My dear @Stigu, kyllä sä tiedät että kaikki HIFK-uutiset tulee mulle usean bullshit-suodattimen läpi. Resetoin vasta kun tulee Tiedote. Piste. Sitäpaitsi faksi on aina luotettavampi kuin yksikään ISIS-yhteys taimikälie.Koitapas Punapaska resetoida se ISDN-modeemi. Ja irroita modeemi puhelinpistokkeesta ja pistä takaisin, niin pitäisi alkaa toimimaan.
Nyt vaan kaikki peukut pystyyn, ettei tule taas kerran tätä IFK:lle ah niin tyypillistä ojasta allikkoon-ilmiötä. Kuka tahansa oma poika pl. Ville Peltonen ja Söde aiheuttaa vain lisäahdistusta.
Ei ehtinyt. Oli niin kova kiire rakentaa tämän ja viime kauden huippujoukkueita.
Haastatteluita lukiessa en ollenkaan varma siitä, että tästä suvannosta ollaan selvitty. Tomppa pitäisi saada mahdollisimman kauas HIFK:n johtohommista, mutta se tuntuisi olevan täysi mahdottomuus.
Ei helvetin helvetti. Tekisi mieli iloita, mutta itsesuojeluvaisto ei anna siihen lupaa.
Ainoa paikka missä nyt pitäisi vetää yläfemmoja on HIFK:n toimisto. Meni läpi kuin väärä raha hyväuskoisiin hömöihin. Mahdollinen suurempi yleisönmäärän lasku ja protestointi on nyt unohdettu. Nybari voi taas jatkaa organisaatiossa hääräämistään kaikessa rauhassa ilman GM titteliä samoine heikkouksineen.
Mä en nyt oikein tajua mitä osa on vaatimassa? Tyytyväisiä ei ilmeisesti olla ennen kuin Nybari on työttömänä juoppona jossain puistonpenkilläkö? Mies väistyy nyt utj:n tehtävistä, sehän tässä nyt on se pointti, tosin hoitaa homman siihen asti että uusi on palkattu.
Mä en nyt oikein tajua mitä osa on vaatimassa? Tyytyväisiä ei ilmeisesti olla ennen kuin Nybari on työttömänä juoppona jossain puistonpenkilläkö? Mies väistyy nyt utj:n tehtävistä, sehän tässä nyt on se pointti, tosin hoitaa homman siihen asti että uusi on palkattu.
Tämä on kyllä huolestuttavan totta.Kuinka paljon olet itse johtamassa asioiden uudistamista?
– Luulen, että aika paljon.
Kuulostaako sivuun siirtymiseltä? Ainakaan yritysmaailmassa "potkut" saanutta ei jätetä enää tuulikaappiin ohjeita jakamaan.
Korjattakoon, että oli Lalli68:n mainitsema.Ja Kajastuksen mainitsema Göran Stubb olisi kyllä märkä uni. Ja sellaiseksi jääkin.
Ketä se hyödyttäisi, jos Nybari ripittäytyisi ja kävisi läpi tekemiään virheitä? Tuskin se niitä myöntää jatkossakaan, mutta mitä väliä. Aika suomalaista edellyttää jotain itseruoskintaa ja julkista mestausta.Samaa itsekkin mietin, että voi edelleenkään myöntää omia virheitään.
Ärsyttää siis edelleen kun saa yliipäätänsä jatkaa IFK:n hommissa.
Miten niin mikään ei muutu? Muuttuu aivan varmasti ja isosti. Hieno päätös ja se on aivan sama, miten se on uutisoitu. Viesti on selvä ja myöhemmin sitten nähdään organisaation rakenne. Karavaanarin potkut olisivat tulleet kaikille ja en minä ainakaan olisi saanut mitään nautintoa siitä, että olisi menettänyt työpaikkansa.Voi helvetti. Just niin ylimielinen fanien aliarvioiminen ja perseeseen paukuttaminen taas Tompalta ja hallitukselta kuin voi odottaa.
Nybari siis jatkaa, rivien välistä voi lukea että tulevan UTJ:n esimiehenä.
Saadaan vaan uusi syntipukki Tompan alapuolelle. Kuulostaako tutulta?
MIKÄÄN EI MUUTU!!!
Kyllähän toi nyt on aivan selvää että "kenkää" se sai palliltaan. Median paine ja jatkuva julkinen arvostelu oikeiden asiantuntijoiden suusta on pakottanut hallituksen tähän ratkaisuun vihdoinkin. Tähän päälle surkea kauden avaus 270k kattokassiselta ja malisen julkisuuteen päässyt 250k jolle nauretaan vielä pitkään.
Suomi 100 -hengessä Göran Stubb olisi toki hauska läppä, mutta sehän tästä vielä puuttuisi. Tai Juha Junno? Haluan syödä samoja lääkkeitä kuin näillä spekuloineet.
Mies joka on vetänyt 10 kautta vihkoon pelaajahankinnoissa siirtyy kehittämään pelaajatarkkailua. Varmaankin paljonkin annettavaa ja ennenkaikkea hyvä mentori.Pääasia ettei vastaa pelaajahankinnoista
Mitäs lääkkeitä sä syöt? Jos firman kulttuuri on 10 vuotta ollut tuo, niin muuttuuko se vaihtelemalla samojen setien titteleitä keskenään?Miten niin mikään ei muutu? Muuttuu aivan varmasti ja isosti. Hieno päätös ja se on aivan sama, miten se on uutisoitu. Viesti on selvä ja myöhemmin sitten nähdään organisaation rakenne.
Voi helvetti. Just niin ylimielinen fanien aliarvioiminen ja perseeseen paukuttaminen taas Tompalta ja hallitukselta kuin voi odottaa.
Nybari siis jatkaa, rivien välistä voi lukea että tulevan UTJ:n esimiehenä.
Saadaan vaan uusi syntipukki Tompan alapuolelle. Kuulostaako tutulta?
Erityisen tarkastelun alla IFK:ssa on junioritoiminta, pelaajatarkkailu, pelaajakehitys, ja siihen liittyvä mahdollinen farmijoukkue. Lisäksi seurassa on aloitettu harjoitusolosuhteiden ja joukkueen tulevaisuuden fasiliteettien suunnittelu.
- Itse siirryn muihin tehtäviin edellä mainittuihin kehityshankkeisiin liittyen, Nybondas sanoo.
Korjattakoon, että oli Lalli68:n mainitsema.