uudest a versiosta...
Olen nyt jo kolmen viikon ajan (kaveri löysi netistä jenkkiversion) päässyt tietokoneellani tätä kyseistä herkkua pelaamaan ja kokemukset ovat melko sekavat! Ensin luulin että pelini on joku beta-versio, koska käyttäjäprofiileja ei pysty tekemään mutta ilmeisesti, tämä ominaisuus on poistettu kokonaan...älytöntä moninpeliä ajatellen...EaSportsin sivuilla lupailtiin jotain Gamestory kakkosta, mutta olen pelannut kohta puolet 82 ottelun kaudesta, eikä paljon ole semmoisia näkynyt...en sitten tiedä liekkö tuo ominaisuus jätetty pois kun on pitänyt saada nopeasti peli kaupan hyllylle amerikassa...myöskään tuota aivan turhaa korttisysteemiä ei tässä versiossa ole...
....alkuanimaatiot katsoo pari kertaa mutta ne on aina samanlaiset...myöskin pelikatkojen aikaisissa välianimaatioissa pistää silmään se että esim. animaatiossa pelaajat nahistelevat omassa päässä mutta pelikatko on tapahtunut toisessa päädyssä joten siellä ei pitäisi edes olla ketään...myös pleksin hajoaminen oli aivan turhaa ottaa taas käyttöön
...valikoita on paljon tässä ketjussa arvosteltu ja ne alussa ovat sekavat ja pienet mutta äkkiä niihin tottuu...joku sano että kapteenia ei pysty vaihtamaan, mutta ainaki pc-versiossa pystyy (muistaakseni kun valitset edit-linesissä jonkun pelaajan niin siellä oli siihen valikko)...pelillisesti en oikein osaa sanoa että onko menty eteen vai taaksepäin...maalivahdeista plussaa, mutta kikkanappi liian tehokas...tappeluja osaa kehuu, omasta mielestäni ovat aivan hirveitä...syötöt menevät vieläkin liian helposti perille...ukot eivät enää kaadu niin helposti taklatessa, mutta liukuvat inhottavasti taaksepäin ja kiekko jää niille lapaan...lisäksi pomppivan kiekon haltuunotto on välillä todella vaikeaa...kun pelaaja loukkaantuu, niin ikinä siitä ei silti tuomita jäähyä, mutta vitosen voi saada aivan mistä taklauksesta tahansa...
uutta peliä verrataan aina entiseen ja aina siitä löytyy myös parjattavaa...näin on käynyt jälleen kerran, mutta siitä huolimatta uusi versio on aina uusi versio ja itse olen ainakin viihtynyt pelin parissa mainiosti...