Pitkästä aikaa peli HUT:a ja voi yrjö mitä kuraa tuo oli. Allstars-nippu vastaan ja pelkkää ja tauotonta aloitussitomista ja hyökkäysalueella pyörimistä sen suoraan syötöstä maalin toivossa. Takaisin lomalle tuo peli, ei tuota vaan jaksa pelata pelistä toiseen kun ymmärtääkseni pelien on tarkoitus olla viihdyttäviä, eikä ahdistavia ja vituttavia.
Edit: Pelin voitin kyllä, eli ei ole ns. itkupotku-viesti.
Ne ketkä sitoo, niin tekee sitä alotuksesta nro 1 lähtien. Itse välillä kun joku sitoo heti ensimmäisessä aloituksessa, niin lähden saman tien menemään. En siksi, että sitä ei voisi pelata pois, vaan siksi, että en vain jaksa pelata näitä kavereita vastaan, kun se pelaaminen on muutenkin pelkkää tiettyjen maalien hakemista samoilla ja samoilla kikoilla. Kyllä ne yleensä voittaa, mutta pelaaminen on niin raskasta, ettei sitä vaan jaksa. Itse en koskaan sido ensin. Kun vastustaja sitä alkaa tekemään, niin otan aluksi vaan pois ja annan kaverin yrittää. Yleensä sitten jossain vaiheessa teen kerran hyök. alueella ja todella usein maaliin päättyy. Tuntuu aina yhtä hyvältä. Omasta mielestäni tuo on tämän pelin bugimaali siinä mielessä, että kun sen aloituksen häviät, niin Ai ei osaa tehdä siinä tilanteessa mitään eikä itse pysty tekemään mitään.
Itse huomannut nyt sellaisen hassun yksityiskohdan omassa HUT:ssa, että olen voittanut jokaisen 1 divisioonakauden alussa 4 peliä putkeen varmaan nyt 5 kertaa. Joka kerta olen hävinnyt pelin numero 5. Aivan käsittämätön juttu. On niissä tullut vastaan hyviä vastustajiakin, mutta jotenkin on aina tuntunut, että vähän EA laittaa ekstraa peliin. Ei mitää isoa, mutta pikku jutut helposti kääntyvät vastustajalle. Nyt uusia kausi ja kolmen voiton putki. Katsotaan miten jatkuu.
Omassa jengissä huonoimmat hyäkkääjät 86 mov Turris ja 86 mov Ennis. Huonoin pakki 87 Giordano. Coinsseja 44000. Ei oikein pitkään aikaan pysty radikaalisti joukkuetta parantamaan. 87 Zuccarellon erikoiskortti vähän houkuttaisi, mutta olen jättänyt hankkimatta. Kai se pitää odottaa, että saa joku 100k kasaan. Giordano tällä hetkellä ehkä se joukkueen heikoin lenkki. Speed 87 ja on välillä vaikeuksissa näitä all stars - kaikilla speed vähintään 90 jengejä vastaan.
Viimeisin hankinta joukkueeseen tässä:
Kevin Shattenkirk 89 - NHL 16 - Huthead
On aivan käsittämättömän kova ukko. Lukuisia maaleja tehnyt, kun tällä herralla kiekonriiston omalla alueella tekee ja kirmaa hyökkäykseen. Aukeaa koko VS:n paketti.