Kyllähän se tippuminen tänäkin vuonna hieman harmitti, vaikka se oli jo marras-joulukuusta lähtien tiedossa, ettei tänä vuonna sitten mitalipelejä pelata. Nyt, kun on muutaman päivän saanut parsia ajatuksia taas kasaan, niin ensi kausi vaikuttaa hyvinkin positiiviselta näin lähtökohtaisesti.
- Raimo Summanen. Rami on nyt päässyt jo hieman harjoittelemaan SM-Liigan pelityyliä ja saanut jonkinlaista otetta myös organisaatiosta. Kahdessa kuukaudessa mies on aivan varmasti pystynyt kartoittamaan joukkueen puutteet (niitä on paljon) ja näin ollen tietää, mille pelaajille jatkosopimusta kannattaisi tarjota.
- Uusi UTJ / Tom of Nybondas. Oikeastaan minulle aivan sama, jatkaako töppö tehtävissään, vai haetaanko uusi sätkynukke Ramille. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minä uskoisin, että päävalmentajan suositusten mukaan rakennetaan ensi kauden jengi. UTJ:n tehtäväksi jäänee "palkka" -kohdan määrittäminen. Jotenkin olen aina kuvitellut, että palkkaneuvotteluissa Nybondas olisi ollut itse asiassa hyvä, mutta hiljattain saatujen tietojen mukaan (Eriksson 250-290k€) tuokin mielikuva hieman on murentunut.
- Uudet katsomojärjestelyt. Ståndiksen ja Fun Clubin paikkoja oltaisiin vaihtamassa? Saataisi tämän myötä hiukka enemmän mölyä halliin. Teini-Fanitkaan ei kehtaisi enää istuskella seisomakatsomossa, kun paikka olisi hieman näkyvämpi.
- Turvakaukalo. Tämähän meille luvattiin hiljattain aika suurienkin pamppujen toimesta, joten aika huoletta voidaan varmasti olettaa, että ensi kaudella Nordiksella ajellaan entistä railakkaammin.
- Perrault. Enää koskaan minun ei tarvitse kuulla "Numero neljä, number four, Joël Perrault!"
Kaiken kaikkiaan siis positiivisilla mielillä ollaan. On tämä ollut niin sairas kausi loppujen lopuksi, että parin kuukauden breikki tekee ihan hyvää. Ramiin on kuitenkin itsellä suuri luotto. Se intohimon määrä, mikä miehestä löytyy, ei voi olla realisoitumatta menestyksenä. Kyllähän tuo intohimo varmasti ottaa hintansa, enkä povaa esimerkiksi Nytbondasille erityisen leppoisia kalastusreissuja. Sillä oletuksella, että mies siis jatkaa kuin jatkaakin Karavaanarina Karavaanarin paikalla.
Ja ihan pikkuisen kyllä hymyilyttää myös superjokerien nolo tippuminen Avocadolle, Jerrylle ja Vehaselle. Lääämsäääää!