Viestin lähetti Daespoo
Noniin, muotoseikoista kirjoitusvirheisiin, säälittävää!
Kun sinulla ei asialinjalla ole mitään annettavaa niin joudut takertumaan tuollaisiin täysin epäoleellisiin seikkoihin.
Hyväksyn antautumisesi.
Minkä antautumisen? Ovatko nämä keskustelupalstojen kiistat Sinulle todellakin taisteluja, joissa voitetaan, hävitään ja antaudutaan? Vahva elämä.
Myönnän toki tarttuneeni kirjoitusvirheeseesi (tosin vain yhteen niistä lukuisista), koska se osui symbolisesti hienoon sanaan. Tein sen myös siksi, että Sinun viestihistoriastasi löytyy lukuisia henkilökohtaisuuksiin menemisiä - keino, jota useimmiten käyttävät sellaiset ihmiset, jotka tuntevat jo lähtökohtaisesti olevansa asia- tai tietokysymyksissä heikoilla, tai jotka yksinkertaisesti ovat huonosti kasvatettuja ja käyttäytyviä ihmisiä. Lupaan, etten vastedes puutu kirjoitusvirheisiisi, koska eipä niille näytä suomalainen peruskoulukaan voivan mitään.
Odotan silti edelleen Sinulta Lewittin raportin papukaijamaisen toistelemisen sijaan syvempääkin analyysia NHL:n ongelmista, niiden syistä ja mahdollisista parannuskeinoista - etenkin, kun olet viesti toisensa jälkeen painottanut sitä, että Sinulla tällaista tietoa ja kykyä sen hyödyntämiseen on. Toistaiseksi et ole maininnut NHL:n ongelmaksi muuta kuin pelaajien suuret palkat (siis ainakaan tässä ketjussa; jos olet, pyydän anteeksi, että tällainen kirjoituksesi on jäänyt minulta näkemättä).
Olet vakuuttanut jatkuvasti, että Sinä tiedät sitä, tätä ja tuota, mutta pelkkä vakuuttelu asioiden tietämisestä ei ole vielä asioiden tietämistä - puhumattakaan siitä, että väittelykumppanin haukkuminen tyhmäksi, hölmöksi tai tietämättömäksi saattaa kyllä toimia Matinkylän ylä-asteella, mutta aikuisten maailmassa se kertoo enemmän haukkujasta itsestään kuin haukkumisen kohteesta.
Vaan saat Sinä esimerkiksi minua haukkua, jos se helpottaa tiedon ja tietämättömyyden inhassa välitilassa roikkuvaa sieluasi. Minun itsetuntoni (ja todellinen tietomääräni esimerkiksi NHL:n tilanteesta) ei ole kiinni siitä, miten jokin Jatkoajan nuoruuden epävarmuudessaan aggressiivinen nimimerkki näillä palstoilla temmeltää. Kuten jo aiemmassa viestissäni totesin, jatkan näistä asioista vääntämistä mieluummin vaikkapa cobolin kanssa - hän tarjoaa minulle Sinua paljon suuremman tiedollisen ja älyllisen haasteen.
Hyvää kesää.