NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 714
  • 1 561

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Hinnat kun on aika alhaalla niin on vähän joukkuetta päivitetty.

Okposo (TOTW)- Barkov C- Jagr
Granlund- Koivu A- Komarov (TOTW)
Panarin (mov)- MacKinnon- Eberle (mov)
Abdelkader(TOTW2)-J.Thorton- E.Staal

Chara A- Burns
Määttä- Voynov
Seabrook- Myers

Miller
Luongo

Esimerkiksi Abdelkaderin 88ovr kortti oli eilen aamulla 11k
Okposo lähti 25k
Eberle 28k
Seabrook muistaakseni 7k


Rinteen tai Raskin movember kortti seuraavana säästökohteena.
 

Ribals

Jäsen
Eipä voi poistua enää pelistä ensimmäisen 2min peliminuutin sisällä, jos vastustaja tekee maalin. Tuli huomattua äsköisessä pelissä, kun poistuin vastustajan heti ensimmäisen lääppäisyn sinnepäin mennessä sisään että tappio napsahtaa kun vaan käy ulkona HUT:sta. Ihan hyvä asia tämä.
On voimassa vain ekan minuutin, kun kellossa 19:00 ei saa enää quitattua ilman tappiota.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä helvettejä nää lirumaalit on, mitä yht´äkkiä on alkanut tulemaan kun sieniä sateella? eli siis mun mokke ei saa sellaista etanan vauhtia jäätä pitkin lipuvaa kiekkoa kiinni, vaan oikein avaa jalkansa jotta tuo vitun kiekko menee maaliin. Näitä tulee yleensä kun esim syöttö menee ohi ja lipuu kohti maalia tai taklaan pelaajan pois kiekosta/karvaan mailan pois ja kiekko jatkaa matkaansa.

Nyt 5 tälläistä maalia tullut mua vastaan viimeiseen kymmeneen peliin. Alkaa suututtamaan...

Laitan esimerkkivideota jos kun saan sellaisen upattua Tubeen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikki CHL-joukkueet kerätty Ottersia lukuunottamatta. Pamahti vielä viimeisenä kerätyn Vancouver Giantsin pakoista mov Wheeler ja mov Bozak. Bozakilla tuskin mitään tekee, mutta Wheeler pelaa niin hyvää kautta että luulisi tulevan parannusta jossain kohtaa. Vähän tosin jäänyt Wheeleristä viime vuodelta traumat, kun oli aina ihan umpipaska. Ehkä tän vuoden versiossa vähän parempaa.

Oon lisäks vähän ihmetelly noita jr. flashback-kortteja, mitä vitun hyötyä niistä oikein on? Kuka ihme noilla pelaa kun parempikin versio on saatavilla. Toki nyt jos välttämättä haluaa jonkun Crosbyn jengiin, niin tuleehan se flashback Sidney halvemmaksi, mutta kuitenkin....Kai nuo on tehty sillä ajatuksella, että olisi jotain arvokasta myös hopea/pronssipakoissa. Vaikken sitä tosiaan ymmärrä, kuka noita sitten ostelee.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
350 matsia meni, kunnes alkoi tulemaan vihapostia. Tämä siis tilanteessa 1-0 minulle, kun olin iskenyt ensimmäisessä erässä riparimaalin ja kolmannen erän puolivälissä alkoi puskemaan viestejä:

Another pathetic Finnish glicher
Zeeeeeeeeeero skills just same gliches over and over

Go play with another pathetic Finnish cowards

Matsin lopussa heitin rystyltä kiekon maalille ja onnekas riparimaali mulle. Vastustaja lopetti pelaamisen ja jatkoi kirjoitteluaan:

Fuck you
Fucking pathetic ASSHOLE

";_;"(Oma viestini)
Go fuck yourself jerk

Nähtävästi onnistuu suututtamaan jonkun, kun osaa puolustaa ja blokata laukauksia. Tosin kaverin nimimerkin lopussa oli 666, ehkä kertoo olennaisen.

Meanwhile: Tasokkaalla puolustuksella on viime aikoina voitettu pelejä ja noustu ykkösdivariin. Tällä hetkellä kauden saldo 4-0-0. 14 peliin en ole päästänyt yli kahta maalia 60 minuutin aikana. Kliseinen vanha totuus: Puolustuksella voitetaan mestaruuksia.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulihan taas pelattua peli. Vastustaja oli ihan hyvä ei siinä mitään ja olisi jostain luomastaan tilanteesta ihan pelaamallakin maalin ehkä ansainnut. Menin 1-0 johtoon, kun pelasin takatolpalle täysin tyhjän maalin. Tämän jälkeen kasa ok tason maalipaikkoja ja mm. yksi vastustajan mv veti jonkun heittäytymis mailatorjunnan, joka olisi kaikissa NHL viikkokoosteissa. Vastustaja teki sitten maalin, jossa pääsi ampumaan siniviivan jälkeen ilman maskia, ilman onetimeriä ja tietysti yläpeltiin viuhahti siitä suorasta luistelusta. Tämän jälkeen lisäsin kierroksia: Pari tolppaa onetimereistä, kun maali käytännössä tyhjä tai sitten kokonaan ohi, pari läpiajoa, joista yhdessä käänsin rystylle ja puoli maalia tyhjänä...lopputuloksena kiekko viuhahti maalivahdin ja maalin välistä ohi. Tässä vaiheessa oli jo hyvin selvää miten pelissä tulee käymään. Sain vielä jatkoajalla YV:n. Jonka kieltämättä vitutukseen pelasin aika huonosti, eli en malttanut rakentaa rauhassa. Vastustaja katkaisi kiekon ja lähti nousemaan laidasta, jolloin kaksi bottia iski mieheen kiinni siniviivan ylityksen jälkeen. Menin sitten kolmantena siihen kulmatilanteeseen vähän tyhmästi ja vs pääsi kolmen pelaajan keskeltä nousemaan maalille puolittaiseen läpiajoon ja luritti puikoista sisään. Itse jos olisin kahden botin välissä ollut laidassa, niin ne olis tappaneet mut siihen paikkaan, mutta tälläistä tällä kertaa. Mutta tämähän oli vaan poikkeustapaus, kuten turvapaikanhakijoiden tekemät raiskaukset. Kyllähän tuo meomentum tietysti itsellekin joskus osuu, mutta miksi tämä ei vain voi olla peli, johon korkeammat voimat eivät sotkeudu?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Raporttia foorumille! Äsken tuli ensimmäistä kertaa (tietoisesti) HUT:ssa Jatkoajan nimimerkki vastaan, kun @Kuubextra ja MESTISHERMES tuli vastaan. Tunnistin heti ensimmäisellä sekunnilla nimimerkin. Mieleni ilahtui. (Offtopic: Matsi päättyi 4-1 minulle. Hyvin pomppi minulle.)

Ykkös- ja kakkosdivarin välillä pompitaan. Meinasi ykködivarin titteli tulla viime viikolla, mutta voiton päähän sekin jäi ja heti seuraavalla kaudella takaisin kakkoseen. Pelejä, joissa ei voi antaa yhtäkään ilmaismaalia, on porukoilla puolustuspelaaminen kunnossa.
 

Ribals

Jäsen
Nimekäs hyökkääjähankinta Farssin riveihin!

Farssi on hankkinut riveihinsä kokeneen sentterin. Henrik Sedin on movemberviiksiensä kera ilmaantunut Farssin rosteriin! Hän pelaa uransa ensimmäisen pelinsä Farssin riveissä Perryn ja viiksekkään Johnny Hockeyn keskellä, luotsaten samalla kakkoskenttää. Hänestä tuli samalla joukkueensa varakapteeni. 108k oli huhujen mukaan siirtohintana.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Raporttia foorumille! Äsken tuli ensimmäistä kertaa (tietoisesti) HUT:ssa Jatkoajan nimimerkki vastaan, kun @Kuubextra ja MESTISHERMES tuli vastaan. Tunnistin heti ensimmäisellä sekunnilla nimimerkin. Mieleni ilahtui. (Offtopic: Matsi päättyi 4-1 minulle. Hyvin pomppi minulle.)

Harva kehtaa pitää täysin samaa nimimerkkiä täällä ja konsolilla, saattaa pian joku tunnistaa! Vielä jos tiimin nimikin yhdistettävissä suosikkijoukkueeseen. Mukavahan se on joskus tunnistaa vastustajan, antaa yleensä pienen buustin kyseiseen otteluun. Matsissa ei ollu mitään jakoja minulla, oikeastaan 1-0 maalin jälkeen oli vain epäselvää kuinka paljon tulen häviämään pelin.

