin tammikuussa se 2x150?
Sitä hyvää jatkuvuutta..
Miten ihmeessä Sami Lepistö edes voisi olla Larssonin paikkaaja? Sami Lepistö on kiekollinen puolustaja, joka pelaa myös ylivoimaa ja Eddie Larsson on puolustava puolustaja, joka ei pelaa ikinä ylivoimaa, vaan erikoistilanteista vain alivoimaa. Mä en ainakaan ikinä palkkaisi Sami Lepistöä, jos mä etsisin puolustavaa puolustajaa jengiini. Yleispakiksi voisin palkatakin, mutta eihän Larsson ollut edes yleispakin roolissa, vaan ihan puhtaasti puolustava puolustaja.
Sanoisin, että jos Lepistö on Berglundin korvaaja, niin eihän siinä kovin huonosti sitten HIFK:lle käy. Mä näen Lepistön iästään huolimatta Berglundia kovempana pelaajana vielä, mutta tässä etu on ajan suhteen pitkässä juoksussa tietenkin Berglundilla. Se etu ei vain välttämättä realisoidu just ensi kaudella ja siitähän tässä nyt kai puhutaan. Se VB, joka meillä pelasi, ei ainakaan vielä meillä ollut mikään absoluuttinen huippusuorittaja. Oletus varmaan on kuitenkin se, että VB tulee myös vielä kehittymään, joten hänestä voi toki Kärpissä sellainen tullakin. Tai sitten ei.
Arpapeliähän hankinnat aina enemmän tai vähemmän ovat ja rahalla on merkitystä. Ehkä Kärpillä oli mahdollisuus maksaa enemmän kuin HIFK:lla tai sitten HIFK ei muuten vain halunnut Berglundia pitää. Tai ehkä VB vain ihastui Marjamäen Kärppien hyvään boogieen ja iloisen rentoon meininkiin sekä koki vielä Marjamäen jatkuvat "luistele, luistele!"-huudot Kärppien pelaajille aivan erityisen kutsuvina?