Eiköhän tuo hassuhattujengi kuitenkin edusta sitä vähemmistöä.
Itse ajattelin laittaa buutsit jalkaan, ajella pään kaljuksi sekä kasvattaa ison mahan ja pukinparran. HIFK-approved, nääs.
Vituttaako?
Jatka vaan kortsupuvussa.
Itse ajattelin laittaa buutsit jalkaan, ajella pään kaljuksi sekä kasvattaa ison mahan ja pukinparran. HIFK-approved, nääs.
Vituttaako?
Jatka vaan kortsupuvussa.
Vituttaa, että ihan turhaan kunnioitettiin vastustajaa IFK-chantilla mestaruuden ratkeamisen jälkeen viime keväänä. Silti ne haaveilee vain, että olispa tullut Ilves-fanit tönimään, heittelemään rantapalloja ja laulamaan "te voitte lähtee". Vittu.
Jossain määrin vituttaa tämä heinäkenkä-invaasio täällä. Eikö teillä ole omaa vitutusosiota?
Ootko tarkistanu ettei ole esimerkiksi nimellä "tapparan ylivertainen pelikirja kaudelle 2016-17" tms.? Vituttais nimittäin ainakin allekirjoittanutta jos pitäis joka ikistä hyökkäykseenlähtöä odottaa n. 10 sekuntia kun kääpiökokoiset ihanan miehekkään oranssiin pukeutuneet pakit säilövät kiekkoa oman maalin takana. Voittavaa kiekkoa se kieltämättä on ollut mutta kyseisestä syystä ei meinaa tulevat matsit sytyttää pätkääkään.Eikö Tappara-osiossa ole vitutusketjua lainkaan, kun tänne tulevat parveilemaan? Ei siinä, kyllähän vitutusta saa tälläkin hiekkalaatikolla purkaa, mutta oudoksuttavaa on se.
Vaikka kyllähän muakin vituttais, kun oma jebgi lähtee niin ylivoimaisena ennakkosuosikkina sarjaan, jossa ei voi hävitä kuin itselleen. Ja joku kehtaa mainita jossain sivulauseessa, että IFK voi tuomareiden avustuksella saada jonkun tuuripomppuvoiton jostain pelistä. Vähempikin vituttais.
Vituttaako?
Vituttaa, että ihan turhaan kunnioitettiin vastustajaa IFK-chantilla mestaruuden ratkeamisen jälkeen viime keväänä. Silti ne haaveilee vain, että olispa tullut Ilves-fanit tönimään, heittelemään rantapalloja ja laulamaan "te voitte lähtee". Vittu.
Heillähän on ihan ihkaoma keskustelupalsta. Siellä ei varmaan vaan vituta mikään kun kaikki ovat niin täydellisiä.
Itse asiassa heidän osioonsa ei juuri kukaan kirjoita juuri mitään, ei keskustelua. Heidän ainoa mahdollisuutensa keskusteluun on tulla muihin pöytiin vittuilemaan.
edit. @Lemieaux , sinä olet häpeäksi tuolle nimelle.
Ne ei vaan erotu, kun kaikki näyttää ihan yhtä spugelta.Toisaalta olisi varmasti vituttanut vierailla Hesassa, koska siellä olisi varmasti törmännyt kymmeniin kerjäläisiin ja kaikenmaailman spurguihin, joita ei täällä "maalla" näe läheskään yhtä paljon.
Meillä jouduttiin lopettamaan perheen shetlannin poni. Ja lapsille en ole raaskinut kertoa. Että ei tässä kovin korkealla ole omatkaan fiilikset. Ja tsemiä sulle, tiedän suunnilleen miltä susta tuntuu ;(Vituttanut koko aamun armottomasti, koska kahdeksan vuotta rinnalla ollut koira jouduttiin parin kuukauden syöpätaistelun jälkeen lopettamaan tänä aamuna...
Toivottavasti HIFK tuo illalla edes pientä lohtua ja iloa, että voi pelin jälkeen kirjoitella tuonne hymyilyketjuun.