Nuorten MM-kisat Kanadassa 2009

• 224 368
  • 602

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Voisiko joku hyvin kisoja seurannut kertoilla hieman miten Sabres-pickit Tyler Myers ja Tyler Ennis pelasivat kisoissa? Mitä hyvää, mitä huonoa jne. Itse en nimittäin katsonut yhtäkään peliä, joten olisi mukava saada jotain infoa kavereista.

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Voisiko joku hyvin kisoja seurannut kertoilla hieman miten Sabres-pickit Tyler Myers ja Tyler Ennis pelasivat kisoissa? Mitä hyvää, mitä huonoa jne. Itse en nimittäin katsonut yhtäkään peliä, joten olisi mukava saada jotain infoa kavereista.
Ei hirveän suuressa roolissa kumpikaan ollut. Ennis oli alkulohkopeleissä ihan hyvä, taisi tehdä muutaman maalin ja kädet kävivät nopeasti, se jäi mieleen. Loppua kohden sitten häipyi kuvasta, enkä muista häntä edes huomanneeni kahdessa viimeisessä ottelussa. Myersia ei voinut olla huomaamatta, sen verran iso sälli on kyseessä. Välillä Myers meni kyllä mulla varmasti sekaisin Aulien tai Teubertin kanssa, mutta suurimman osan ajasta #3 näkyi siellä pelipaidassa joten kyllä se Myers oli. Perkeleen iso se on ja varman oloista oli se pelaaminen noin yleisesti ottaen. Yhden maalin taisi hänkin paukauttaa, mutta olisikohan ollut Kazakkeja vastaan joten vie vähän arvostusta. Mutta Myers oli kokonaisuutena juuri sellainen kuin odotinkin, iso ja kova peruspakki.

Ainakin Myers näyttää tällä hetkellä aika varmalta tulevaisuuden NHL-pakilta. Mikään pistenikkari hän ei viivalta tule ikinä olemaan, muttei ole myöskään mikään pelkkä puupökkelö. Ennisillä taas on taitoa aivan tarpeeksi ollakseen NHL-pelaaja, mutta pieni koko on se kysymysmerkki hänen kohdallaan. Mahdotonta mennä tässä vaiheessa sanomaan miten hänen kohdallaan käy, aika näyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy