4
444
Joo ei muuta kuin silmät kiinni kansanmurhalta, koska eihän se nyt meitä kuitenkaan kosketa. Turkin liput salkoon liehumaan.
Efrinin ja Rojavan tuhoamiset ovat surullisia, karmaisevia rikoksia ihmisyyttä vastaan, eikä niistä puhumista tule rajoittaa johonkin suoraan palautteeseen lähetystölle.
Toisilla syksyn harmaat ja sateiset ilmat aiheuttava selkeästi patoutuvaa vihaa. Tämä ei välttämättä ole hyvä merkki, sinuna pitäytyisin esimerkiksi Suomen politiikassa ja osoittaisin pahaa oloa Vihreiden suuntaan. Toisaalta tämä on helpotus itselleni, luulin jo vajoavani kaamokseen, mutta tämän aiheen luettuani tajusin olevani kyllä ihan täysissä voimissani.
Muutenkin mitä tulee postauksiisi useissa threadeissa, en voi kuin ihmetelellä miten olet välttynyt suuremmilta konflikteiltä.
Toisaalta, sehän suola täällä netissä kirjoitellussa onkin, herättää mielipiteillä ajatuksia joihin muut tulevat kommentoimaan.
Busted, sait minut kiinni.
Nyt muuten vituttaa, politiikka & jääkiekko = aina yhtä paska puheenaihe.
Sun peruspointti oli, että tietyn yhden firman mainos IFK:n pelipaidassa ottaa sua päähän.
Haluan nyt vielä kerran kysyä, että mikä helvetin diktatuuri tämä kyseinen yhtiö on?
Entä millä tapaa juuri tämä kyseinen yhtiö on tuhonnut yhtään mitään?
Tämä Turkish-yhteistyöhän on ollut voimassa jo pitkään, ja on ilmeisen rahakas, mikä selittänee, että HIFK ei sitä ole karistanut jaloistaan. Alkoi jo ennen Turkin lipsumista yhä enemmän diktatuurin suuntaan, vaikka eihän nuo pulmusia ennenkään olleet. Turkissa matkustelu ym. oli kuitenkin aiemmin yleisen mielipiteen mukaan ihan OK, joten en yhteistyön aloittamusta jeesustele sinänsä.
Nyt tilanne on se, että hommalle pitäisi laittaa stoppi ja kaivaa ne rahat muualta. Me olemme nyt mukana Turkin propagandassa, ja uloshan sieltä olisi päästävä.
Lähetystö on Helsingin Kaivopuistossa.Turkin valtion toiminta on ihan omassa sarjassaan, ja siihen kohdistuva kritiikki kannattaa esittää vaikka lähetystöön Kulosaareen, eikä sotkea täällä vellejä puuroihin.
En ole sanonut että tuo yhtiö on diktatuuri,
Lähetystö on Helsingin Kaivopuistossa.
Koskaan ei aamulla herätessään tiedä, minkälaisen kiekkovitutuksen sitä voi päivän aikana saavuttaa.
Tähän mennessä saldona Sallisen kuukauden saikku ja Turusen EHTpaska-komennus. Onko seuraavaksi sitten vuorossa Järvisen 5 ottelun pelikielto siitä kevyestä tuuppasusta?
Harvoin teen tällaista, mutta nyt todellakin ottaa kupoliin. Poistuessani äsken hallilta, Nordiksen edessä punatukkainen Lankinen-paitainen keski-ikäinen nainen huusi suoraa kurkkua paikan päällä toista kyytiä odotelleelle tummalla kuskille rasistisesti ja täysin alatyylisesti ilman mitään syytä apinaviittauksin ja tentaten syntymäpaikkaa. Täysin tyylitön ja aivan promilleista riippumatonta. Jos noin julkisesti tekee, saa minun puolesta kantaa seurauksetkin. Ei mun HIFK.
