Nyt just hymyilyttää!

  • 2 059 116
  • 10 267

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Onneksi muutaman jatkoaikalaisen yhden miehen boikotit ei heilauta seuraa mihinkään suuntaan, sillä hallilla on kuitenkin ottelusta toiseen keskimäärin yli 7 000 kannattajaa, joille se itse seura on yhtä henkilöä suurempi.

Tässähän se ongelma onkin. Niin kauan kuin rahaa HIFK:lle tulee, mikään ei tule ikinä muuttumaan. Sille ei ole mitään tarvetta. Tätä samaa keskinkertaisuutta on tullut jo yli 30 vuotta seurattua, niin kyllähän sekin alkaa jo väkisinkin hymyilyttämään.
Ja kyllä varmasti noita Karavaanariin täysin tyytyväisiä on paljonkin, tiedän jopa muutaman täysin rehellisen romaninkin :)
Ketjufantasiointi on oma maailmansa ja hymyilyttäähän noita lukea. Ei varmaan moniin rostereihin 4 miljoonaa riittäisi. Mutta silti, moni noistakin ihmisistä näkee rosterin puutteet vuodesta toiseen, Karavaanari ei näe.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Hahhah. Kohtalaisen osuvasti sutkautettu, mutta tiesitkö että juuri tänään julkaistujen pelaajien lisäksi kokoonpanosta puuttuu viisi NHL-pakkia ja kuusi sentteriä, sekä kaksi KHL-maalivahtia?

Ai tarkoitatko niitä, jotka hommataan mottipäisellä, ovat valmiiksi rikki tai hajoavat viimeistään kauden alun harkkapeleissä, ja muutenkin floppaavat joka tapauksessa koska Selin? Tämän toki tiedän, luenhan Jatkoajan IFK-osiota melko aktiivisesti.

Voi olla etten jonkun mielestä ota tätä koko IFK-hommelia tarpeeksi vakavasti, mutta mä oikeasti jaksa rutista toukokuussa siitä, että kaikki on paskaa, seurajohto sekä pelaaja/valmentajahankinnat epäonnistuneita. Tammikuussa 2018 katsotaan miltä peli näyttää ja mihin se ehkä riittää. Vuosikymmenet ovat opettaneet, että etukäteen ei IFK:lta voi eikä saa menestystä odottaa. Ei varsinkaan näin toukokuussa. Mun tuskailut IFK:n menestymättömyyden osalta saavat luvan riittää. Joko tää kiekon seuraaminen on kivaa ja antoisaa tai sitten samaa paskaa kuin vuodesta toiseen. Pelihousuni eivät enää kuitenkaan repeä. Ugh!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaivaiset viisi viestiketjua, joissa aiheena Nybari/utj yleisesti. Kaikki ketjut aktiivisessa käytössä eilisillasta lähtien. En ole viitsinyt vilkaista viestien sisältöä, mutta jotain ihkunannaa fiilistelyä sen on oltava, koska Koff-kellunta oli ilmeinen täysosuma.

Tää. On. Mun. IFK.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eniten mua hymyilyttää ihmiset ketkä vuodesta toiseen kantavat rahaa HIFK:lle eivätkä suostu näkemään, miten paskasti HIFK:ta johdetaan. HIFK:n pitäisi olla SM-liigan johtava seura ja jatkuvasti 4 parhaan joukossa. Nyt noita huippukausia tulee 1-2 kymmeneen vuoteen ja muuten ollaan sijoilla 5-8. Tuon pitäisi HIFK:n resursseilla toisin päin ja olisikin, jos HIFK:ta johdettaisiin ammattitaidolla ja eden jonkinlaisella visiolla mitä halutaan.

Reilut 25 v toimin juurii noin. Edelleenkin käyn hallilla silloin tällöin mutta kausaria en enää osta ennen kuin meno muuttuu.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Eniten mua hymyilyttää ihmiset ketkä vuodesta toiseen kantavat rahaa HIFK:lle eivätkä suostu näkemään, miten paskasti HIFK:ta johdetaan. HIFK:n pitäisi olla SM-liigan johtava seura ja jatkuvasti 4 parhaan joukossa. Nyt noita huippukausia tulee 1-2 kymmeneen vuoteen ja muuten ollaan sijoilla 5-8. Tuon pitäisi HIFK:n resursseilla toisin päin ja olisikin, jos HIFK:ta johdettaisiin ammattitaidolla ja eden jonkinlaisella visiolla mitä halutaan.

Olen samaa mieltä, että tuloksen pitäisi olla parempi, mutta takerrun tähän liioitteluun, eli sijoilla 5-8 olemisen yleisyyteen. Viimeisen 10 kauden aikana top 4 -sijoituksia on tullut kolme (1 mestaruus, 1 hopea). Sitä edelliset 10 kautta tuottivat viisi top 4 -sijoitusta (1 mestaruus, 1 hopea, 1 pronssi). Tuota edeltäneet 10 kautta taas vain tuon mainitsemasi kaksi sijoitusta neljän joukkoon (molemmat pronsseja). Sitä edeltävä ajanjakso taas antoi peräti seitsemän sijoitusta neljän joukkoon (2 mestaruutta, 1 hopea, 3 pronssia). Huonoin sijoitus oli 5. ja silloinhan pelattiin osin vain semifinaalit (kaudet 1985-1988), eli ainakaan koko ajan ei ollut puolivälieriä ensinkään.

Eli ehkä hieman liioittelit, mutta silti minunkin mielestä tuo viimeinen vertailujakso (kaudet 1978-1987) on sellainen, joka sen pitäisikin näillä resursseilla olla.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Hymyilyttää se, että olen niin vapaa kun nyt tässä todellisuudessa voi kuvitella olevansa. Ja se hymy hymyilyttää.
Ei millään oikeesti ole mitään väliä. Siis IFK:n suhteen. Mutta 'rajojensa' ylittämiseen pyrkimisellä on väliä.
Eiköhän Nybondage tee parhaansa, kuten kaikki muutkin. Olen varmaan itse laiskempi jätkä.

P.S. Ruotsalaisessa oluessa on onnellisuuspartikkeleita. Naapurini laulavat juurikin kirjoitushetkellä niin kovaa Ebba Grönin "Staten o Kapitalet" etten erota vain sanoja vaan useita eri laulajia/huutajia. Itse sen sijaan juon seinän takana Nallelimppari nelosta. Elämä on!
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Osanottoni tästä. Oliko suurempikin tragedia kun ajoi noin heikkoon valintaan?

Tässä tapauksessa 'tragediaa' edustanee sekä valintajoukkoa rajoittava Gabriella, että likviidien monetäärivarantojen rajallisuus ostohetkellä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mua hymyilyttää/naurattaa edelleen se, että jengi näki risteilyllä Zaborskyn.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
:D Sama täällä.. eikö niiden juomien tuplana tekeminen kielletty laivoillakin?
Ei tunnu olevan ainakaan näillä eteläiseen Helsinkiin suuntaavilla laivoilla. Nytkin jossain vaiheessa iltaa/yötä baarimikot oikein alkoivat itse kysymään, että "Laitetaanko vähän vahvempana versiona?".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onhan tuplien tarjoilu nyt moninverroin huonompi juttu kuin kahteen lasiin kaataminen. Nousee päähän ihan eri tavalla.

Kahdesta lasista nousee päähän paljon pahemmin ja olen sen itse testannut. Ranskassa aikoinaan alkoi vituttaa 0,25l mukit ja otin sitten aina kaksi kerralla. Sitten alkoi vituttaa, kun on kaksi mukia ja toisen joi nopeasti tyhjäksi päästäkseen eroon siitä.

Luonnollisesti sen jälkeen alkoi vituttaa, kun ei ollutkaan enää kuin vähän jäljellä ja sitten piti mennä taas tiskille. En olisi kompuroinut itseäni sairaalaan, jos olisi ollut vain tavallinen 0,5l tuoppi ja nauttinut niitä yksi kerrallaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hymyilyttää tuo narrifanien armoton ininä meidän mediaketjussa, vaikka heillä olisi ihan omansakin. Tämä jatkunee seuraavat puoli vuotta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Onhan tuo lähinnä todella surullista, mutta huvinsa kullakin. Yhtään enempää en kyllä julleilta odottanutkaan.

Ja sama jatkuu tässäkin ketjussa. Teillähän on se oma "Nyt vituttaa"-ketju, jatkot siellä, jookos?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja sama jatkuu tässäkin ketjussa. Teillähän on se oma "Nyt vituttaa"-ketju, jatkot siellä, jookos?

