Tämän haastattelun jälkeen jää kyllä edelleen sellainen kuva, ettei mikään tule muuttumaan.Myös IS on onkinut Nybarilta muutaman kommentin.
Ainoa mitä Karavaanarissa jää kaipaamaan on tuo huikea ulosanti!
Tämän haastattelun jälkeen jää kyllä edelleen sellainen kuva, ettei mikään tule muuttumaan.Myös IS on onkinut Nybarilta muutaman kommentin.
Joo, Marccihan se oli. No perkele pannaan samaan syssyyn ei-toivottujen listalle Rauni Moberg, eikös se tehnyt sen Tavisota-leffankin?Taisi tarkoittaa kuitenkin Marc Mobergia, ainakin näin oletan?!
Ei ainakaan 6 oikein!Joo, Marccihan se oli. No perkele pannaan samaan syssyyn ei-toivottujen listalle Rauni Moberg, eikös se tehnyt sen Tavisota-leffankin?
Tuossa kun siemailin juhlan kunniaksi savuwiskyä, tajusin että eihän tämä tosiaankaan ole mikään juhlan paikka. IFK kun on kyseessä, niin asiat voivat mennä vain huonompaan suuntaan.
Worst-case skenaario (ilman noita omia poikia) on:
- UTJ: Hans Backe
- talouspuolen johtaja: Tom Nybondas
- markkinointipäällikkö: Ilja Janutskin
- fysiikkavalmentaja: Kari-Pekka Kyrö
- mentaalivalmentaja ja mentori: Raimo Summanen
- ravintoterapeutti: Bob Francis
Toivotaan, että tuossa rivissä ei ole yhtään oikein.
Myös IS on onkinut Nybarilta muutaman kommentin.
Joo, Marccihan se oli. No perkele pannaan samaan syssyyn ei-toivottujen listalle Rauni Moberg, eikös se tehnyt sen Tavisota-leffankin?
Tuossa kun siemailin juhlan kunniaksi savuwiskyä, tajusin että eihän tämä tosiaankaan ole mikään juhlan paikka. IFK kun on kyseessä, niin asiat voivat mennä vain huonompaan suuntaan.
Worst-case skenaario (ilman noita omia poikia) on:
- UTJ: Hans Backe
- talouspuolen johtaja: Tom Nybondas
- markkinointipäällikkö: Ilja Janutskin
- fysiikkavalmentaja: Kari-Pekka Kyrö
- mentaalivalmentaja ja mentori: Raimo Summanen
- ravintoterapeutti: Bob Francis
Toivotaan, että tuossa rivissä ei ole yhtään oikein.
Mitä jos uusi UTJ olisi kovat näytöt selänpesusta antanut, yleisötapahtumien erikoismies, kotiuttaja Jumalan armosta, golf-kenttien pystyttäjä, oman elämänsä talousnero ja tulosennusteiden tinkimätön tulkitsija, Esa "lisäätähänjokuhassuttelunimi" Honkalehto. Irtoiskohan halvalla?
Olen tyytväinen, että organisaatiossa katsotaan eteenpäin. Siellä on liian kauan katsottu taakse. Toivon todella, että nyt urheilupuoli pistetään kerralla kuntoon.
Mitä jos uusi UTJ olisi kovat näytöt selänpesusta antanut, yleisötapahtumien erikoismies, kotiuttaja Jumalan armosta, golf-kenttien pystyttäjä, oman elämänsä talousnero ja tulosennusteiden tinkimätön tulkitsija, Esa "lisäätähänjokuhassuttelunimi" Honkalehto. Irtoiskohan halvalla?
Mietin jo tänään, että tuli eilen kirjoitettua Nybesta aika rumasti. Onnea ja menestystä muutoksen johtamiseen, mikä se vastuualue ikinä sitten tuleekaan olemaan. Tack!
Lainaus IS:n jutusta:
"Nybondas sanoi tehneensä jo 1,5 vuotta sitten seurajohdolle suunnitelman, jonka avulla HIFK:n urheilupuolta aletaan organisoida uudelleen.
– Olen tehnyt aika seikkaperäisen selvityksen. Luulen, että tulemme asioiden kanssa vielä julkisuuteen.
Kuinka paljon olet itse johtamassa asioiden uudistamista?
– Luulen, että aika paljon."
Miten tulkitsette tuon viimeisen?
Nybondas korvaa Valtasen?
Selväähän on tiedotteen ja haastattelun sanamuotoja parsimalla se, että mies jää organisaatioon. Ja jos 10 vuotta UTJ:nä on liian pitkä aika niin looginen askel on sitten ylennys toimariksi. Nybondashan jatkaa omien sanojensa mukaan "enintään kauden loppuun", joten eiköhän siellä sitten silloin ole hyvä aika siirtyä myös talousvastuuseen.
IS:ssa Nybs julistaa 1,5 vuotta sitten aloittaneensa suunnittelutyön urheilupuolen uudelleenorganisoinnista.
IS:ssa Nybs julistaa 1,5 vuotta sitten aloittaneensa suunnittelutyön urheilupuolen uudelleenorganisoinnista. Eikös se ole heti sen jälkeen, kun sama herra julisti turbulenssin olevan ohi?
Tämäkin on ihan bullshittiä. Olisi vittu uudistanut sen, kun kerran oli/on UTJ.
Ja huomisesta pelistä: Kaikki kynnelle kykenevät muureille, värit ja liput kourassa!
@Lemieaux ja muut boikotoineet: Nyt on tilaisuus tehdä jotain hyvää - ostakaa 10 flabaa ja jakakaa 9 kadun tallaajille ja käyttäkää se 1 itse huomenna!
Ja huomisesta pelistä: Kaikki kynnelle kykenevät muureille, värit ja liput kourassa!
@Lemieaux ja muut boikotoineet: Nyt on tilaisuus tehdä jotain hyvää - ostakaa 10 flabaa ja jakakaa 9 kadun tallaajille ja käyttäkää se 1 itse huomenna!