Mertsi lausui samalla tavalla ja sitä ihmetellessä joku tiesi kertoa, että ranskalainen lausuntatapa on aikalailla tuo.Selostaja paikallinen maajussi kertoo että Vinnie on märchäät tai jotain sinne päin. Saukkosen mattelijan perijä?
Sori, se oliki etunimi joka oli jotain väänsäänt.
Pistit aika täydellisesti nippuun ajatukset mitä itse tällä hetkellä koen :)Just näin! Tappio vituttaa joo, tärkeitä pisteitä, mutta kyllä lyö hymyn naamalle kun näädät ulisemassa täällä tuomareista, Leksasta, taklauksista, Lehterästä ja vaikka mistä. HIFK asuu vuokravapaasti näätien ja näätä"fanien" päässä!
CAMA RÖDA!
Hymyilyttää se, että varma hyvän ja pitkän kevään merkki on, kun kaiken maailman maalaiset kaivautuu paikalle haastamaan riitaa Lehterästä ja Komarovista, muiden muassa. Mutta ennen kaikkea näiden kahden pelaajan kohdalla.
Pelko, se paistaa vastustajista. Enkä yhtään ihmettele.
Juuri näin!Olen kaivannut sitä ”me vastaan muut” -asetelmaa. Ei IFK:n pidä kerätä tsemppiä ja sympatiaa.
Mulla oli amiksessa kanssaopiskelijana kundi sanoi ”Hiiefkoo” Silloin vitutti, nyt jo hymyilyttää.Sama täällä. Kun olin skidi monet sanoi Hifki ja Ifki oli täysin kielletty ainakin meidän piireissä. Tietysti IFK ja HIFK myös olivat ok.
Mä toivotan ilolla Espoon takaisin Liigaan. Saadaampahan hieman paikallisväriä keskinäisiin mittelöihin ja onhan tuo vieraspelimatkana mukavan pituinen. Sitä toista jengiä mulla ei edelleenkään ole ikävä ja voi mun puolesta jatkaa Mestiksessä pidempäänkin.
Nyt se on varmaa: Kiekko-Espoo pelaa SM-liigassa!
Liiga ja Kiekko-Espoo pääsivät sopuun osakkeen hinnasta.www.iltalehti.fi
Toivottavasti tämä vaikeuttaa Jokereiden liiga-hanketta. 16 joukkuetta on jo liikaa, mutta kuitenkin sopiva tasamäärä. Saadaan kokonaisia liigakierroksia jne.
Kyllähän Liiga tässä ns. striittasi narreja öögaan. Mikä on idän seikkailun jälkeen ihan oikein.Toivottavasti tämä vaikeuttaa Jokereiden liiga-hanketta.
Eikös ole tarkoitus, että jatkossa noustaan vain karsinnat voittamalla?
Kyllähän Liiga tässä ns. striittasi narreja öögaan. Mikä on idän seikkailun jälkeen ihan oikein.
Ei ole.Onko tämän kevään Mestiksen mestaruudella mitään merkitystä? Eihän nyt vielä mitään karsintoja järjestetä.
Ainahan sillä on merkitystä jos voittaa sen sarjan missä pelaa.Onko tämän kevään Mestiksen mestaruudella mitään merkitystä? Eihän nyt vielä mitään karsintoja järjestetä.
Synkimmillä hetkillä uhosin, että tällä kaudella en enää Nordikselle tule. No, täällä ollaan taas. Matsista nyt voi tulla mitä vaan, mutta tulkoon.
Niin, ja asuntolainan viimeinen erä meni tänään tililtä, hymyilyttää kyllä sekin.
Ei jumalauta, taasko kehäraakki selostaa? Johan tuossa olikin pitkä tauko... Huoh.Olisin minäkin voinut tulla. Ei jaksaisi mertarantaa.
Niin ja kun viimeinen erä meni ni eikös sitä voi jäädä eläkkeelle?
Niin, ja asuntolainan viimeinen erä meni tänään tililtä, hymyilyttää kyllä sekin.
Kiitos paljon! Tuntuu kyllä pirun hyvältä.Onnittelut! Iso merkkipaalu ihmisen elämässä!