Viestin lähetti BigRedBob
Pelin hain kaupasta eilen, mutta "tositoimiin" pääsen parin tunnin päästä... sormet syyhyää jo! Tosin ensimmäiset 1½ h menee kokoonpanoja korjaillessa...
Bring it on!
Vähän epäilen, että tuskin ovat korjanneet... kokoonpanot tuppaavat olemaan yleensä aivan hanurista, vaikka tuskin olisi mikään järjettömän suuri vaiva laittaa edes VÄHÄN tuoreempia kokoonpanoja, kun sitä pelin julkaisuakin lykätään ja lykätään.Viestin lähetti ipanmies
Haeskelin netistä jokin aika sitten ea:n pelin kokoonpanot 2003:een ja voin sanoa että mikäli haluat nykyiset realistiset kokoonpanot peliisi, sinun tarvitsee käyttää aikaa melko paljon, sillä pelistä löytyy mm. Antti Aalto, Jan Caloun, Ville Peltonen ym ym... Tosin en ole varma onko EA korjaillut noita säälittäviä kokoonpanoja sen jälkeen.
Viestin lähetti BigRedBob
Vähän epäilen, että tuskin ovat korjanneet... kokoonpanot tuppaavat olemaan yleensä aivan hanurista, vaikka tuskin olisi mikään järjettömän suuri vaiva laittaa edes VÄHÄN tuoreempia kokoonpanoja, kun sitä pelin julkaisuakin lykätään ja lykätään.
Viestin lähetti ipanmies
Toisaalta mun mielestä se kokoonpanojen kanssa häsläily on just mukavaa, mutta kun siellä on niin järjettömiä jäätymisiä EA:lta niin välillä tuppaa meneen hermo. Listoilla on mm. vuodesta toiseen Derek Plante ja Pat Falloon vaikka molemmat ovat usean vuoden ajan pelanneet jossain euroopan sarjoissa.
Näin arvelinkin olevan, 2002:n tapaan. En vaan todella nopean pikatestin aikana nopeutta säätänyt mihinkään. Myöhemmin sitä säädin ja löysin ihan hyvät vauhdit.Viestin lähetti fiksi
Rocco: Pelin nopeuttahan voi säätää asetusvalikosta kuten niitä muitakin pelaajien ja kiekon ominaisuuksia. Itse olen tottunut vaikeimmalla tasolla siihen toiseksi nopeimpaan moodiin.
Kyllä.Viestin lähetti KIME 44
Saako treidejä tehdä vapaasti ettei kone puutu siihen?
Pelinumeroita voi vaihtaa, kapteeneita ikävä kyllä ei.Viestin lähetti KIME 44
Voiko pelinumeroita ja kapteeneja vaihtaa?
Viestin lähetti Riz
Itse odottelen innolla etta paasen testailemaan uutta NHL Hitzia koska kyseessa on rehellinen arcade peli eika jaakiekkopeliksi itseaan kutsuva arcadeplajays.
Viestin lähetti Jake78
Olen testannut nyt pari päivää uutta Hitziä ja voin suositella! Varsinkin molarien torjunnat on paljon hienompia kuin 2002:ssa. Ja nyt voi pelata kokonaista kautta tai alkaa kehittää omaa joukkuetta ja yrittää päästä NHL:ään. Moninpelinä Hitz on ehdoton helmi.
Viestin lähetti tiki10
Onko uuteen Hitz:n tullut tilastot mukaan? Onko tämä koko kauden kattava peli ihan normaali NHL kausi?
Viestin lähetti Jake78
En kauheen tarkasti oo tilastoihin perehtyny, mutta kyllä niitä on todella kiitettävästi. Myös käyttäjäkohtaisesti. Ja kausi on ihan normaali NHL-kausi aidolla sarjaohjelmalla. Saa valita koko 82 matsin jöötin tai sitten lyhyemmän.
Pelissä on myös runsaasti säätimiä EA:n NHL:n tapaan joilla voi muuttaa pelin luonnetta halutessaan jopa vähän realistisempaan suuntaan. Ylivoimaakin pääsee joskus pelaamaan sillä maalivahdin taklaamisesta saa yleensä jäähyn, kuten myös tappeluista joutuu istunnolle ja hävinnyt kokonaan pois pelistä vanhaan tapaan (jäähyt voi ottaa pois päältä, erikseen tappelun ja moken ajelun osalta).