@Toby Dammit Tunnusta vain että Hughes hivelee.
Nyt en ymmärrä ihan tätä kommenttia? Kyllä, Hughes hivelee, mutta yhtä lailla Kakkokin hivelee. Mutta tuossa heitin aika monta perustelua sille, miksi uskon Hughesin yhä menevän ykkösenä draftissa. Ihan mahtavaa, että Devils pääsee varaamaan kahdesta näin loistavasta pelaajasta. Mutta voin vaikka lyödä vetoa, että Hughes tulee silti menemään ykkösenä Devilsiin. Sen verran todennäköisenä sitä pidän.
Minua hivelee erittäin paljon ajatus päästä katsomaan Hughesia tai Kakkoa jatkossa Devils-paidassa. Itselleni on ihan sama, kummanko maan kansalainen siellä joukkueessa vetää. Yritän vain vetää näkemäni, lukemani jne. perusteella jotain johtopäätöksiä siitä, kummanko pelaajista varaisin itse joukkueeseen ja kumman uskon Devilsin varaavan joukkueeseen. Molemmat ovat huikeita pelaajia/lupauksia, joista Sheron ja kumppaneiden on varmasti hieno fiilis päästä varaamaan toinen joukkueeseen.
Sillä, että Shero tuntee Hughesin isän, ei ole päätöksessä yhtään mitään merkitystä. Tai saa olla aika amatöörimäistä tekemistä, jos sen perusteella aletaan päätöksiä tehdä.
Mitä tulee Hischier-Patrick -draftiin, niin itse toivoin silloin ensiksi mainittua. Toisaalta silloin kisa noiden kahden pelaajan välillä oli jo huhtikuun draft-rankingeissa ihan 50/50, eli vielä selvästi tasaisempaa kuin Kakon ja Hughesin kohdalla. Mutta kuten sanoin, niin en usko päätöksestä tulevan helppoa Devilsille, mutta olen silti melko varma, että joukkue tulee varaamaan Hughesin. Jos Devils varaa kuitenkin Kakon, niin ei todellakaan haittaa pätkääkään!
Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että se on vähän hassua, kun täällä saa puolustella Hughesin ykkösvarausta ja HFBoardsin Devils-osiossa Kakon erinomaisuutta.