Kakkosdivarissa ties monesko kausi putkeen menossa. Tämän nykyisen kolmen pelin tappioputken myötä saattaa kolmosdivari kutsua pian.

Kiitos Niksalle pelistä - toivottavasti pian kohdataan uudelleen! :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Vihdosta viimein tuli saatua XOne ja NHL '16 ja haluaisinkin nyt kysellä, että mistä mahtaa löytyä nuo palaavan pelaajan palkintopakat? Tunnuksien kanssa oli '15 kohdalla ongelmia, joten hirveästi sieltä ei pitäisi niitä tulla, mutta jotain nyt kuitenkin ja kovasti haluaisin nuo löytää jostain..
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Muistaakseni tuon daily bonuksen tms. kautta löytyy "muut palkinnot" -kohta, sieltä pitäisi saada palaavan pelaajan palkintopakat vapautettua.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Suuret kiitokset @Pordinard , sieltä löytyi tosiaan ratkaisu! :)
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tää melkosta vuoristorataa toisinaan..

Eilen tuli juuri ja juuri säilyttyä nelosdivarissa kun viimesestä pelistä onnistu kaapimaan tarvittavan yhden pisteen jatkoaikatappiolla..

Sen jälkeen pieni "taktiikkapalaveri" ja uus päivä ja nyt tuli noustua kakkosdivariin kurkistamaan..

Kolikoita ois melkeen 700K mutta maltillisesti on tullut niiitä käytettyä ja movemberitkin jäi valitettavasti hankkimatta..

Muutama maltillinen hankinta ois mielessä mutta saa nähdä jaksaako noita tuhlailla kun hinnat varmaan viimeistään joulun tienoilla kuitenkin alenee..?

Jengi tällä hetkellä:


Gaborik-Koivu(C)-Ryan

Nyqvist-Thornton(A)-Sharp

Marleau-Krejci(A)-Simmonds

Hossa-Helm-Oshie

Giordano-Shattenkirk
Kronwall-Faulk
Fowler-Myers

Lundqvist-Bishop-Halak
 
Viimeksi muokattu:

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Helvetinmoisella vaivalla on tullut keräiltyä noita joukkueita täyteen ja palkinto siitä on se, että palkintopakoista tulee kasa paskaa käteen. Fiddler tietty joka ainoassa pakassa, mutta sitten myös paljon samoja pelaajia, joita minulla jo on. Eipä ole joukkue kovin kummoinen, kun kaikki coinsit menevät (tai ovat menneet) noihin joukkueiden keräämisiin. Ei ole paljon pakkoja tullut ostettua, mitä nyt pronssipakka silloin tällöin, jotta saisi kortteja myyntiin.

Jospa nyt malttaisi mielensä ja säästäisi mahdolliset E.Kanen myynnistä tulevat coinsit siihen, kun tulee seuraava mega pack myyntiin. Saisi edes kerran elämässään avata sellaisen.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Alkaa vatuttaa, kun peli hyytyy melkein aina, ku muokkaa ketjuja tai laittaa pelaajia myyntiin...
Päivitystä kehiin prkle....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa jo vähän kyrpimään, kun ei tule yhtään parempaa korttia pakoista. Varmaan kymmenen jumbo goldia/erikoispakkoja ostanut ja paras pelaaja ollut Patrick Sharp kaksi kertaa, eikä tuostakaan saa myymällä kuin sellaiset 3000-4000, kun tuntuu olevan kauppapaikka täynnä noita Sharppeja. Liekö sitten joku bugi ollut, kun kaverikin sanoi että sai Sharpin pari kertaa ja yhdessä vaiheessa kun kaupassa kävi, niin siellä oli 250 Sharpin normikorttia myynnissä. Yleensä noita pelaajakortteja on sellaiset 20-50 siellä tarjolla.
Samaa paskaa tulee joka pakasta ja kalleimmat kortit on vaihda joukkue-kortteja, joista saa edes jotain extraa takaisin pikamyyntiin verrattuna. Fiddler, Ivansky ja kumppanit tottakai joka helvetin pakassa, kerran oli kolme valmentajaa yhdessä.
Alan näkemään jo punaista, jos saan vielä kerrankin Alexander Burrowsin tai Jonathan Drouinin. Tulee melkein joka vitun pakasta toinen tästä kaksikosta.

Ihan coinseilla tulee nykyään ostettua pakat. Ei vaan enää kauheasti varallisuus riitä silläkään osastolla, kun ei viitsi pelaajiakaan myydä pakkojen takia.

Kävi muuten hyvä yhteyskatkos eilen. Pelasin yksinpelikausia 1.divisioonaa ja siellä pitää voittaa 9 peliä kymmenestä, jotta sen mestaruuden saa. Ensimmäisen matsin hävisin jatkoajalla, koska Quick imuroi kaiken, jonka johdosta oli enää varaa hävitä yksi matsi vähintään jatkoajalla. Neljä peliä olin jo putkeen vienyt aivan pystyyn ja viidettä johdin 5-1 kolmannessa erässä, kun yhtäkkiä katkesi yhteys EA:n palvelimiin. 10 sekuntia myöhemmin pääsin taas kirjautumaan sisään ja mitään katkosta ei omassa netissäni ollut.
Siitä sitten merkattiin tappio itselleni ja haaveet 1.divisioonan mestaruudesta tuhka tuuleen. Nyt pitääkin sitten tahkoa taas sellaiset 10 peliä lisää tämän katkoksen takia.
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kysymys teille enemmän pelanneille. Koveneeko vastustajien taso merkittävästi divareita ylös päin noustessa? Toki joukkuekin parantuu matkan varrella niin vertailu voi olla siinä mielessä vähän vaikeata. Itse tahkoan nyt ensimmäistä kautta 6. divarissa. Saldo 3-1-0. Tuli vain tällainen asia mieleen, kun 7. divarissa tuli kohdattua pari tosi kovaa jengiä, ja nyt 6. divarissa ovat pelit alkaneet hyvin. Sattumallakin voi tietty olla osuutta näin lyhyessä otoksessa.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Kysymys teille enemmän pelanneille. Koveneeko vastustajien taso merkittävästi divareita ylös päin noustessa? Toki joukkuekin parantuu matkan varrella niin vertailu voi olla siinä mielessä vähän vaikeata. Itse tahkoan nyt ensimmäistä kautta 6. divarissa. Saldo 3-1-0. Tuli vain tällainen asia mieleen, kun 7. divarissa tuli kohdattua pari tosi kovaa jengiä, ja nyt 6. divarissa ovat pelit alkaneet hyvin. Sattumallakin voi tietty olla osuutta näin lyhyessä otoksessa.

Omalla kokemuksella sanon, että kyllä ne ainakin itellä yleisesti ottaen on ihan merkittävästi vastustajat koventuneet. On niissä ylemmissä divareissa ollut niitä heikompiakin jengejä. Itse tahkoin tällä viikolla nelosdivarissa, mutta tipuin vitosdivariin. Kyllä nelosdivarissa suurin osa vastustajista on kovempia kuin edeltävissä divareissa, mutta on siellä osa heikompiakin. Pelaajien taso vaihtelee todella paljon.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko ihmetellä kuinka suuri ero on EA Sportsin kahdella tekeleellä tosiaan on (FIFA16 ja NHL16).
Olen tässä nyt useamman viikon FIFAa pelannut, ja pakko sanoa että tulee oksennuksen maku aina suuhun kun koitan käydä pelaamassa änärin puolella HUTia. Valikot on niin perkeleen hitaat, jumittelee, vaatii buuttausta aika ajoin, ja mikä tärkeintä, itse online pelaaminen on niin väritöntä ja mautonta kun olla ja voi. Taitaa olla koittanut se aika, kun meikä on siirtynyt FIFA-pelaajaksi lopullisesti, ennen kun olin vannoutunut änärimies. Sinänsä surullista, mutta todella pettynyt oon tähän viimesimpään NHL:ään. HUTin takia sen pelkästään ostinkin, mutta siihenkin kyllästyin muutaman viikon jälkeen koska mikään ei ole muuttunut (no nyt pystyt taas vuoden tauon jälkeen pelaamaan Ystävää vastaan onlinessa!!). No, hienoa että suuremman pelaajakunnan omaava FIFA on sentään peli johon on panostettu.. pelien ero on vain päätähuimaava. Pieni off-topic avautuminen tähän väliin, mutta sallittakoon.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
SKILLZONE Gameplay - Position Locked... Ideas for Changes (NHL 16) - YouTube

Tuosta videosta näkee hyvin mitä tuo HUT on vähänkään korkeammissa divareissa. Baconin vastustajalla pelkkää sitomisaloitusta ja maalin kulmalle syöttelyä ja järjetöntä mailan nostamisen spämmäystä. Ehkä sieltä vielä joskus tulee peli, jossa porukka ei yritä vaan niitä tiettyjä toimivia asioita pelissä spämmäämällä tauotta. Kyllähän noita saa puolustettua pois, mutta jos joka peli on tuota samaa kuraa, niin eihän noita jaksa kukaan pelata usein.

Linkki vie Bacon Country-käyttäjän Youtube-tilille, videoon.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Yksi muutos mikä voisisi vähentää kulmissa kaartelua niin pitäisi olla ketteryyden suhteen siinä onko kiekko hallussa vai ei. Nyt se on ihan turha itse yrittää mennä kulmiin kaartelee perään, kun kuitenkin on aina potkun jäljessä. Nyt kaiken maailman "OssiVäänäset" kaartelee yhtä nopeasti kuin Kanet kiekon kanssa tai ilman. Ja jos on taitava pelaaja niin kuin yleensä on ylimmässä divarissa niin ei sitä kiekkoa sieltä pois saa vaan pitää tylsästi jäädä katkomaan syöttölinjoja. Yksinkertaisesti tää on ihan perkeleen puuduttavaa ja nytkin divarin mestaruuden jälkeen aloin laskemaan tasoa vähän alaspäin koska ei jaksa saman kaavan toistoa pelistä toiseen.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Mitö helvettiä. viikonlopun jäljiltä kirjauduin HUTtiin äsken nii kaikki pucksit on hävvinnyt tililtä?!? Ei niitö nyt 4-5k enemmän ollut mutta silti...
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Tämä pelimuoto tuli löydettyä neljän vuoden tauon jälkeen, ja on ollut kyllä koukuttava. Tällä hetkellä 3. divarissa ensimmäistä kautta recordilla 3-0-0 eli nousua ja divisioona voittoa tavoitellaan tosissaan. Jengi on elänyt jonkin verran, mutta nyt on jo hieman vakiintunut tuo porukka. Tosin Ryanin hankin juuri äsken Vrbatan tilalle kakkoseen.

Kokoelmia kerättynä Buffalo, Carolina, Calgary, Columbus, New Jersey ja Toronto. Pakoista tullut Bobrovsky, Burns, Zuccarello TOTW, Kesler, Seabrook ja Boychuk.

Bobi ei ota kyllä mitään kiinni. 10 voittoa 11 tappiota, PMK 2 ja torjuntaprosentti 82%. Ihme lirumaaleja menee väh. 1 per peli. Taas Luongon statsit (suurin osa pelattu 4. ja 3. divarissa) on 15 voittoa, 2 tappiota, PMK 1 ja torjuntaprosentti 92%. On se kova ja ansaittu ykkösmolari tällä hetkellä.

Sharp-Little (C)-Nyquist (A)
Zuccarello (TOTW)-Kesler-Ryan
Foligno-O'Reilly-Saad
Lucic-Staal-Brown

Shattenkirk-Burns (A)
J. Johnsson-Seabrook
Leddy-Boychuk

Luongo
Bobrovsky
Niemi
 

Lavis

Jäsen
Tuli ostettua tuorein NHL ja aloitin Hutin. Tässä versiossa ei näköjään saa minkäänlaista "palaavan pelaajan pakettia"? Esimerkiksi pakkojen muodossa vai enkö osaa hakea sitä? Kuitenkin oli NHL 15 Hutissa coinseja melkein 100k tilillä ja monta joukkuetta kokoelmaan kerättynä...
 
Viimeksi muokattu:

Dängleri

Jäsen
Tuli ostettua tuorein NHL ja aloitin Hutin. Tässä versiossa ei näköjään saa minkäänlaista "palaavan pelaajan pakettia"? Esimerkiksi pakkojen muodossa vai enkö osaa hakea sitä? Kuitenkin oli NHL 15 Hutissa coinseja melkein 100k tilillä ja monta joukkuetta kokoelmaan kerättynä...

Sai sen jostain. Olisiko ollut siinä päivittäinen palkinto valikossa -> hae muita palkintoja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös