Individual kirjoitti:
Millä vitun "teillä"? Lues pallopää hieman tarkemmin noita mun postauksia. Mä puhuin yleisesti siitä, mikä IMO tuollaiseen toimintaan ajaa ja miksi täällä tulee vielä kortteleita palamaan tulevaisuudessa. Tuollaisten valtapuolueiden puristuksessa, kun enemmistö Suomen kansasta on kuitenkin tyytyväisiä siihen mitä on (niin kauan kun oman perseen ympärillä on se omakotitalo ja bemari autotallissa) ja äänestää tutusti ja turvallisesti demareita, kokoomusta tai keskustaa, on turha haaveilla, että äänestämällä tässä maassa tulee mikään muuttumaan, ellei ihmisiä hieman herätellä ensin. Ja HUOM! Tämä on siis mun oma näkemys aiheesta. En edusta tässä mitään järjestöä tai puoluetta, kun en niihin ole koskaan kuulunut.
Jaa, että pistetään sitten oikein korttelit palamaan, kun valtaosaa suomalaisista ei kiinnostakkaan muutaman pallopään asia?
Mitä minä olen itse käsittänyt siitä asiasta, mitä nämä idiootit ajavat, niin käytännössä he haluavat enemmän rahaa siitä, että makaavat kotona.
Ja mitä tulee tuohon äänestämiseen, niin miksi ihmeessä porukka äänestäisi tuommoista ääripuoluetta, etenkin kun siitä saatu kuva on negatiivinen?
Ja jos valtaosa suomalaisista on tyytyväisiä nykyiseen kehitykseen, niin miksi pitää saada muutos?
Pitääkö se muutos saada sen pienen murto-osan takia? Ja samalla tehdä suuret massat tyytymättöksi?
Aika harvaa työssäkävijää varmasti kiinnostaa sponssata kotonaloisijoiden elämää yhtään nykyistä enempää. Etenkin kun töitä kyllä saisi jos niitä viitsisi hakea, eikä heti alkuun pidä päästä johtajapalkoille ja eduille.
Tuohon mitä Pete2004 kertoi makasiinien tapahtumista, niin sehän olisi ollut ihan ok, jos kaikki olisi mennyt yhtä sopuisasti loppuun asti. Se, että poliisi tulee kertomaan avotulen teon olevan kiellettyä kaupunkialueella, ei riitä syyksi ruveta riehumaan.
Toisaalta jo aikaisemmin todennäköisesti nämä samat tyypit olivat rikkoneet ikkuina mielenosoitus marssillaan, joka on tuomittavaa ajattelee sitä mitenkä tahansa.