Samaa paskaahan tuo on ollut koko kausi, eli koko kausi on sitten pelattu tiettyä vastustajaa hakien??
Joo, näin mä kirjoitin. Jos tämän päivän taktiikka oli sama kuin "kaikissa muissakin peleissä", lienee aiheellista käydä optikolla.
Samaa paskaahan tuo on ollut koko kausi, eli koko kausi on sitten pelattu tiettyä vastustajaa hakien??
Itse ostan BOL näkemyksen, sillä mietin itsekin aivan samaa. Näkyi alusta asti, että IFK ei tullut tänään pelaamaan täysillä voitosta. Peli pelattiin pois alta puolivaloilla, ei taklauksia jottei kukaan vaan loukkaantuisi. Olen lähes varma, että Pelsu oli jengin mielivastustaja ekalle kierrokselle (on se minunkin). Pelsu sytyttää varmasti ja ei tollasta kokenutta jengiä kiinnosta istua bussissa Mikkeliin eestakas monta kertaa viikossa ja/tai lennellä Ouluun.
Samaa tunteetonta, halutonta ja taklauksia vältteleväähän tuo on pääosin ollut, eikö? Joukkue on alisuorittanut lähes koko kauden. Luulisi posisiivenkin sen näkevän, mutta on aika vahvat punaiset lasit monella päässä.Joo, näin mä kirjoitin. Jos tämän päivän taktiikka oli sama kuin "kaikissa muissakin peleissä", lienee aiheellista käydä optikolla.
JA kun oikein positiiviseksi yltää, niin kuinka tyhmiä nuo TOP-4 joukkueet ovat, kun väsyttävät itsensä CHL-peleissä ensi syksynä. Toisin kuin eurooppalainen suurseuramme.Hymyilyttää miten tyhmiä Tapparassa, Ilveksessä, Pelicansissa ja Kärpissä oltiin että menivät ihan pelaamaan ja voittamaan runkosarjan viimeisessä pelissä. IFK osasi säästellä voimia tänäänkin, eikä hallille saapunut henkisesti oikeastaan muita kuin veska ja ne pöljät 8000 lipun ostanutta.
IFK on säästellyt parasta virettään toinen toistaan kyseenalaisemmilla otteilla jo parisen viikkoa. Kyllä koko tasavalta hämmästyy kun Helsingin IFK syttyy liekkiin oikein leimahtaen kun pudotuspelit alkavat!
Samaa tunteetonta, halutonta ja taklauksia vältteleväähän tuo on pääosin ollut, eikö? Joukkue on alisuorittanut lähes koko kauden. Luulisi posisiivenkin sen näkevän, mutta on aika vahvat punaiset lasit monella päässä.
Lähti vähän mopo keulimaan kun tossa Sport - Ässät pelissä puhuttiin että perjantaina alkaa… Antaa poikien möyriä viikko Levillä.Toivottovasti ei, vittumaista lähteä ensi viikolla pleijareihin kun iltapäivälehdissä puhutaan kuinka edarit riehui Apollossa ;)
Todellakin. Ja varsinkin kun ollaan säädelty energiavarastoja sitten 2011 jälkeen täydellisesti poislukien epäonnistuminen 2016.JA kun oikein positiiviseksi yltää, niin kuinka tyhmiä nuo TOP-4 joukkueet ovat, kun väsyttävät itsensä CHL-peleissä ensi syksynä. Toisin kuin eurooppalainen suurseuramme.
Ennenkin IFK on ”hakenut” sopivan vastustajan ja huonosti on käynyt. Itse kovasti ihmettelen tätä runkosarjasuorituksen merkityksen väheksymistä.Itse ostan BOL näkemyksen, sillä mietin itsekin aivan samaa. Näkyi alusta asti, että IFK ei tullut tänään pelaamaan täysillä voitosta. Peli pelattiin pois alta puolivaloilla, ei taklauksia jottei kukaan vaan loukkaantuisi. Olen lähes varma, että Pelsu oli jengin mielivastustaja ekalle kierrokselle (on se minunkin). Pelsu sytyttää varmasti ja ei tollasta kokenutta jengiä kiinnosta istua bussissa Mikkeliin eestakas monta kertaa viikossa ja/tai lennellä Ouluun.
En väheksy runkosarjasuorituksen merkitystä siinä mielessä, että tiedostan kyllä että paremmilta sijoilta on historian saatossa ollut helpompi tie mestaruuteen. Toki tänä iltana oltiin siinä tilanteessa, ettei aidosti hyviin sijoituksiin ollut enää mahdollista nousta. Ihan varmasti siellä on ollut sen pari viikkoa tiedossa, että vastustaja on joku noista kolmesta. Tätä iltaa ennen oli myös tiedossa, että Pelsu saadaan jos ”valitaan”.Ennenkin IFK on ”hakenut” sopivan vastustajan ja huonosti on käynyt. Itse kovasti ihmettelen tätä runkosarjasuorituksen merkityksen väheksymistä.
Ennenkin IFK on ”hakenut” sopivan vastustajan ja huonosti on käynyt. Itse kovasti ihmettelen tätä runkosarjasuorituksen merkityksen väheksymistä.
Kotietu oli hyvinkin mahdollista eli aivan väärin lausuit.Toki tänä iltana oltiin siinä tilanteessa, ettei aidosti hyviin sijoituksiin ollut enää mahdollista nousta.
Loppupeleissä se kotietu ei ollut mahdollinen vaikka oltais oma peli voitettukin.Kotietu oli hyvinkin mahdollista eli aivan väärin lausuit.
Olihan se jos suoralla voitolla ei olis Jukurit- Kärpät peli päättynyt.Loppupeleissä se kotietu ei ollut mahdollinen vaikka oltais oma peli voitettukin.
Viittasin juuri tuohon kun sanoin, että loppupeleissä se ei ollut mahdollinen, koska Kärpät voitti Jukurit suoraan. Siihen oli teoriassa se mahdollisuus jos kaikki olis mennyt nappiin. Omissa käsissä se ei enää ollut.Olihan se jos suoralla voitolla ei olis Jukurit- Kärpät peli päättynyt.
Loppupeleissä ei ole sama kuin omissa käsissä :) paitsi ehkä poikamiehelleViittasin juuri tuohon kun sanoin, että loppupeleissä se ei ollut mahdollinen, koska Kärpät voitti Jukurit suoraan. Siihen oli teoriassa se mahdollisuus jos kaikki olis mennyt nappiin. Omissa käsissä se ei enää ollut.
No faktahan on se, että jos oltais voitettu KalPa niin me oltais sijalla 5. ja matkustettais ens keskiviikkona Ouluun, ilman kotietua.Loppupeleissä ei ole sama kuin omissa käsissä :) paitsi ehkä poikamiehelle
Ei tiedetty 10 minuuttia ennen loppua miten peli Mikkelissä päättyy. Edelleenkin sun kans eri mieltä.No faktahan on se, että jos oltais voitettu KalPa niin me oltais sijalla 5. ja matkustettais ens keskiviikkona Ouluun, ilman kotietua.
No faktahan on se, että jos oltais voitettu KalPa niin me oltais sijalla 5. ja matkustettais ens keskiviikkona Ouluun, ilman kotietua.
No Tappara ja Ilves ovat koko kauden seuranneet meidän menoa ja koittaneen reagoida siihen. Ilves oli tällä kertaa ovelampi ja taitaa kohdata meidät vasta finaalissa. Tapparalle jäi musta Pekka käteen, kun intoilivat sen maalinteon kanssa koko kauden. Jukurit ja Kärpät pelasivat myös fiksusti antaen itselleen mahdollisuuden neljän joukkoon. Eli suurin häviäjä tässä mestaritaktikko Peltosen masterplanissa on Pelsut, joilla on enää neljän rökäletappion verran kautta jäljellä.JA kun oikein positiiviseksi yltää, niin kuinka tyhmiä nuo TOP-4 joukkueet ovat, kun väsyttävät itsensä CHL-peleissä ensi syksynä. Toisin kuin eurooppalainen suurseuramme.