Nyt just hymyilyttää!

• 2 416 281
  • 12 406

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtä hymyähän tämä nyt vain on. Ensi viikon voi seurata Liigaa vailla huolta mistään. Tiukkoja sarjoja siellä tiedossa. Tämän jälkeen päästäänkin sitten itse asiaan. Vielä ei tarvitse mitään manailla, katsotaan mikä on fiilis sitten parin viikon päästä kun on puolivälierät polkaistu käyntiin.
Aivan kuin minun näppäimistöltä. Vanhimmalle muksulle joka on Kiekko-Espoo kerroin myös että mukava kerrankin rennosti kattoa. Ymmärsi hyvin. Yhtään ei haittais jos SaiPa ja/tai. KooKoo tipahtas mutta toiveissa ainakin pitkät sarjat.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
En tiedä kuulitteko, mutta eilen Isku Areenalla raikasi melkoisen kovaa IFK-chantit tuon Claran tapauksen jälkeen.

Kiitokset vielä playoff-paikasta.

Kuuluu muuten lähetykseen saakka. Löytyy muistaakseni Pelicans - TPS pelin viimeiseltä minuutilta varsinaiselta peliajalta. Selvät "IFK, IFK" huudot raikuvat.

Itse jo matsin aikana kiinnitin tähän huomiota mutta tuossa tilanteessa en jotenkin prosessoinut yhtään, adrenaliinit virtasivat sen verran isoissa määrin.

Melkoinen playoff-kierros, kun Jyväskylässä chantataan TPS:ää ja Lahdessa IFK:ta TPS-kannattajien toimesta.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Melkoinen playoff-kierros, kun Jyväskylässä chantataan TPS:ää ja Lahdessa IFK:ta TPS-kannattajien toimesta.
Taitaa olla niin sanottu " once in a lifetime" - tilanne. Mutta tätähän se liigan avaaminen
toi tullessaan, todelinen jännitys säilyi viimeiselle kierrokselle asti , viimeisellä kierroksella
oli pelkästään yksi matsi jossa kummallakaan ei enää ollut panosta.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla niin sanottu " once in a lifetime" - tilanne. Mutta tätähän se liigan avaaminen
toi tullessaan, todelinen jännitys säilyi viimeiselle kierrokselle asti , viimeisellä kierroksella
oli pelkästään yksi matsi jossa kummallakaan ei enää ollut panosta.

Kaikelta jännitykseltä voi ottaa pohjan pois ilmoittamalla loppuunmyytyjen karsintapelien, että vitsi vitsi Liigaa pelataan ensi kaudella 17 joukkueella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy