Nybondakselle potkut!

  • 185 323
  • 755

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Ja heti! Summanen siirrettäköön HIFK;n uudeksi UTJ;ksi tämän kauden jälkeen. Nybondas on nähty ja koettu. Mikään ei viittaa että hankintapolitiikka muuttuisi paremmaksi tulevina kausina, joten jos ei Nybarista päästä eroon, jatkuu sama paska meininki.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
En kannata Summasen potkuja, mutta jos tosiaan näin käy, Summanen olisi kova veto UTJ:ksi. Tosin huhut hallien käytäviltä kertovat, että HIFK olisi valmistelemassa Jarkko Ruudun palkkaamista UTJ:ksi. Kovia huhuja, tiedän, mutta kai näissä aina joku totuus on takana?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ruutu? Juu ei. Kyllähän se on HIFK:n mestarijoukkueen kapteeni vuosimallia 1998, joka Nybarin natsat ottaa kantaakseen.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ruutu? Juu ei. Kyllähän se on HIFK:n mestarijoukkueen kapteeni vuosimallia 1998, joka Nybarin natsat ottaa kantaakseen.

Eikös tuo kapu hoidellut Bluesissakin UTJ:n tonttia? Ei kovin hyvin mennyt muistaakseni siellä. Jos ja toivottavasti kun Nybari saa potkut, niin tuo tontti pitää miettiä helvetin tarkasti. Summanen voisi muuten tuohon hommaan sopiakin vallan mainiosti.
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Kannatan myös herra ylimielisen kenkimistä. Aivan kamalia huteja ulkkareissa. Lähes jokainen on divarikamaa.
Ei yhdellä mestaruudella pidä saada surffata tuolla postilla rajattomasti.

Valtanen ja Everi tekevät hyvää duunia. Nyt UTJn paikallekin pitää saada ammattilainen. Peli on paskempaa kun viime kaudella ja se on saavutus sinällään.
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Kannatan potkuja

Suosittelen muillekin kertomaan mielipide myös Hifk:n suuntaan eikä vain tänne.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Suosittelen muillekin kertomaan mielipide myös Hifk:n suuntaan eikä vain tänne.

Tämä! Pitäisikö alkaa keräilemään jotain adressia omilla nimillä ja sen jälkeen adressi toimistolle. Täällä Jatkoajassa saadaan turista vaikka maailman tappiin, mutta tämä asia pitäsi saada toimiston tietoon kaikkien nimien kanssa. Kyseessä on kuitenkin aivan saatanan tärkeä asia.

Tomppa Asuntovaunu pihalle ja HETI!!!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pitäisikö alkaa keräilemään jotain adressia omilla nimillä ja sen jälkeen adressi toimistolle.

Onhan tuolla Adressit.comissa jo tälläinen. 40 nimeä näytti olevan listalla. Nauratti, kun rivillä 13 lukee Tom Nybondas, Helsinki.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Olen valmis kannattamaan nybarin ulostusta, JOS paikalle saataisiin oikeasti ammattilainen puikkoihin. Mutta tuskinpa saadaan.
Jos nyt joku pitäis potkia vittuun, niin aloittaisin jo vuosia flopanneesta scoutti-osastosta...

"olen ollut epätoivoinen, olen ollut epätoivoinen, olen ollut epätoivoinen, olen aina... vitut, lääkkeet, kenkää kaille! olen aina IFK!"
 

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Tässä vielä linkki kyseiseen adressiin: Tom Nybondaksen ja Raimo Summasen erottamiseksi HIFK:sta - Adressit.com

Niin ja on sen käynyt allekirjoittamassa joku Sipoolainen H Harkimo myös. Kröhöm.

Onpas paskasti kirjoitettu adressi. Jos oikeasti haluaa tehdä jotain tuollaista julkisesti, suosittelen edes vähän paneutumaan kirjoitusasuun.
päin helvettiä se on mullakin, äidinkielentunneilla kiinnosti lähinnä tissit ja nuuska, mutta mä jätänkin adressien laatimiset niille jotka sen hallitsee.
(taitaa olla tämäkin enemmän tuota "ja taas kaikkia vituttaa" osion kamaa.)
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen valmis kannattamaan nybarin ulostusta, JOS paikalle saataisiin oikeasti ammattilainen puikkoihin. Mutta tuskinpa saadaan.
Jos nyt joku pitäis potkia vittuun, niin aloittaisin jo vuosia flopanneesta scoutti-osastosta..

Meinaatteko, ettei parempaa löytyisi? Jokaisella muulla jengillä on parempi UTJ (jos on) kun meillä, joten kyllä ne muutkin on löytäneet paremman, niin miksei mekin. Tuo asenne "ei siellä parempiakaan ole" on liian pelokas, tottakai siellä on! Jos tukeutuu aina huonoon ja vanhaan, niin häviää varmasti. Miksi pelata ruletissa numeroa 37, kun "ei ne muutkaan numerot varmaan osu".

Scouttaiksesta 100% samaa mieltä, jos joku pitäisi saada lähtöpassit jopa UTJ:ta ennen, on se P-Amerikan scouttaus, joka tuottaa PELKKÄÄ SKEIDAA.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Meinaatteko, ettei parempaa löytyisi? Jokaisella muulla jengillä on parempi UTJ (jos on) kun meillä, joten kyllä ne muutkin on löytäneet paremman, niin miksei mekin.

