Mitä rahaa seurat olisivat menettäneet?
Valmennuspäällikkötuet sun muut Sinettiseurojen avustukset
Mitä rahaa seurat olisivat menettäneet?
Oletko pitänyt Kalervo Kummolaa jonkinlaisena demokratian ruumiillistumana?
Oletko pitänyt Kalervo Kummolaa jonkinlaisena demokratian ruumiillistumana?
Mitä tekemistä Kalervo Kummollalla on urheiluseuran omalla päätöksellä liittyä tai olla liittymättä esimerkiksi Sineettiseuraksi?
Kale on toki vahva johtaja, mutta vain niin kauan kuin SJL hänelle mandaattinsa antaa.
Käsittääkseni valmennuspäällikkötuella ei ole mitään tekemistä Sinettiseuran kanssa. Voin olla tietysti väärässä, mutta joku joka tietää paremmin valaiskoot tietämättömiä.
Nyt on pakko nousta seisomaan ja tekemään aaltoja! Ainakaan minun silmääni ei ole koskaan sattunut, että tämä nimimerkki sanoisi itse voivansa olla väärässä. Jo on aikoihin eletty....
Ja oli tälläkin kerralla oikeassa... Voisit itse vähän korjata tietojasi ja asennettasi.
Se on kuule fatti sellanen juttu, että Nuoren Suomen kulta-aikoina vuosituhannen vaihteessa oli valmennuspäällikkötuen saamisen edellytyksenä pommin varmasti Sinettiseuralupaus. Ja minä olen tässä keskustelussa koko ajan puhunut juuri niistä ajoista, NS:n hulluista vuosista. Jos satuit niihin aikoihin vielä taputtelemaan paskaa lattialla, niin ei voi mitään. Asenteissa on aina parantamisen varaa, mutta luulo ei ole tiedon väärtti, vai miten se meni.....
Se on kuule fatti sellanen juttu, että Nuoren Suomen kulta-aikoina vuosituhannen vaihteessa oli valmennuspäällikkötuen saamisen edellytyksenä pommin varmasti Sinettiseuralupaus...
Olen edelleen erimieltä, koska sinetin myöntää Nuori Suomi ry, ei jääkiekkoliitto. Käsittääkseni valmennuspäällikköjen palkkatukea (jossain vaihessa oli 50% vp:n palkasta) maksettiin ja maksetaan MM-kisojen tuotoista, eikä tähän vaikuta NS mitenkään. Mutta kuten sanoin, voin olla väärässä, mutta tarkistan asian huomenna, mikäli tapaan pelissä sopivan ihmisen.
Niin....sinä olet kaikesta eri mieltä, mutta koita nyt joltain kysellä, jos vaikka joku olisi silloin ollut Ässien toiminnassa mukana. Jyrkkiö ja Virtasen Jaska oli ainakin...
Asiaa siffa, asiaa..... onneksi kaikki täällä ei ole ihan ulapalla asioista!
Olen varma, että pian sieltä tulee taas joku kertomaan siitä, mitä jääkiekon jnioritoiminta on tänä päivänä, jolloin siirretään taas keskustelu pois ajanjaksosta 1996-2005, jona aikana huippujuniorituotanto heikkeni tänä päivänä kiistatta nähdylle tasolle ja Suomi tippui täysin jääkiekon suurmaiden tahdista huippupelaajatuotannossa.
Se on kuule fatti sellanen juttu, että Nuoren Suomen kulta-aikoina vuosituhannen vaihteessa oli valmennuspäällikkötuen saamisen edellytyksenä pommin varmasti Sinettiseuralupaus. Ja minä olen tässä keskustelussa koko ajan puhunut juuri niistä ajoista, NS:n hulluista vuosista. Jos satuit niihin aikoihin vielä taputtelemaan paskaa lattialla, niin ei voi mitään. Asenteissa on aina parantamisen varaa, mutta luulo ei ole tiedon väärtti, vai miten se meni.....
Määrätyt nimimerkit haluavat jatkuvasti sotkea ajanjakson 1996-2005 ja 2006-2012 toisiinsa. Kyse on juniorijääkiekkoilun kahdesta eri aikakaudesta...
Tiedän, että vp-tuen saamisen edellytys EI OLLUT Sinettiseuralupaus! Ainakin oma seuramme sai vp-tukea emmekä ole koskaan hakeneet Sinettiä, vaikka sitä niin kovasti meillekin suositeltiin.
Ulkomuistista, tuki taisi meidän seuramme osalla olla vuosituhannen vaihteessa 30.000 mk, ja tippui Euroon siirryttäessä 4.200 EURoon.
...Miksi nuorten MM-kisamenestys on ollut heikkoa viimeisten kuuden vuoden aikana verrattuna aikaisempiin vuosiin tai Ruotsin, USA:n, Kanadan ja Venäjän menestyksiin?
... Nuori Suomi-ohjelma käynnistettiin Jääkiekkoliitossa 1986.
... Suomen nuorten MM-menestys oli 1981-1986 syntyneillä ikäluokilla vuosina 2001-2006 seuraava: 2., 3., 3., 3., 5. ja kolmas.
Täällä kysytään, miten aikakausien 1996-2005 ja 2006-2012 Jääkiekkoliiton juniorijärjestelmät poikkeavat toisistaan. Miksi kysellään, kun kaikki on kirjoitettu jo useaan kerran tänne näkyviin? Ei viitsisi perusasioita toistaa jatkuvasti, kun siitäkin on tullut arvostelua, kun kertaan tosiasioita niitä tietämättömille JA:n nimimerkeille liian usein.
NHL-pelaajamäärien määrää ei liene syytä enää kerrata muuten kuin, että viime vuonna ei ollut Suomella ainuttakaan vuoden 1986 jälkeen syntynyttä profiilipelaajaa NHL:ssä, kun Tanskallakin oli heitä kolme.
Olet itse kirjoittanut, että Nuori Suomi -ohjelma käynnistettin Jääkiekkoliitossa 1986. Tästä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että 81-86 syntyneet ovat kaikki aloittaneet jääkiekkoharrastuksensa NS-ohjelman alaisena, eikö?
Kyllä Tuukka Rask on profiilipelaaja NHL:ssä.
Minä kirjoitin viime kaudella vuoden 1986 jälkeen syntyneistä suomalaisista pelaajista. Tuukka Rask puki päälle 23:ssa NHL-ottelussa, sitä en tiedä, monessako NHL-ottelussa hän oli maalilla.
Minä kirjoitin viime kaudella vuoden 1986 jälkeen syntyneistä suomalaisista pelaajista. Tuukka Rask puki päälle 23:ssa NHL-ottelussa, sitä en tiedä, monessako NHL-ottelussa hän oli maalilla. Teemu Hartikainen pelasi 17 NHL-ottelua pistein 2+3=5, Teemu Laakso pelasi 9 NHL-ottelua pistein 0+0=0 ja Jussi Rynnäs pelasi 2 ottelua. Rask pääsi eniten pelaamaan suomalaisista, mutta en häntäkään laske profiilipelaajaksi viime kaudella. Sen sijaan tanskalaiset Philip Larsen, Lars Eller ja Mikkel Boedker olivat joukkueidensa selkeitä profiilipelaajia NHL:ssä viime kaudella, yhteensä heille tuli 216 ottelua.