Nyt just vituttaa!

• 2 993 398
  • 14 414

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatana kun Espoo ei klaarannut hommaa, olisi ollut niin mehukas tilanne saada partajeesus porukoineen lomalle.

Luotetaan siihen että Ilves hoitaa homman.
Käännän tämän niin päin että loppujen lopuksi se on hienompaa nähdä nimenomaan Ilveksen kuin kenenkään muun tiputtavan Tapparan.

Toki Ipan pitää ensin onnistua siinä.

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Kyllä osaa olla ihon alla joukkue nimeltä Tappara. En jaksa uskoa hetkeäkään, että ipa tuosta jatkoon menisi. Niin jäätävä on Tapparan voittamisen kulttuuri ja ipa puolestaan menee sillä rintamalla meidän kanssa samoja polkuja.

Aikamoista olla runkosarjan toinen ja palkintona Tappara vastaan. Noh toivottavasti olen väärässä ja ipa hoitaa homman himaan.

Mutta se siitä. Nyt omien taakse ja vihdoin poffit alkaa.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä oon erittäin tyytyväinen siihen, että Tappara meni jatkoon. Tampereen paikallinen playoffeissa on nannaa myös meille muillekin ja jos Ilves floppaa, niin tuplasti maukkaampaa on, jos sen flopin aiheuttaa heille Tappara. Jos taas Tapparan kausi tulee päätökseen "jo" puolivälierissä (olisi voinut tulla toki päätökseen jo tänään), niin hienoa, että sen aiheuttaa Ilves.

Kaikki kunnia Kespoolle, mutta olisihan se jatkopeleissä ollut hieman hmv-joukkue.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuota on jo pakko vaan arvostaa.
Voittamisen kykyä ja venymistä.
Tähän sama. On se vaan kadehdittavaa miten joku joukkue toimii resurssien edellyttämällä tasolla vuodesta toiseen, kerää menestystä ja nousee kuilun partaalta pelkällä voittamisen kulttuurilla.
Katsotaan nyt ensiksi, että miten käy tällä kaudella. Viimeiset 10+ kautta mitä lie ovat olleet aivan älytön kone. Tämä kausihan on ollut täysi fiasko heiltä eikä sitä yksi minisarja Kespoota vastaan muuta. Tapparan resurssit ovat top-4 tasoa ja säälisijoitus sekä puolivälierissä tippuminen tekisi nyt hyvää ihan kaikille (paitsi tietysti kirvesrinnoille).

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minä voin rehellisesti myöntää, että olen @BOL joukoissa eli Ilveksestä on tullut se pahempi paha Tampereen joukkueista. Minulla ei luonnollisesti samat perusteet kuin arvon Ladylla vaan minun vaakakuppi on kääntynyt Jatkoajan ylimielisimpien kannattajien ansiosta. Ylimielisyyttä en pysty ymmärtämään joukkueen kannattajilta, joka on 2000-luvulla voittanut pari kolme ronssia. Toki, on mustavalkoinen ajattelumalli yleistää tämä kaikkiin tupsukorvien-kannattajiin, mutta se sallittakoon.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks tää ketju on pinnalla? Miks me mietitään miten muut pelaa. Hei ylihuomenna mennään ja hymy pintaan.

Turhaa miettiä mitään Kahvaran voittoa, nyt ihan oikeasti. Piristykää!
Eli sä kerrot että ketjuun ei saa kirjoittaa tai vitutus on nyt kielletty, koska olet itse sitä mieltä? Anna muiden miettiä ja ole itse miettimättä, jos siltä tuntuu

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eli sä kerrot että ketjuun ei saa kirjoittaa tai vitutus on nyt kielletty, koska olet itse sitä mieltä? Anna muiden miettiä ja ole itse miettimättä, jos siltä tuntuu
Jokainen voisi lukea tämän viestin Sir. Penan äänellä!

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä voin rehellisesti myöntää, että olen @BOL joukoissa eli Ilveksestä on tullut se pahempi paha Tampereen joukkueista. Minulla ei luonnollisesti samat perusteet kuin arvon Ladylla vaan minun vaakakuppi on kääntynyt Jatkoajan ylimielisimpien kannattajien ansiosta. Ylimielisyyttä en pysty ymmärtämään joukkueen kannattajilta, joka on 2000-luvulla voittanut pari kolme ronssia. Toki, on mustavalkoinen ajattelumalli yleistää tämä kaikkiin tupsukorvien-kannattajiin, mutta se sallittakoon.

Mä oon lukenut tätä palstaa niin vähän viime aikoina, etten uskaltanut mainita ylimielisiä faneja erikseen, kun oletin otoksen olevan pieni. Mutta kyllähän mäkin niissä harvoissa ketjuissa, mihin mä olen tutustunut havainnut, että harvinaisen daijua jengiä osa vaikuttaa olevan. Jos tämä fanien touhu nyt on kovinkin yleistä nykypäivänä täällä, voidaan helposti lisätä mun listaani vielä kuspäiset kannattajat. Ovat sielläkin sitten laajentaneet skaalaa männävuosista.

Yhtään ei vituta, että Ilves saa vastaansa Tapparan ja me saadaan SaiPa. Maltan tuskin odottaa kuinka valtavan suuri altavastaaja SaiPa Raipen kirjoissa onkaan, kun jo TPS:ää vastaan olivat täysin tuurin ja nitrojen varassa. Raipen mukaan :D. Mutta ihanaa, että tiedossa ei meidän sarjassa ole turhaa itkua ja manipulointia, vaan reilua peliä.

HIFK:n pahin vastus on edelleen HIFK itse. Sekös se lievähkösti vituttelee vähän jo ennakkoon. Mutta tsiigataan nyt eka peli edes ensin.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mua ei itse asiassa vituta edes Tappara.
Se on sellainenpakollinen paha torakka, joka vaan elää ja pysyy voimissaan.

Tuota on jo pakko vaan arvostaa.
Voittamisen kykyä ja venymistä.
Arvostan tuota suhtautumista. Ja onhan tuo venyminen juu kunnioitettavaa.

Silti vituttaa koko jengi aivan törkeästi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy