Eipä siellä kaiketi enää mitään lupia kysellä, senkus lähdet kuskaamaan ihmisiä ympäriinsä. Mitä taas tulee siihen kokeeseen, niin eipä tuo ainakaan Helsingin Taksi-Datalla aikanaan kovin vaikea ollut. Kielellinen vaikeus tietysti voi sitten nostaa kokeen haastavuutta potenssiin tai pariin.
@Lemieaux Eipä tarvitse enää taksiuudistuksen jälkeen mitään vaativa kokeita tai aluetuntemusta. Taksiluvan saa hakemalla keneltä sattuu auto löytymään, näin karkeasti ilmaistuna.
Vituttaa että julkisella foorumilla puhutaan ihmisestä joka on helposti tunnistettavissa näistä puheista IFKn hallilla.
Täysin samaa mieltä. Tässä tulee ihan omakohtainen kokemus "hänestä". Tutustuin puoli vahingossa yhdellä fanimatkalla ja sen reissun jälkeen on oma ajatusmaailma tehnyt täyskäännöksen hänen suhteensa. Räväkkä persoona totta tosiaan, mutta osaa myös olla todella ystävällinen ja avulias, jos vain itse antaa siihen mahdollisuuden. Hän esimerkiksi järjesti skideille hienon yllätyksen. Myös duunikaverini skidi on saanut osakseen jotain erikoista häneltä.
Nykyään aina hallilla nähdessään moikataan ja usein myös muutama sana vaihdetaan ohi mennen.
Mua vituttaa Kurrin länkytykset jostain Suomi-kiekon edusta, paskaa suoltaa suustaan minkä kerkiää, mutta meneehän se toki niin, että sen lauluja laulat kenenkä leipää syöt. KHL:n lonkerot ovat jo liian syvällä suomalaisessa jääkiekossa ja toivottavasti eivät yhtään pidemmälle enää ulotu.
Ei kauhean hyvää kuvaa tosiaan antanut itsestään. Valehtelut rahoituksesta ja muutenkin ihan nukkevirassa. Eikä pelkästään venäläisten takia, ei itsekään halua/uskalla johtaa edestä. Hyvä esimerkki nämä viimepäivien uutiset. Ikävämmän uutisen kohdalla Kurria "ei tavoitettu" kommentoimaan, mutta eilen löysi piilostaan viisastelemaan. On se kova.Pelaauraltaan Jari Kurri on eittämättä sinivalkoinen legenda sekä yksi aikansa suurimpia suomalaisia kiekkolähettiläitä tarunhohtoisessa NHL:ssä. Vastaavasti tälle nykyaikaiselle Jari Kurrille on sinivalkoinen sydän muuttunut verenpunaiseksi ja sirpin muotoiseksi. Kaveri istuu KHL:än hallituksessa, eikä piittaa suomalaisesta jääkiekkoilusta sekä sen tulevaisuudesta paskan vertaakaan.
Ei liity IFK:n vitutusketjuun mutta olen kyllä samaa mieltä. Kurri ja Selänne ovat pelaajauriensa jälkeen kyllä muuttuneet kyllä erittäin vastenmielisiksi henkilöiksi. Kurri tuon KHL-perseilyn vuoksi ja onhan tuo Selänteen julkisuusperseily kanssa melkoista, toki Selänteen luonne on aina ollut vähän räiskyvä ja mies on tykännyt olla esillä, joten nyt kun kiekkoura on takana niin jäljellä on sitten enää julkisuus. Onneksi Selänne nyt ei ainakaan toistaiseksi ole tuonne Neuvostoliiton pääsarjaan pahemmin sotkeutunut.Itse asiassa nämä kaksi kovinta narrilegendaa, Kurri ja Selänne, ovat molemmat kunnostautuneet kyseenalaisessa valossa uransa jälkeen, ihan nyt viime vuosina lähinnä. Tuntuu vähän siltä, ettei kummankaan kannattaisi lausua julkisuudessa yhtään mitään. Pätee toki moneen muuhunkin ex-kiekkoilijaan...
...Selänne ovat pelaajauriensa jälkeen kyllä muuttuneet kyllä erittäin vastenmielisiksi henkilöiksi...
No, ehkä tämä keskustelu on nyt mahdollista lopettaa ja siirtyä uusiin vitutuksen aiheisiin. Ehdotan kuitenkin että sinä tai joku muu ottaa asian (käytöksen) ko. henkilön kanssa puheeksi. Minä olen ottanut (tai asiasta maininnut) ja se ei ainakaan johtanut mihinkään.
Itselläni on juuri erään toisen fanin kautta hyvät välit tähän naiseen ja haluaisin kyllä kuulla hänenkin versionsa vaikka Lemieaux sen täällä jo osittain monen viestin lainauksella puolustautuikin asiassa.
Harvoin teen tällaista, mutta nyt todellakin ottaa kupoliin. Poistuessani äsken hallilta, Nordiksen edessä punatukkainen Lankinen-paitainen keski-ikäinen nainen huusi suoraa kurkkua paikan päällä toista kyytiä odotelleelle tummalla kuskille rasistisesti ja täysin alatyylisesti ilman mitään syytä apinaviittauksin ja tentaten syntymäpaikkaa. Täysin tyylitön ja aivan promilleista riippumatonta. Jos noin julkisesti tekee, saa minun puolesta kantaa seurauksetkin. Ei mun HIFK.
Itseäni vituttaa tuollainen julkisella foorumilla ihmisistä keskustelu pilkkaavaan sävyyn. Ehkä sen takia että itse jouduin eräällä foorumilla kusipäiden "käsittelyyn" mm tänne Jatkoaikaan kirjoittamanien tekstien takia. Jos joku ei ole vielä huomannut niin kirjoitan todella huonoa äidinkieltä, toki siihen omat minusta riippumattomat syyt mutta siitä huolimatta oli ikävä huomata joutuneensa tiettyjen kusipäiden hampaisiin juurikin tästä syystä.
Tuon takia minusta on säälittävää että IFK-yhteisö alkaa mollaamaan omiaan sillä kyllähän nyt s**tana jokainen tajuaa kuinka pienet nämä aktiivisten IFK-henkisten ihmisten piirit ovat? En ala mitään esimerkkiä tähän laittamaan koska nämä piirit ovat niin pienet ja turha loukata ihmisten tunteita mutta miettikää nyt oikeasti mitä kirjoitatte foorumin osiolle jonne kirjoittaa aktiivisesti ehkä noin 100(?) nimimerkkiä mutta jota seuraa tuhansia ihmisiä.
Kaikkea hyvää kuitenkin kaikille, jopa niille kusipäille siellä internetin paskalammikolla.
@Lemieaux toi hyvin ja rakentavasti tuota näkökantaa esille. Olisi ehkä riittänyt se että tykkää hänen viestistä jne. sen sijaan että mennään näihin kusipää juttuihin.
Nooo ei mulla itselläni Selännettä vastaan juuri muuten mitään ole, mutta ymmärsin tuon pointin toki. Kurrissa vituttaa ihan aidosti tuo KHL-perseily.Ai vasta sitten?
IFK on kärsinyt kohtuuttoman paljon tällä kaudella tuomaripelistä. Tuokin oli kyllä kunnon housuun paskaus tuomareilta. Toisaalta, kyllähän se varmaan dumarille näytti pahalta. Mut silti, noin sen OLISI pitänyt mennä kuten kuvailit!Eniten vituttaa:
- Tallbergin jäähy. Mun silmään näytti siltä että Kalpan pelaaja olisi ansainnut 2 min sukeltamisesta ja toisen 2 min mailasta kiinnipitämisestä. Tallberg yrittää ottaa mailaansa takaisin ja pellehyppääjä syöksyy päin laitaa.
Jalo kertoi Cityllä matsin selostuksen lomassa, että HIFK:n joukkue pääsee nukkumaan ensi yönä n. klo 02.00. Tästä voisi päätellä, että jengi matkustaa bussilla Kuopiosta Ouluun. Joukkue tosin lensi Stadista Kuopioon.