Itse olen kyllä eaglen kannalla tässä asiassa. En lähtisi kritisoimaan pelitapaa mikäli jääkiekon perusasiat ovat pielessä kuten Suomen puolustajilla tässä turnauksessa. Jos sitä helppoa ensimmäistä syöttöä ei osata antaa, tai edes vähimmäisvaatimuksena toimittaa kiekkoa pois omalta alueelta, niin pelaaja voi katsoa peiliin. Suoranainen huolimattomuus ja tietty ylimielisyys on paistanut pelaajien otteista läpi kisojen. En ymmärrä mistä esimerkiksi Jyrkkiöllä kumpuaa tuo loputon itsevarmuus mikä on kääntynyt jo ajat sitten ylimielisyydeksi. Häntä ei kuitenkaan pidetä minään supertalenttina kuin ehkä Porin mittakaavassa ja sielläkin toivon mukaan isolla varauksella, viimeistään tämän turnauksen jälkeen.
---
Kuten aiemmin kirjoitin, Slovakia pelaa juuri niin kuin Suomen pitäisi pelata ja on totuttu pelaamaan. Tiiviillä joukkuepelillä ja maagisella maalivahdilla mennään pitkälle kuten Slovakia (ja Suomi monissa turnauksissa) on osoittanut. Olen ihan tyytyväinen, että Ruotsi lopulta finaaliin meni. Lupaa hyvää finaalia nimittäin.
PS. Mahtuuko Tomas Tatarin bandwagoniin vielä?
---
Kuten aiemmin kirjoitin, Slovakia pelaa juuri niin kuin Suomen pitäisi pelata ja on totuttu pelaamaan. Tiiviillä joukkuepelillä ja maagisella maalivahdilla mennään pitkälle kuten Slovakia (ja Suomi monissa turnauksissa) on osoittanut. Olen ihan tyytyväinen, että Ruotsi lopulta finaaliin meni. Lupaa hyvää finaalia nimittäin.
PS. Mahtuuko Tomas Tatarin bandwagoniin vielä?