Tapa jolla Tappara pelaa on ainakin toistaiseksi ollut nimenomaa viihdyttävää. Nopeita, taitavia, pieniä mutta vahvoja äijiä.
Viihdyttävää? Tappara pakittaa träppiinsä kerta toisensa perään, jos tuota träppiä pitää viihdyttävänä niin ok enhän minä voi enkä halua mielipidettäsi muuttaa, mutta minuun ei iske tuo hidastempoinen jääkiekko jossa ei tapahdu mitään ja jota tuomarit vielä suosivat aivan järjettömällä tavalla. Fakta on se, että kun Tappara pääsi eilen jonkun viiden minuutin jälkeen ensimmäisen kerran IFK:n alueelle hyökkäämään ja onnistui heti maalinteossa niin tämän jälkeen Tappara ei edes pyrkinyt hyökkäämään vaan se träppäsi ja träppäsi koko pelin ajan, vastenmielistä. Jos toinen joukkue keskittyy vain pelin hidastamiseen ja rikkeet vielä sallitaan niin tuollaista se peli sitten on, se ei tarjoa mitään. En minä jaksaisi katsoa IFK:ta suorittamassa tuommoista paskaa mikä ei tarjoa yhtään mitään.
Tapparan pelaajisto on hyvä siitä ei kahta sanaa, pystyisivät varmasti viihdyttävään peliin myös.
Kyse on kuitenkintulosurheilusta!!
Kyllä, mutta millä hinnalla? Jos peli ei ole viihdyttävää niin kaiken järjen mukaan tämän tulisi näkyä yleisömäärässä. Jos yleisömäärät pienenee niin myös rahavirrat kutistuvat, tämä ei varmasti ole se mitä Liiga haluaa, eikä yleisökään koska pienemmät rahavirrat = huonommat pelaajat. Toki yleisömäärien suhteen näin ei ole käynyt ainakaan vielä mitä ilmeisemmin, pidän tuota jopa erikoisena tai ehkä itse näen jääkiekon sitten vain täysin eritavalla kuin muut. Tosin tuo tuleva Liigan TV-sopimus tulee olemaan selvästi nykyistä pienempi mikä jo kertoo jotain siitä ettei Liiga tuotteena ole kiinnostanut niin paljon kuin silloin Nelosen hankkiessa oikeudet itselleen?
Mitä tulee tilastoihin niin tämän kauden IFK on ollut paska siitä ei kahta sanaa, se on pelannut huonoa lätkää ja ties mitä, ehdottomasti Stögön ajan tylsintä kiekkoa.
Onhan tuo viihdyttävää - kummankin viisikkopeli aukeilee koko ajan ja maalipaikkoja ja tyhjiä maaleja on edessä jatkuvasti. Voittavaa? No ei todellakaan :D
Sata kertaa mieluummin katson tuommoista vauhtilätkää kuin tuota Tapparan träppiä, tai takavuosien KalPan jätön jätön jättöä. Siinä vaiheessa jos voittava lätkä tarkoittaa aneemista lätkää jossa ei tapahdu mitään niin minä lopetan, ei kiinnosta vaikka IFK veisi 10 kertaa putkeen koko roskan jos se tulee tuolla tyylillä.
Nyt kun on jo kerran tullut jätettyä puolet kaudesta katsomatta niin ei kynnys ensi kauden suhteen kovin korkealla ole.