Ei voi, mutta olisit voinut olla hiljaa ja kukaan ei olisi tiennyt - seuraavaksi varmaan joku HIFK-fani kertoo olleensa Juha Lindin kirjeenvaihtokaveri...
Koska minusta tehtiin nyt iki-jokeri niin voin tunnustaa, että olin myös joillain samoilla kursseilla Antti Törmäsen kanssa ja kun hänestä leivottiin KY:n vuoden urheilija niin seisoskelimme silloin vierekkäin kusella. Siis silloin kun se ilmoitus tuli, että hänen pitäisi mennä lavalle palkittavaksi. Tunnustan myös jutelleeni viime kesänä hänen kanssaan. Juttelin myös Selänteen kanssa kuten olen jutellut usein aiemminkin. Pakko vihtoa kohta jokerius minusta ulos. Tosin minulla ei ole saunaa, eikä vihtaa.
Joo, mutta väittääkö joku oikeasti kannustaneensa Vilander-Keskinen-Virta -ketjua tai Mikko Mäkelää, Marko Kiprusoffia, Hannu Virtaa, Hannu Jortikkaa ja kumppaneita mestareiksi? Tai sitä kypäräpäistä kuuluttajaa? Tai hunajata, hunajata, oi viulu? Voin pahoin kun kuulen Kupittaan tai Artukaisten hönkäyksen. Pallloseura. Matti ja Teppo Kupittaan Citymarketissa. Kari Harila, mikä jätkä sekin oli, jotenkin tuli nyt mieleen.