Oma jengi nyt. 1. divarissa painanut menemään siitä lähtien kun sinne nousin.
J.Carter-M.Duchene-(MOV)-E.Kane
P.Kessel-M.Modano-(TOTW) C.Kreider
R.Kesler-(HFC) J.Hayes-(TOTW) J.Abdelkader (todellinen lihakenttä, tekee "vähän" erilaisia maaleja, kuin muut kentät)
(MOV)K.Turris-L.Couture-(MOV) T.Ennis
(TOTW) J.Carlsson-(TOTW) O.Ekman-Larsson
A. Pietroangelo-V.Hedman
(TOTW) K.Shattenkirk-M.Giordano
P.Rinne, (MOV) C. Ward
Olen kääntänyt laitureiden ja pakkien kätisyyksiä, että pääsee suoraan syötöstä useimmin ampumaan. Lisäksi J.Hayesin laitoin sentteriksi, kun ei oikein laidalla riittänyt nopeus omaan pelityyliin. Yritin moneen kertaan myydä, mutta ei kelvannut kenelleen, vaikka hintaakin tiputin halvimmaksi mitä oli tarjolla. Tämän seurauksena tuo jyräkenttä sitten syntyi. Viime peli esim. ratkesi niin, että Abelkader niittasi omalla puolustussinisellä aivan pystyyn vastustajan, rynni laidasta läpi, otti taklauksen vastaan, jatkoi matkaansa ja syötti Keslerille tyhjän maalin. Tuolla kentällä saa välillä todella hienoa fyysistä dominointia kun AI:n ohjaamatkin pelaajat innostuvat taklailemaan. Muutenkin pyrkinyt, että jengissä pitää taklausvoimaa olla tasaisesti.
En ole paljon joukkuetta pitkään aikaan parantanut muuten, kuin K.Shattenkirkin TOTW kortilla. Aivan käsittämättömän kova kaveri. Pystyy paineen alta kääntämään pelin nousuillaan YV-hyökkäyksiksi. Nyt olen kauhealla pelaamisella coinsseja saanut kerättyä noin 90000, mutta en oikeastaan halua rikkoa jengiä, kun ei oikeastaan yksikään pelaaja tuolla rahalla oleellisesti jengiä paranna. Gilmouria ajattelin Hayesin paikalle, mutta kun Hayes ei mene kaupan. Giordano on ensimmäinen pakki, joka rosterista lähtee, mutta hyvä on sekin. (TOTW) Yandle olisi tullut tilalle. MOV Turris tai ennis kun saisi päivitystä, niin nelonenkin nousisi uudelle tasolle. Ennis on aika huikea neloskentän ukoksi jo nyt. Pääsee tuoreena ukkona monesti yllättämään väsyneen vastustajan. Peliaikaan nähden kovat tehot.
Pakoista nasahti muutama kova, kun noita NHL-jengejä avasin: M.Modano, J.Carter, Ekman-Larsson, M.Duchene, V.Hedman, L.Couture, M.Giordano ovat pelaavassa kokoonpanossa ja D.Sedin ei mahdu pelaamaan 87 overallista huolimatta.
Selasin vähän oman joukkueen statseja. Kärkipelaajilla suurin piirtein sama määrä pelejä. Sisäisen pörssin ykkönen. J.Carter 240 peliin 75+100, Duchene 79+92 ja kolmantena todella yllättäen Ekman-Larsson 33+94. Ennis ilman YV-aikaa 223 peliin 51+44.
Suurin mysteeri liitty +/- tilastoon, jossa pakkasella yksi pelaaja, eli J.Carlson -13. En käsitä miten on mahdollista, kun pakkipari Ekman-Larsson +19. Tilastokärki tässä tilastossa V.Hedmanin kunnioitusta herättävä +104. Pakkipari Pietroangelo +67. Pitää varmaan paljon vastuuta saava ykköspakkipari ottaa puhutteluun. Johtuu aika pitkälle tosin varmaan siitä, että vastustaja monesti tekee mulle ensimmäisessä vaihdossa maalin, kun itsellä menee aikaa herätä peliin. Olen tätä kyllä parantanut. Käännän pelit sitten ajan kanssa, kun olen tutkaillut vastustajan pelitavan, miten eliminoin sen ja miten hyökkään. Todella moni vs on niin sanottu yhden/kahden tempun mies, jotka alussa saattavat yllättää, mutta sitten kun repertuaarista ei löydy mitään muuta, niin kääntyy väkisin.