No olisiko heittää sitten joku nimikin tuohon rooliin, siis sellainen joka on vapaana ja ihan aidosti ammattilainen?
Mutta niin kauan kun nimet on tasoa: Ruuttu, Ruutu, Raimo tai joku jolla on jo sopimus muualla, niin morjesta vaan.
 

scholl

Jäsen
En kannata Summasen potkuja, mutta jos tosiaan näin käy, Summanen olisi kova veto UTJ:ksi. Tosin huhut hallien käytäviltä kertovat, että HIFK olisi valmistelemassa Jarkko Ruudun palkkaamista UTJ:ksi. Kovia huhuja, tiedän, mutta kai näissä aina joku totuus on takana?

Summanen ei kiitos. Espoossa nähtiin mitä se tarkoittaa. Budjetti kusee ja utj hommassa pitää olla vielä enemmän henkilö, joka tulee ihmisten kanssa toimeen.

Minä hakisin osaavan, selkeästi vanhemman henkilön nyt tyyliin viideksi vuodeksi siihen hommaan ja hän saisi toimia sitten mentorina esim. Söderholmille, joka voisi myöhemmin hoitaa tehtävää.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No olisiko heittää sitten joku nimikin tuohon rooliin, siis sellainen joka on vapaana ja ihan aidosti ammattilainen?
Mutta niin kauan kun nimet on tasoa: Ruuttu, Ruutu, Raimo tai joku jolla on jo sopimus muualla, niin morjesta vaan.

No kokeillaan sitton noilla, jos muita ei löydy. Jos autossa on moottori rikki, pakko se on vaihtaa toiseen eikä odottaa että matka katkeaa. Ja herranjestas, kyllä siellä muitakin on, sisäpiirit tuntee paremmin nää jutut kuin me.
 
Minä hakisin osaavan, selkeästi vanhemman henkilön nyt tyyliin viideksi vuodeksi siihen hommaan ja hän saisi toimia sitten mentorina esim. Söderholmille, joka voisi myöhemmin hoitaa tehtävää.
Hyvä ajatus! Södestä voitaisiin leipoa pelaajatarkkailija noin ensi alkuun ja kun aika on kypsä hän voisi johtaa koko urheilupuolta. Siinä on sivistynyt ja älykäs johtajatyyppi, eikä miestä turhaa tituleerata Mr. IFK:ksi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Koko joukkue on kasattava ensi kaudeksi uudestaan, kun sopimukset jatkuvat vain kolmikolla Husso, Kivelä ja Leinonen, joista Kivelän sopimus purettiin jo 3.10.2013. Kuparisen kanssa on ilmeisesti optio ensi kaudesta. Jos Nybondas vaihdettaisiin uuteen henkilöön, niin pääsisi heti puhtaalle pöydälle. Tästä näkökulmasta Nyban vaihtaminen uuteen tekijään olisi juuri nyt perusteltua, että ei olisi vanhoja sopimuksia uuden Utj:n työn alkua rasittamassa.
Pelaajat - HIFK - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Ja herranjestas, kyllä siellä muitakin on, sisäpiirit tuntee paremmin nää jutut kuin me.

Ja herra tietää, että tuota sisäpiiriä mä ihan todella pelkäänkin.
Siis jos puhutaan HIFK:n omasta pienen pienestä piiristä, joka muistuttaa enemmänkin vapaamuurareiden organisaatiota.
Kuten sanottua, JOS löytyy pätevä kaveri tuohon hommaan, niin sisään vaan.
 

Ölly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cardiff City
Aluks vitutti kun ei enää edes vituttanut tää touhu. Nyt ei enää vituta sekään. Tää ei ole IFK. Kenkää.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
No tämän allekirjoitan täysin. Nybari ehdottomasti pois ensi kaudeksi. Syytettiin paskasta jo viime kaudella ja syytetään taas, saa siis minun puolestani mennä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllähän Nybari saa ottaa ison siivun itselleen tästä korpivaelluksesta. Pitää toki ymmärtää se, että Nybarin tehtävä on hankkia pelaajia, joita KJ, Petu ja nyt Summanen on halunnut. Eli ei ole reilua pistää koko paskaa yhden miehen niskaan, mutta eihän elämä reilua aina olekaan.

Tällasta urheilupuolen kokoonpanoa voisi koittaa seuraavaksi:

C.Ruuttu
G.Stubb

K.Kivi
J.Tanska
J.Lundell
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Nybari saa ottaa ison siivun itselleen tästä korpivaelluksesta. Pitää toki ymmärtää se, että Nybarin tehtävä on hankkia pelaajia, joita KJ, Petu ja nyt Summanen on halunnut. Eli ei ole reilua pistää koko paskaa yhden miehen niskaan, mutta eihän elämä reilua aina olekaan.

Jos Rami on toivonut sentteritöntä kokoonpanoa divaritason pakistolla, niin fine. Silloin kaikki paska Ramin niskaan ja Nybari saa armahduksen. Mutta jos Rami on pyytänyt kiekollista ykkössentteriä, 6 liigatason pakkia, senttereitä kaikkiin 4 ketjuun yms, ja Nybari on hankkinut nykyiset pelaajat, niin sitten kyllä kaikki paska kuuluu Nybarin niskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös