EI, pakko myöntää. Veikkasin työkaverille sarjaa 4-1 Tapparalle. Taisin kuitenkin olla liian optimistinen.... Jospa tuo 1 olikin tehty maali koko sarjassa?Joku varmaan negatiiviseksi haukkuu, mutta odottiko joku voittoa?
Joku varmaan negatiiviseksi haukkuu, mutta odottiko joku voittoa?
Joku varmaan negatiiviseksi haukkuu, mutta odottiko joku voittoa?
Voimia Sir! Uni on hyvä lääke, oli se väsymys sitten henkistä tai fyysistä.Minä olen henkisesti aivan loppu.
En odottanut. Tai no ehkä yhtä. Päätin heti kun Ilves hävisi, etten katso yhtäkään välieräpeliä. Vittu kun jostain tuutista niitä tilannetietoja kuitenkin tulee. Tällä kertaa se oli isäni, jota ei edes niin kiinnosta.
No, täytyy sanoa että kun yrittää olla mahdollisimman välinpitämätön, ei vituta ihan niin paljon. Tylsää toki sikäli kun pitäisi olla vuoden parasta aikaa kiekon kannalta.
Hjallis, miten olis tuon Tapparan mukaan ottaminen sinne Venäjälle? Tää sarja alkaa olla sille liian pieni.
Tapolan naama.
Tapolan naama. vittumaisimpia kasvoja kiekkopiireissä koskaan :D siihen vielä bonuksena itkut ja valitukset niin avot. Tulipahan mieleen vaan.
Jep. Siellähän se tivas tuomareilta luoja ties mitä.Joo seuratkaapa tänään. Sellasta tilannetta tuskin edes tulee, jossa se ei kitise tuomareille. Todella vastenmielistä tollanen jatkuva vänkääminen/kitinä.
Jep. Siellähän se tivas tuomareilta luoja ties mitä.
Mua sitten niin vituttaa ihmiset, jotka käy töissä hakemassa jotain kaverisuhteita. Meillä ne on vaan työyhteisön jäseniä.Veikkasin työkaverille sarjaa 4-1 Tapparalle.
Te porkkanakalsarit ette osaa edes olla kunnolla vittuuntuneita! Ja sekös mua vituttaa!Mua sitten niin vituttaa ihmiset, jotka käy töissä hakemassa jotain kaverisuhteita. Meillä ne on vaan työyhteisön jäseniä.
Mua sitten niin vituttaa ihmiset, jotka käy töissä hakemassa jotain kaverisuhteita. Meillä ne on vaan työyhteisön jäseniä.
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu mutta teitä kuulemma vituttaa Tampereen kuuluttaja. Oletteko kuullut Oulun vastaavaa, olin siellä tammikuussa peliä kattomassa ja meinas järki lähteä aina kun kyseinen kaiffari aukaisi suunsa, saatanan oksettava pelle. Teillä niin kun meilläkin nykyään ( kun lopetti ärsyttävän venyttämisen) on ihan ok kuuluttaja.
Hei, eikö sulla raukalla ole yhtään duunikaveria työn ulkopuolella? Ihmettelen, koska vaikutat ihan järkityypiltä. Vai onko duuni vaan niin paskaa?Mua sitten niin vituttaa ihmiset, jotka käy töissä hakemassa jotain kaverisuhteita. Meillä ne on vaan työyhteisön jäseniä.
Joo Oulun kuuluttaja on myös yksi saatanasta. Sellainen nuoremman kuuloinen janari "yli-innokkaana". Tampereen kuuluttaja nyt vielä menee jollain perverssillä tavalla murteensa takia, vaikka ärsyttävä onkin.Ei nyt vituta, mutta vastaan sinulle toteamalla että olen aivan samaa mieltä. Kyllä Oulun kuuluttaja on omaa luokkaansa näiden "jjjjjaaaaaaa kättttttttä yhteeeeeeeeen" yms. hehkutustensa kanssa.
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu mutta teitä kuulemma vituttaa Tampereen kuuluttaja. Oletteko kuullut Oulun vastaavaa, olin siellä tammikuussa peliä kattomassa ja meinas järki lähteä aina kun kyseinen kaiffari aukaisi suunsa, saatanan oksettava pelle. Teillä niin kun meilläkin nykyään ( kun lopetti ärsyttävän venyttämisen) on ihan ok kuuluttaja.
Kaikki ne kolme, joille mä oon maksanut siitä... Duuni on ihan paskaa, siksi lotto vetää viikottain. Jos osuis, saattais olla hetki, jolloin ei vituttaisi.Hei, eikö sulla raukalla ole yhtään duunikaveria työn ulkopuolella? Ihmettelen, koska vaikutat ihan järkityypiltä. Vai onko duuni vaan niin paskaa?