Harvoin teen tällaista, mutta nyt todellakin ottaa kupoliin. Poistuessani äsken hallilta, Nordiksen edessä punatukkainen Lankinen-paitainen keski-ikäinen nainen huusi suoraa kurkkua paikan päällä toista kyytiä odotelleelle tummalla kuskille rasistisesti ja täysin alatyylisesti ilman mitään syytä apinaviittauksin ja tentaten syntymäpaikkaa. Täysin tyylitön ja aivan promilleista riippumatonta. Jos noin julkisesti tekee, saa minun puolesta kantaa seurauksetkin. Ei mun HIFK.
Oliko tämä se ”kohtalaisen kookas” tapaus?Harvoin teen tällaista, mutta nyt todellakin ottaa kupoliin. Poistuessani äsken hallilta, Nordiksen edessä punatukkainen Lankinen-paitainen keski-ikäinen nainen huusi suoraa kurkkua paikan päällä toista kyytiä odotelleelle tummalla kuskille rasistisesti ja täysin alatyylisesti ilman mitään syytä apinaviittauksin ja tentaten syntymäpaikkaa. Täysin tyylitön ja aivan promilleista riippumatonta. Jos noin julkisesti tekee, saa minun puolesta kantaa seurauksetkin. Ei mun HIFK.
No et voi tietää oliko syytä vai ei. Itse kun alalla olen niin kyllä koko ala kärsiii tietyistä kuljettajista. Mun taksit on Suomi takseja ja tulee aina oleen mutta on yrittäjiä jotka pienellä palkalla ottaa timoja kuskeiksi ilman kielitaitoa tai ilman aluetuntemista.Harvoin teen tällaista, mutta nyt todellakin ottaa kupoliin. Poistuessani äsken hallilta, Nordiksen edessä punatukkainen Lankinen-paitainen keski-ikäinen nainen huusi suoraa kurkkua paikan päällä toista kyytiä odotelleelle tummalla kuskille rasistisesti ja täysin alatyylisesti ilman mitään syytä apinaviittauksin ja tentaten syntymäpaikkaa. Täysin tyylitön ja aivan promilleista riippumatonta. Jos noin julkisesti tekee, saa minun puolesta kantaa seurauksetkin. Ei mun HIFK.
No et voi tietää oliko syytä vai ei. Itse kun alalla olen niin kyllä koko ala kärsiii tietyistä kuljettajista. Mun taksit on Suomi takseja ja tulee aina oleen mutta on yrittäjiä jotka pienellä palkalla ottaa timoja kuskeiksi ilman kielitaitoa tai ilman aluetuntemista.
Jos joku haukkuu toista ilman syytä niin se on eriasia. Vaikka täälläkin mua sanotaan rasistiksi niin pidän kaikkia ihmisiä saman arvoisina. Se mitä ne sitten tekevät elämässä on eri asia. Joiltakin asiat sujuu ja aika usein tietyiltä ei.
Niin tai sitten oli kokemusta kyseisestä kuskista. Kuka tietää? Sanoin juuri että jos ihonvärin takia jotain haukutaan niin se on väärin. En tiedä mitä on tapahtunut eikä muutkaan kuin nämä kaksi henkilöä.Hurraa. Kuulostaa juuri teemalta, josta voisi todeta, että ehkä oli joku syy huudella rasistisia kommentteja. Jos joku asia vituttaa tai joku hölmöilee, niin ethän sä ala rasistisia solvauksia huutamaan. Vai hetkinen.. miten sellaisissa tilanteissa pitikään toimia..?
No et voi tietää oliko syytä vai ei. Itse kun alalla olen niin kyllä koko ala kärsiii tietyistä kuljettajista. Mun taksit on Suomi takseja ja tulee aina oleen mutta on yrittäjiä jotka pienellä palkalla ottaa timoja kuskeiksi ilman kielitaitoa tai ilman aluetuntemista.
Jos joku haukkuu toista ilman syytä niin se on eriasia. Vaikka täälläkin mua sanotaan rasistiksi niin pidän kaikkia ihmisiä saman arvoisina. Se mitä ne sitten tekevät elämässä on eri asia. Joiltakin asiat sujuu ja aika usein tietyiltä ei.
Oliko tämä se ”kohtalaisen kookas” tapaus?
Ja pinkki tukka?
Tää matami tais telkkarissakin vilahtaa. Kaulatatskakin näytti olevan