@Turri: NHL16-pelissä kaikki sai "maksimipakat" = 10. Ihan sama mitä siellä tilillä oli. Ja varmaan ihan noiden rajojen takia juurikin nuo huhut vellovat. EA ei ole vahvistanut mitään vielä. Ihan ympäri nettiä pyörinyt huhuja.
@Turri: NHL16-pelissä kaikki sai "maksimipakat" = 10. Ihan sama mitä siellä tilillä oli. Ja varmaan ihan noiden rajojen takia juurikin nuo huhut vellovat. EA ei ole vahvistanut mitään vielä. Ihan ympäri nettiä pyörinyt huhuja.
Mikali reddit-kayttajiin on luottaminen, niin kaikki eivat saaneet taytta 10:ta pakkaa NHL16:ssa. Alla linkki redditin ketjuun, johon on keratty kourallisen kayttajan saamat bonus-pakat NHL16:ssa.
Tuossa ketjussa on linkattu kahteen kayttajaan (ehka useampaan, en jaksanut tarkistaa kommentteja), jotka saivat vain 1 pakan, yhteisena tekijana kummallakin alle 50 pelattua pelia. Mutta kuten sanoin, niin sen konkreettisempaa todistetta tuosta ei ole muuta kuin etta sanoivat saaneensa vain yhden pakan.
Ja eikos nuo huhut ole joka kesainen tapahtuma, etta mitka nuo rajat ovat HUTissa? Pohdin vain, etta onkohan jotkut EA:n Content Creator -porukkaan kuuluvista Youtubereista/Twitch-striimaajista saaneet jotain sisapiirin tietoa, mutta tuskinpa.
Ok. Olen sitten lukenut jostain jotain väärää tietoa tai ymmärtänyt jotain väärin. 10 pakkaa taas NHL17-peliin kertoisi hyvin kyllä EA:n ahneudesta rahastaa, mutta katsotaan mitä tulemaan pitää kun jotain faktaa on jollain.
691 peliä piti pelata että pääsi 1. divariin. Tosin varmaan kaikki paremmat pelaajat jo lopettaneet, niin hieman helpottaa. Pitäneet jatkaa tän pelaamista kun ei tuo uusin änäri kuitenkaan sen parempi ole. Kai tätä joku muukin pelaa ainakin seuraavan vuoden.
691 peliä piti pelata että pääsi 1. divariin. Tosin varmaan kaikki paremmat pelaajat jo lopettaneet, niin hieman helpottaa. Pitäneet jatkaa tän pelaamista kun ei tuo uusin änäri kuitenkaan sen parempi ole. Kai tätä joku muukin pelaa ainakin seuraavan vuoden.
3x coinsit HUT:ssa ja uusia pakkoja + Martin Gerberin flashback. Ei voi EA:ta syyttää ainakaan yrityksen puutteesta.
Itse palaan HUT:n pariin hetkellisesti vielä ensi kuun alussa, mutta ei kai tätä oikeasti pelaa enää kukaan? Lukuunottamatta niitä muutamia, jotka jättävät NHL17-pelin väliin. (jota en itse kyllä betan perusteella ymmärrä)
Löytyy, mutta ei niin helposti. Pari kertaa kun illasta laittaa, niin löytyy lopulta vastustaja. En ole muihin aikoihin kokeillut. Kyllä tätä silti yhä pelataan.
Tajusin viimein että kameran saa lukittua ylös. Ei tullut aikaisemmin mieleen tuollainen. Nyt lähes 900 peliä takana ja 3. divarissa mennään. En mä vaan opi.
Pitkävedossa tänään
Päivän pelit:
1
x
2
1
x
2
1
x
2
JYP vs TPS
2.50
4.05
2.48
Jukurit vs Ilves
4.30
4.75
1.64
KalPa vs KooKoo
1.53
5.10
4.95
Kärpät vs HPK
1.63
4.70
4.40
Lukko vs Tappara
1.92
4.40
3.65
Pelicans vs K-Espoo
1.89
4.35
3.40
Sport vs HIFK
2.70
4.25
2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy