No tähän en itse ota yhtään mitään kantaa. Tuulettakoon maalejaan miten huvittaa niin kuin kaikki muutkin.
Niin, kerroin vain mistä nämä löylyt lähtivät liikkeelle. Pens-fani heittää pienen provon juuri tähän ketjuun ja sitten mennään.
No tähän en itse ota yhtään mitään kantaa. Tuulettakoon maalejaan miten huvittaa niin kuin kaikki muutkin.
Olisi pitänyt sanoa, että Caps on yhdentekevä "minun" mielestäni. Ei tietenkään kaikkien mielestä ole! Tämä johtuen siitä, että koko rivalry rakentui puhtaasti Crosby-Ovie asetelmaan. Pittsburghilla on eri rivalryt kuin Caps ja en usko, että tuohon rivalryyn on enää paluuta.En nyt lähde tän enempää vääntämään kuka sanoi eka ja mitä, mut siis samassa viestissä mainitset kahdesti ettet vähättele, ja vähättelet kuitenkin kolmesti.
Ihan puhtaasti viestistäsi, jos saat siitä jotain huvittuneisuutta aikaan.En kai minä niin ole väittänytkään?
Ei ole. Mistäs näin päättelit?
Nimenomaan. Sinä arvostat maalimääriä todella paljon. Eikä siinä mitään, koska niin arvostaa todella moni muukin.Aika vähän aloitusvoittoja, tuulettaa maaleja, alle tuhat maalia tehtynä. Huonosti on mennyt. Onneksi kuitenkin 260 maalia enemmän kuin toiseksi parhaalla sinä aikana, kun on NHL:ssä ollut. Oikeastaan tämä listaus Ovien uran ajalta on suorastaan käsittämätön (2005-2006 kauden alusta nykypäivään maalit):
Ovie 843
Sid 583
Stammer 542
Geno 490
Kane 465
Tavares 448
E Staal 444
Carter 440
Parise 433
Perry 426
Siinä onkin sitten listattu kaikki pelaajat, jotka Ovien uran aikana ovat tehneet yli puolet Ovien saavuttamasta maalimäärästä. Siinä sivussa taklauksia liigan neljänneksi eniten siltä ajalta kun niitä on tilastoitu. Yliarvostettu? Heh heh.
Eli kun maailmasta löytyy jokunen kokonaisvaltaisesti parempikin supertähtipelaaja jonka ympärille koutsit alkaisivat ensimmäisenä rosteriaan rakentaa, on maailman kaikkien aikojen maalintekijäksi nouseva pelaaja yleisesti yliarvostettu. Erikoinen näkemys mutta toki ihan oikeutettu.Itse arvostan kokonaisvaltaisia pelaajia enemmän mallia Crosby, Bergeron, Datsyuk, Toews, Kopitar. Ihan siitä syystä, että mielestäni nämä pelaajat olivat voittamisen kannalta selvästi oleellisempia pelaajia kuin Ovie, mutta kaikissa rankingeissa Ovie on näiden edellä pl. Crosby. Minun mielestäni Ovie on tällöin yliarvostettu pelaaja, koska jos lähdetään kasaamaan voittavaa joukkuetta tyhjästä, niin luulisin tyyliin kaikkien huippuvalmentajien valitsevan nuo nimet ennen Ovieta.
Matthews tekee sen 2-3 maalia per peli nykyään, niin eihän tuossa kauaa enää mene, kun hän ohittaa Gretzkyn. Ennenkuin kukaan muu on häntä ohittanut.Surullista on, jos tämä äijä saa ennätyksen nimiinsä. Toisaalta se ei haittaa, koska Matthews tulee sen rikkomaan niin ei ehdi olemaan kauaa ennätyksen haltija.
Viimeiset 13 peliäSurullista on, jos tämä äijä saa ennätyksen nimiinsä. Toisaalta se ei haittaa, koska Matthews tulee sen rikkomaan niin ei ehdi olemaan kauaa ennätyksen haltija.
Viimeiset 13 peliä
Matthews 6+8
Ovechkin 7+5
Jos sä et uran primessä pysty päihittämään jotain vanhaa venäläistä ukkelia niin et tuu mitään ennätyksiä rikkomaan
Ja kuten kaikki tiedämme, viimeiset 13 peliä oli se Matthewsin prime. Helmikuussa oli vielä junnu ja nyt alkaa alamäki.Viimeiset 13 peliä
Matthews 6+8
Ovechkin 7+5
Jos sä et uran primessä pysty päihittämään jotain vanhaa venäläistä ukkelia niin et tuu mitään ennätyksiä rikkomaan
Viimeiset 13 peliä
Matthews 6+8
Ovechkin 7+5
Eli kun maailmasta löytyy jokunen kokonaisvaltaisesti parempikin supertähtipelaaja jonka ympärille koutsit alkaisivat ensimmäisenä rosteriaan rakentaa, on maailman kaikkien aikojen maalintekijäksi nouseva pelaaja yleisesti yliarvostettu. Erikoinen näkemys mutta toki ihan oikeutettu.
Kannattaisi Matthewsinkin vaan tehdä Harri Säterit.Ja kuten kaikki tiedämme, viimeiset 13 peliä oli se Matthewsin prime. Helmikuussa oli vielä junnu ja nyt alkaa alamäki.
Mikä siinä on niin erikoista? Jos Ovechkin löytyy listoilta monen monta häntä parempaa pelaajaa yläpuolella, niin eikö hän silloin nimenomaan ole yleisesti yliarvostettu?
Täytyy muistaa Ovien veto/pelaaja joka laukoo ja toimittaa kiekkoa maalille, mistä ripareiden muodossa tullut syöttö pisteitä? mitään ottamatta pois kaverin syöttötaidosta ja pelisilmästä?Aika moni ajattelee Ovechkinia pelkkänä maalintekijänä, mutta unohdetaan hänen hyvä pelisilmä ja syöttötaito. Ei hän mikään pelintekijä tietenkään ole, mutta aliarvostettu kuitenkin tuolla alueella.
Ei vitsi näitä sun tekstejä on välillä raskasta lukea :D Ihan yhtä hyvin me voidaan alkaa väitteleen siitä, et kuinka aliarvostettu Ovechkin on syöttelijänä. Aika moni ajattelee Ovechkinia pelkkänä maalintekijänä, mutta unohdetaan hänen hyvä pelisilmä ja syöttötaito. Ei hän mikään pelintekijä tietenkään ole, mutta aliarvostettu kuitenkin tuolla alueella.
Mulla on saattanut jäädä huomaamatta joku olellinen asia tästä keskustelusta, mutta miksi Ovechkinia verrataan näihin pelaajiin? Eihän Ovechkin ole useaan vuoteen ollut saman korin pelaaja kuin mainitut, kenties Malkinia lukuunottamatta.Jos nyt mietitään jotain nimilistaa McDavid, Crosby, Malkin, Matthews, Bergeron, Draisaitl, Kucherov, Barkov ja MacKinnon näin nopeasti päästä heitettynä
Mulla on saattanut jäädä huomaamatta joku olellinen asia tästä keskustelusta, mutta miksi Ovechkinia verrataan näihin pelaajiin? Eihän Ovechkin ole useaan vuoteen ollut saman korin pelaaja kuin mainitut, kenties Malkinia lukuunottamatta.