Olet tainnut ymmärtää keskustelupalstan käsitteen hieman väärin. IFK:n tiedottaminen on ollut vitsi, joka on ihan täällä teidän omassakin pesässä todettu useasti. Viimeisin case Törmänen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olet tainnut ymmärtää keskustelupalstan käsitteen hieman väärin. IFK:n tiedottaminen on ollut vitsi, joka on ihan täällä teidän omassakin pesässä todettu useasti. Viimeisin case Törmänen.

Olet aivan oikeassa, case Törmänen oli aivan perseestä. Mutta tämä on HIFK:n "Just nyt hymyilyttää"-ketju, etkö voisi avautua jossain sopivammassa paikassa?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ja sama jatkuu tässäkin ketjussa. Teillähän on se oma "Nyt vituttaa"-ketju, jatkot siellä, jookos?

Miksi minua vituttais ollenkaan ifkn tiedottaminen, joka on jatkuvasti tasoa amatöörien puuhastelu? Teitähän sen pitäisi vituttaa, kun Jokerit vie siinä(kin) asiassa kuin pässiä narussa.
 

Lehmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää myös narrien tiedotteessa tämä lause: "Kaksi perinteistä helsinkiläisseuraa, HIFK ja Jokerit, yhdistävät nyt 100-vuotiaan Suomen kunniaksi voimansa."

Ensinnäkin, narrien "perinteisyyttä" ei voi tuolla tavalla yhdistää HIFK:n perinteisyyteen. Aivan kuin kysessä oli samanlainen helsinkiläinen perinteisyys. Toisekseen, vain HIFK:n peli edustaa ja kunnioittaa aidosti ja upeasti itsenäistä ja 100-vuotiasta Suomea. Kahden kotimaisen seuran peli symboloi sitä, että ollaan päästy 100 vuotta sitten eroon tuosta itänaapurin syövästä ja saadaan pelata kiekkoa vapaassa ja itsenäisessä Suomessa. Narrien peli toisaalta tuo kontrastina sitä kiitollisuutta mukaan tuohon tapahtumaan, kun tajuaa sen, että onneksi itäliigaa pelataan 100-vuotiaassa Suomessa vain ja ainoastaan ilmalan hallissa.

Nyt otan ne kuuluisat popcornit esille ja odotan, millaista ininää alkaa kuulumaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Miksi minua vituttais ollenkaan ifkn tiedottaminen, joka on jatkuvasti tasoa amatöörien puuhastelu? Teitähän sen pitäisi vituttaa, kun Jokerit vie siinä(kin) asiassa kuin pässiä narussa.

No joku sinua nyt tuntuu hiertävän kuitenkin. Ja jos tiedottamisemme on hieman ontuvaa, pientä se on siihen verrattuna että ryssät hoonaa seuraanne ja kannattajianne kakkoseen kaudesta toiseen. Ja sekin muuten hymyilyttää, ketjun aiheeseen sopien.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Näin vieraisiin pöytiin huutelijana niin tästä kaikesta narrifanien päänaukomisesta voi päätellä vain että KHL:ssa jatkaminen näyttää ottavan aika koville. Katkeraa, niin katkeraa.
Mitä itse tapahtumaan tulee niin uskoisin että tuo HIFK-Kärpät on paljon onnistuneempi peli tunnelman kannalta. Toivottavasti Kärppäfaneja aktivoituu todella paljon paikalle !

Onko tuo Jokerien peli samalla myös kauden päätöspeli vai koska se ryssien runkosarja loppuu ?
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskallan väittää, ettei HIFK maininnut Jokereita tiedotteessaan sopimus syistä. Tuskin siihen liittyy mitään sen isompaa draamaa, vaikka kummatkin seurat ovat atm. läpimätiä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Uskallan väittää, ettei HIFK maininnut Jokereita tiedotteessaan sopimus syistä. Tuskin siihen liittyy mitään sen isompaa draamaa, vaikka kummatkin seurat ovat atm. läpimätiä.

Mihin sopimukseen viittaat? Liigalla ainakin oli joku linjaus, ettei selostajat saa mainita Jokereita selostuksissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös