PuukäsiPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Ja pinkki tukka?
Tää matami tais telkkarissakin vilahtaa. Kaulatatskakin näytti olevan
Ja pinkki tukka?
Tää matami tais telkkarissakin vilahtaa. Kaulatatskakin näytti olevan
No et voi tietää oliko syytä vai ei. Itse kun alalla olen niin kyllä koko ala kärsiii tietyistä kuljettajista. Mun taksit on Suomi takseja ja tulee aina oleen mutta on yrittäjiä jotka pienellä palkalla ottaa timoja kuskeiksi ilman kielitaitoa tai ilman aluetuntemista.
Jos joku haukkuu toista ilman syytä niin se on eriasia. Vaikka täälläkin mua sanotaan rasistiksi niin pidän kaikkia ihmisiä saman arvoisina. Se mitä ne sitten tekevät elämässä on eri asia. Joiltakin asiat sujuu ja aika usein tietyiltä ei.
Seisomakatsomossa tuo mielestäni nykyään ”vaikuttaa”. Tai en mä tiedä, jossain siinä lähistöllä kuitenkin aina näkyy.Sama tapaus. Pari kertaa istunu b3:ssa lähellä tätä henkilöä ja nykyään pidän huolen että en pilaa enää matsiani kuunnellen ala-arvosta vittuperkelettä. Valitsen paikkani muualta. Tää siis ei välttämättä liity tohon taksi tapaukseen.
Seisomakatsomossa tuo mielestäni nykyään ”vaikuttaa”. Tai en mä tiedä, jossain siinä lähistöllä kuitenkin aina näkyy.
Koomista kuitenkin, kun puhuttiin naisesta Lankisen pelipaidassa, oli ensimmäinen ajatukseni juuri tämä henkilö. Muutkin ovat siis kiinnittäneet huomiota näihin ko. henkilön elämäm_koulussa opittuihin käytöstapoihin.
Vituttaa joidenkin fanikatsomoissa lymyyvien aneemisuus, jonka takia tuo rumpu alkaa vituttaa.Vituttaa rumpu fanikatsomossa
Vituttaa joidenkin fanikatsomoissa lymyyvien aneemisuus, jonka takia tuo rumpu alkaa vituttaa.
Aika jännä, itsekin tiedän heti kenestä puhutaan. Tasan kerran olen ollut matsissa lähellä häntä ja muistan ikuisesti.
Harvoin teen tällaista, mutta nyt todellakin ottaa kupoliin. Poistuessani äsken hallilta, Nordiksen edessä punatukkainen Lankinen-paitainen keski-ikäinen nainen huusi suoraa kurkkua paikan päällä toista kyytiä odotelleelle tummalla kuskille rasistisesti ja täysin alatyylisesti ilman mitään syytä apinaviittauksin ja tentaten syntymäpaikkaa. Täysin tyylitön ja aivan promilleista riippumatonta. Jos noin julkisesti tekee, saa minun puolesta kantaa seurauksetkin. Ei mun HIFK.
No et voi tietää oliko syytä vai ei. Itse kun alalla olen niin kyllä koko ala kärsiii tietyistä kuljettajista. Mun taksit on Suomi takseja ja tulee aina oleen mutta on yrittäjiä jotka pienellä palkalla ottaa timoja kuskeiksi ilman kielitaitoa tai ilman aluetuntemista.
Jos joku haukkuu toista ilman syytä niin se on eriasia. Vaikka täälläkin mua sanotaan rasistiksi niin pidän kaikkia ihmisiä saman arvoisina. Se mitä ne sitten tekevät elämässä on eri asia. Joiltakin asiat sujuu ja aika usein tietyiltä ei.
Vaikea kuvitella että tuo olisi ikinä ajokunnossa. On kyllä jotain taxi sitä taxi tätä ja muut ei osaa paskaakaan kailottanut joskus siinä hallin pihalla. Silloinkin ihmettelin että a) missä vaiheessa tuo on niin selvinpäin että voi autoa ajaa? sekä b) voiko käytökseltään tuollainen ihminen tehdä asiakaspalvelutyötä?Tiien tarkalleen kenestä puhutaan, ihmekkös tuo kun huutelee noita kommentteja....valitettavasti en tiennyt tätä puolta tyypistä.
Mutta en ihmettele miksi huutelee, taitaa nimittäin tässäkin asiassa "oma koira purra"..."työskentelee yrityksessä taxi"...
Se että joku mölisee ihmisjoukossa rasistisesti taxikuskille, tai se, että solvataan tunnistettavilla tuntomerkeillä jotain hallilla käyvää henkilöä nettipalstalla alas.
Vituttaa että julkisella foorumilla puhutaan ihmisestä joka on helposti tunnistettavissa näistä puheista IFKn hallilla. Ja en, en tunne kyseistä henkilöä.
Pelaajien kohdalla pitää toki huomioida, kuten muiden urheilijoiden ja vaikkapa poliitikkojen kohdalla, että ovat ns. julkisessa ammatissa ja siksi heidän pitää kestää tietty määrä kritiikkiä yleisöltä. Tästä asiasta taitaa olla jopa ihan oikeusistuimen päätös / päätöksiä, kun on tullut kyse kunnianloukkauskeisseistä tms. Toki joku roti asiassa pitää olla ja luonnollisesti jokainen voi ennen "Vastaa"-napin painamista miettiä, jos kritiikin kohteena on esim. nuori pelaaja, että tämä ei välttämättä osaa suhtautua anonyymiin kritiikkiin sen vaatimalla vakavuudella. Ts. ottaa asian henkilökohtaisesti, vaikka pitäisi ohittaa olankohautuksella.Olen samaa mieltä. Kyseiset viestit jäisivät taatusti kirjoittamatta, jos palstalle kirjoitettaisiin omalla nimellä eikä piiloteltaisi nimimerkin takana.
Mutta tämä on nyt jo toinen viesti peräkkäin, joka pitää sisällään ristiriidan. Mun mieltä on jo jonkin aikaa häirinnyt se, miten täällä kirjoitetaan pelaajista. Eikös ne pelaajat sitten ole "helposti tunnistettavissa", ihan samalla tavoin kuin yllä olevan tarinan päähenkilö. Ihan yhtä lailla kun tässä nyt mietitään, miten ulkopuolisesta ihmisestä saa/pitää anonyymillä palstalla kirjoittaa, voisi porukka miettiä samaa myös pelaajien suhteen. Enkä nyt Tinke sano, että juuri sinä olisit tähän syypää. Mielipiteessäsi oli mainitsemani ristiriita, ja siksi lainasin sitä.
En itse jaksa lähtemään perustelemaan miksi rumpu on enemmän hyödyksi kuin haitaksi, mutta Joku syy siihenon, että seura on itse tämän ostanut fan clubin käyttöön.Minua lähinnä vituttaa tuo rumpu sen takia, että sitä ei ainakaan ole ennen tarvittu. IFK:n fanilaumasta on aina lähtenyt mainiosti ääntä pelkästään omilla avuilla eli huulien välistä kuuluvalla äänellä ja yhteen lyötävillä käsillä. Tämä on mielestäni tuonut faniryhmälle vähän omaa soundia, tunnistettavuutta ja tehnyt siitä omalla tavallaan uniikin näiden narriteinien ja böndejunttien ölinän ohessa.
En itse jaksa lähtemään perustelemaan miksi rumpu on enemmän hyödyksi kuin haitaksi, mutta Joku syy siihenon, että seura on itse tämän ostanut fan clubin käyttöön.
Kun tästä vitun ja huoran huutelija naisesta on keskusteltu niin eihän häntä kukaan täällä ole solvannut....
Oliko tämä se ”kohtalaisen kookas” tapaus?
semmoin elämää nähnyt bodypositiivinen
Oli varmaan kyse siitä lyhyt tukkaisesta lihavasta naisesta.
...
On monesti niin jurrissa että haastaa riitaa vähän kaikkien kanssa. No, oli sama henkilö tai ei niin moni varmaan tunnistaa ko. idiootin.
Tiien tarkalleen kenestä puhutaan, ihmekkös tuo kun huutelee noita kommentteja....valitettavasti en tiennyt tätä puolta tyypistä.
Mutta en ihmettele miksi huutelee, taitaa nimittäin tässäkin asiassa "oma koira purra"..."työskentelee yrityksessä taxi"...
Vaikea kuvitella että tuo olisi ikinä ajokunnossa. On kyllä jotain taxi sitä taxi tätä ja muut ei osaa paskaakaan kailottanut joskus siinä hallin pihalla. Silloinkin ihmettelin että a) missä vaiheessa tuo on niin selvinpäin että voi autoa ajaa? sekä b) voiko käytökseltään tuollainen ihminen tehdä asiakaspalvelutyötä?
Oli kuka hyvänsä syyllistynyt kuinka urpoon käytökseen hyvänsä, niin mielestäni nämä nyt nähdyt kuvaukset ulkonäöstä ym. kommentit menevät jo asiattomuuden puolelle.
Itse kun alalla olen niin kyllä koko ala kärsiii tietyistä kuljettajista. Mun taksit on Suomi takseja ja tulee aina oleen mutta on yrittäjiä jotka pienellä palkalla ottaa timoja kuskeiksi ilman kielitaitoa tai ilman aluetuntemista.
Joo, en mäkään nykyisin käytä taksia siitä syystä enää että taso laskenut ja paljon hupiukkotasoisia kuskeja
Miten mixu toi muuten toimii, että voi muka palkata kuskeiksi ihmisiä ilman kielitaitoa tai etenkään aluetuntemusta, kun taksikortin saadakseen täytyy läpäistä aika vaativa aluetuntemusta suomeksi mittaava koe? Vai meinaatko, että jotkut "palkkaa" kuskeiksi ihmisiä joilla ei ole taksikuljettajan lupaa? Jotenkin hieman vaikea uskoa, täysin laittomasti/sopimuksettomastihan se pitäisi tehdä, ei siis voi virallisesti henkilöä palkata jolla ei ole kuljettajan lupaa, täytyy väärentää työvuorolistat jne. ja jos jää kiinni niin siinä vissiin menisi taksilupa eli koko firma nurin.