Nyt just hymyilyttää!

  • 2 064 599
  • 10 289

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilinen Sport reissu meinaa nyt sitä, että on tullut käytyä katsomassa IFK:ta jokaisen Liigajoukkueen hallissa. Tuohon toki lisäksi aikoinaan Hakametsä, Espoo ja Jaffala.

Hymyilyttää voiton jälkeisenä aamuna tämä!
Tervetuloa kerhoon!
Mulla Oulu ja Mikkeli vain kerran käytynä... eli toka kiekka voisi lähentyä täyteen tänä keväänä toisella, jos aikataulut osuu :)
 
Viimeksi muokattu:

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jaahas, se olis viimeinen mahdollisuus ottaa edes yksi 7-3 voitto runkosarjassa.
No jos tänään ei natsaa ni ehkä sitten playoffeissa.
Ja tähän sitä "huutista"! Kukakohan helvetti tonki keksinyt.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vittu mitä touhuu tuo tuomareilta.
Vittu mitä touhuu IFK:lta.
No sitä saa mitä tilaa.

Kiitos ja näkememiin, nähdään kaudella 24-25.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa tulin sanomaan. Melkein tippa tuli linssiin kun katsoi tuota taistelua. Samanlaista meininkiä ollaan täällä stadissa nähty ehkä 3 minuuttia tällä kaudella, jonka jälkeen kunto on loppunut.
No, mäkin aloin katsoa sitä loppua sitten. Ja kun sen halun pelata lisäksi tota katsomoa ja sen kilpalaulantaa katsoo ja vertaa sitä meidän mausoleumiin, niin voi ansaitusti kysyä, kuuluuko HIFK Liigaan?

Lopettaisi koko kärsimyksen kaikilta nyt kun tota sarjajärjestelmää rukataan.

EDIT joskus aikanaan oli meilläkin tapana että jos oli kovaa laulua, ei musaa ajettu pelikatkoilla päälle. Nyt näen tuolla Vaasassa samaa, ei musaa, antaa kannattajien kannustaa. Ja hei! Tsiigatkaas se matsin lopun jälkeinen pitkä koko päädyn tanssi- ja lauluchantti. Aika huikeen megalomaanista.

Ei tollasta ole ollut koskaan Nordiksella, ei koskaan, pl. joku mestaruuden ratkaissut peli, jotka on tietty aina kaikkialla eri.
 
Viimeksi muokattu:

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottovasti ei, vittumaista lähteä ensi viikolla pleijareihin kun iltapäivälehdissä puhutaan kuinka edarit riehui Apollossa ;)

Tuskin nää saa aikaan edes sitä. Painuvat baarissakin suorin tein pimeimpään kulmaan möyrimään keskenään. Siis jos pääsevät edes ”alueelle” sisään. Sekin on helvetin iso ”jos”.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä peli. Eihän tossa nyt ollut yritystä. Vastustaja ehkä sopivin mitä tarjolla oli. Tappio ei jaksanut edes vituttaa. Eteenpäin, pelit alkaa.

Jos pitäisi jotain arvata, arvaisin, että HIFK valitsi itse vastustajansa. Nyt siellä sai Pelicans, Kärpät ja Jukurit jännittää koko pelin, kuka saa tai joutuu pelaamaan meitä vastaan. En usko, että tahallaan hävittiin, mutta mitään ylimääräistä efforttia ei kyllä juuri kukaan antanut. Kunhan nyt kukaan ei vain loukkaantuisi. Lähdettiin katsomaan, mihin 90% panos riittää ja se riitti 0-3 kotitappioon. Nollat varsinkin himassa on aina vähän noloa, enkä usko, että sitä tavoiteltiin, mutta ei tämä nyt mikään maailmanloppu ole, vaan aika normipeli vikaksi runkosarjapeliksi. Tässä on nyt reilu viikko jätkillä alkaa laittamaan all in, koska tämä eka kierros on se henkisesti kaikkein vaikein. Mutta sen takia meille sitä kokemusta on hankittukin.

Hymyilyttää siis, että tämä runkosarja oli nyt tässä. Ei jäänyt jälkipolville kerrottavaa, mutta sekin mahdollisuus vielä on, että tätä runkosarjaa muistellaan vielä myöhemmin ja muistellaan, miten pleijareissa kaikki lopulta muuttui.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Kaikella kunnioituksella, nyt on korkealentoista tarinaa.
Itse ostan BOL näkemyksen, sillä mietin itsekin aivan samaa. Näkyi alusta asti, että IFK ei tullut tänään pelaamaan täysillä voitosta. Peli pelattiin pois alta puolivaloilla, ei taklauksia jottei kukaan vaan loukkaantuisi. Olen lähes varma, että Pelsu oli jengin mielivastustaja ekalle kierrokselle (on se minunkin). Pelsu sytyttää varmasti ja ei tollasta kokenutta jengiä kiinnosta istua bussissa Mikkeliin eestakas monta kertaa viikossa ja/tai lennellä Ouluun.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikella kunnioituksella, nyt on korkealentoista tarinaa.

Mua ei nyt niin hirveästi ole ennenkään kiinnostanut, mitä muut mun keloista ajattelee. Tänne, jos minne, on kuitenkin hyvinkin terveellistä tuoda välillä myös muunlaisia näkökulmia kuin tätä perusvitutusta. Sille en voi mitään, jos ei edes kiinnosta miettiä, voisiko asioiden takana olla muutakin kuin se, että kaikki on paskaa paitsi kusi.

Jos katsoitte peliä kentällä, niin varmaan huomasitte, miten HIFK myös taktisesti pelasi? Niin ei yleensä pelata silloin, kun ensisijaisesti yritetään voittaa esim. suurinumeroisesti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsin suurella todennäköisyydellä tänäkään keväänä Nordiksella ei tarvitse kuunnella POHJOISTA.

Eipä juuri muu hymyilytä. tai no U18-jengin voitto Pelicansista. Toivottavasti on enne.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mua ei nyt niin hirveästi ole ennenkään kiinnostanut, mitä muut mun keloista ajattelee. Tänne, jos minne, on kuitenkin hyvinkin terveellistä tuoda välillä myös muunlaisia näkökulmia kuin tätä perusvitutusta. Sille en voi mitään, jos ei edes kiinnosta miettiä, voisiko asioiden takana olla muutakin kuin se, että kaikki on paskaa paitsi kusi.

Jos katsoitte peliä kentällä, niin varmaan huomasitte, miten HIFK myös taktisesti pelasi? Niin ei yleensä pelata silloin, kun ensisijaisesti yritetään voittaa esim. suurinumeroisesti.
Samaa paskaahan tuo on ollut koko kausi, eli koko kausi on sitten pelattu tiettyä vastustajaa hakien??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös