Tervetuloa kerhoon!Eilinen Sport reissu meinaa nyt sitä, että on tullut käytyä katsomassa IFK:ta jokaisen Liigajoukkueen hallissa. Tuohon toki lisäksi aikoinaan Hakametsä, Espoo ja Jaffala.
Hymyilyttää voiton jälkeisenä aamuna tämä!
Vastaus saattaisi löytyä niistä kuuluisista peileistä. Kibeltä voi kysellä apuja, jos tarvetta ilmenee.Kukakohan helvetti tonki keksinyt.
Onneksi peli näköjään myöhässä ja voi erätauolla nauttia tästäkin draamasta.Tänään seuraan Vaasan peliä suhteellisen intensiivisesti. Pleijjarit siellä jo alkaa.
Huikea loppunäytelmä, ihan eri tason peli kuin Helsingissä myös tunnelmaltaan.Hieno loppu Vaasassa
No, mäkin aloin katsoa sitä loppua sitten. Ja kun sen halun pelata lisäksi tota katsomoa ja sen kilpalaulantaa katsoo ja vertaa sitä meidän mausoleumiin, niin voi ansaitusti kysyä, kuuluuko HIFK Liigaan?Samaa tulin sanomaan. Melkein tippa tuli linssiin kun katsoi tuota taistelua. Samanlaista meininkiä ollaan täällä stadissa nähty ehkä 3 minuuttia tällä kaudella, jonka jälkeen kunto on loppunut.
Toivottovasti ei, vittumaista lähteä ensi viikolla pleijareihin kun iltapäivälehdissä puhutaan kuinka edarit riehui Apollossa ;)Mutta luottoa on että IFK löytää sitä kaivattua tunnetta loppuviikosta!
Toivottovasti ei, vittumaista lähteä ensi viikolla pleijareihin kun iltapäivälehdissä puhutaan kuinka edarit riehui Apollossa ;)
Tämä peli. Eihän tossa nyt ollut yritystä. Vastustaja ehkä sopivin mitä tarjolla oli. Tappio ei jaksanut edes vituttaa. Eteenpäin, pelit alkaa.
Jos pitäisi jotain arvata, arvaisin, että HIFK valitsi itse vastustajansa. Nyt siellä sai Pelicans, Kärpät ja Jukurit jännittää koko pelin, kuka saa tai joutuu pelaamaan meitä vastaan.
Näin ajateltuna runkosarjan päätös ei kuulosta lainkaan niin paskalta, mitä todellisuudessa olikaan. Nyt vasta aletaan pelaamaan ja ylivoimaan löytyy ne fikassa piilossa olleet kikat.Kaikella kunnioituksella, nyt on korkealentoista tarinaa.
Itse ostan BOL näkemyksen, sillä mietin itsekin aivan samaa. Näkyi alusta asti, että IFK ei tullut tänään pelaamaan täysillä voitosta. Peli pelattiin pois alta puolivaloilla, ei taklauksia jottei kukaan vaan loukkaantuisi. Olen lähes varma, että Pelsu oli jengin mielivastustaja ekalle kierrokselle (on se minunkin). Pelsu sytyttää varmasti ja ei tollasta kokenutta jengiä kiinnosta istua bussissa Mikkeliin eestakas monta kertaa viikossa ja/tai lennellä Ouluun.Kaikella kunnioituksella, nyt on korkealentoista tarinaa.
Kaikella kunnioituksella, nyt on korkealentoista tarinaa.
Samaa paskaahan tuo on ollut koko kausi, eli koko kausi on sitten pelattu tiettyä vastustajaa hakien??Mua ei nyt niin hirveästi ole ennenkään kiinnostanut, mitä muut mun keloista ajattelee. Tänne, jos minne, on kuitenkin hyvinkin terveellistä tuoda välillä myös muunlaisia näkökulmia kuin tätä perusvitutusta. Sille en voi mitään, jos ei edes kiinnosta miettiä, voisiko asioiden takana olla muutakin kuin se, että kaikki on paskaa paitsi kusi.
Jos katsoitte peliä kentällä, niin varmaan huomasitte, miten HIFK myös taktisesti pelasi? Niin ei yleensä pelata silloin, kun ensisijaisesti yritetään voittaa esim. suurinumeroisesti.