Ja huomisesta pelistä: Kaikki kynnelle kykenevät muureille, värit ja liput kourassa!
@Lemieaux ja muut boikotoineet: Nyt on tilaisuus tehdä jotain hyvää - ostakaa 10 flabaa ja jakakaa 9 kadun tallaajille ja käyttäkää se 1 itse huomenna!
Kyllä mun boikotti jatkuu, mä en ole vielä lainkaan vakuuttunut siitä, että tämä päättyy hyvin. Kaikki riippuu siitä, mikä on Tompan ja dinojen rooli tulevaisuudessa, ja ennen kaikkea siitä, kenet valitaan UTJ:ksi (ja saako hän toimia urheilutoimen
johtajana vai onko hän dinojen talutushihnassa). Ostin säälistä yhden irtoflaban, mutta hallille en tule. Kuten olen sanonut, en astu jalallani Nordikselle ennen kuin sekä Tomppeli on poissa urheilutoimenjohdosta (ei ole vielä tapahtunut) että dinojen valeomistajuus on mitätöity (ei ehkä tule tapahtumaan elinaikanani, ikävä kyllä).
Itselläkin kävi tämä kauhuskenaario mielessä. Minkäs ikäinen se Valtanen olikaan? Ei kai ole jo lähdössä eläkkeelle?
Eikös se ihan vastikään täyttänyt 50v, eli on Nybondastakin pari vuotta nuorempi.
Voi helvetti. Just niin ylimielinen fanien aliarvioiminen ja perseeseen paukuttaminen taas Tompalta ja hallitukselta kuin voi odottaa.
Nybari siis jatkaa, rivien välistä voi lukea että tulevan UTJ:n esimiehenä.
Saadaan vaan uusi syntipukki Tompan alapuolelle. Kuulostaako tutulta?
No, tuttu mies sinne ainakin tulee, ei Tomppa ketään muuta ole koskaan saanut hankittuakaan. Joku Kölli tai Linnanvalli tai Lunkka jne., ihan satavarmasti.
Tätä on muka visioitu 18 kk, ja nyt ihan
sattumalta samana päivänä kun erottamisadressit on pystyssä tästä kerrotaan ulos. Mitään virheitä ei myönnetä. Mitään ei ole tajuttu.
MIKÄÄN EI MUUTU!!!
Hyi saatana.
Niinpä. En mäkään mitään julkista lynkkausta halunnut, mutta niin paljon tässäkin tehtiin aivan päin helvettiä. Tekisikö Nybondas mitään toisin -kysymys käännetään muotoon "tämä on ollut erinomaisen hienoa aikaa, en vaihtaisi päivääkään". Ei vittu Nybari, ei kysytty oletko nauttinut mersuistasi, golflomistasi ja rapujuhlista, kysyttiin tajuatko hoitaneesi hommiasi juosten kusten? Et näköjään. Kun kysyttiin miten ihan omasta mielestä on mennyt kahden edellisen kauden rakentamiset, niin sinä todellisuudesta irtautunut omahyväinen vastuunpakoilija onnistut senkin jotenkin vääntämään muotoon, että nämä kaudet eivät liity tai vaikuta mitenkään toisiinsa... Kyllä Nybondas sun paskat hankinnat viime kaudelle (O'Connor, Malinen, Eronen jne) vaikuttaa myös tähän kauteen, kuten myös sun ylihintaiset sopimukset ja kaikki jotka jätit hankkimatta (Enlund, Keränen, Rantakari, Vaakanainen, Tiivola, Suomela jne). Se joka yhdistää näitä kausia - ja niiden surkeutta - olet SINÄ!
Tottakai olisi parasta jos Nybari lähtis kokonaan meneen, mutta eiköhän tässä saatu faneina jo hyvänlainen torjuntavoitto. Ei tarvittu edes lakanoita eikä kumiankkoja saatana. Nyt kun vaan ei hankittaisi ketään amatööriä omasta leiristä tai muualtakaan, koska kaikesta huolimatta jatkossa voisi mennä vielä reilusti Nybarin aikoja huonomminkin. Toivottavasti älytään hankkia kokonaisuutta ymmärtävä ammattilainen joka ei lähde nuoleskelemaan hallitusta. Näistä myöhemmin lisää tietokoneen ääreltä.
Mitään (torjunta)voittoa ei ole vielä näkynyt. Sen verran kyyniseksi IFK on minut opettanut, etten usko ennen kuin näen. Ei tarvittu edes lakanoita ja kumiankkoja... Helvetti, mä oon todella pettynyt että nämä jäivät näkemättä! Saatana.
"Kuinka paljon olet itse johtamassa asioiden uudistamista?
– Luulen, että aika paljon."
Tuossa ei ole minkäänlaista voittoa, ei torjunta- eikä hyökkäysvoittoa.
Jos yksikään näistä palkataan nyt UTJ:ksi ja muuhunkaan uudistuksen rooliin, niin boikotti ottaa vielä sellaisia kierroksia, että kaikkia kaduttaa:
Kortelainen, Kautonen, Rindell, Tanska, Junno, Tamminen, kuka tahansa dinon sukulainen tai saunakaveri, tai ylipäänsä joku joka ei ole aivan ajan hermolla ja tajua sekä henkilöjohtamisesta että statistiikasta ja algoritmeista.
KJ, Peltonen, Söderholm ja Stubb. Yhtään tuon heikompia nimiä ei voi edes harkita, ja vain yksi nimi listasta ei riitä. Tästä Markus Lehdosta en tiedä tarkemmin mutta ei hän huonolta valinnalta vaikuttaisi, esim. pelaajatarkkailun varajohtajaksi ja sitten johtajaksi kun Stubbista aika jättää tai voimat ehtyvät (ikävä kyllä tämä päivä lähestyy koko ajan).
Pelaajatarkkailun johtaja: Göran Stubb
Pelaajakehityksen johtaja: Toni Söderholm
Junioritoiminnan johtaja: Ville Peltonen
Urheilutoimenjohtaja: Kari Jalonen
Peltonen ja Söderholm voisivat varmasti toimia noiden toimiensa ohella myös valmentajina. Lunkka taas voisi varmasti antaa lisää panosta myös junioritoiminnan ja pelaajakehityksen puolella, kuten ehkä Bäckströmkin. Tanska, Kautonen ja Rindell hiuksista jonnekkin.