Viestin lähetti Justus
Onko tietoa siitä tukeeko toi lopullinen versio Voodoo 3:a? Vai onko ainoa vaihtoehto liikkeeseen käveleminen?
Viestin lähetti 03
Ho,
Onko kukaan päässyt vielä ko peleihin käsiksi? Onko korjauksia ilmestymisaikoihin? Onko odotuksia ja toivomuksia? PC:lle on demo jo julkaistu, itse en Maccimiehenä pääse sitä tyyppäämään :/
Pian se nähdään... :)
Free Record Shopissa väittivät, että 10.10 on heidän hyllyssään, mutta sopii epäillä... tuo 17/18.10 taitaa olla se oikea päivä.Viestin lähetti Saipafan
Hmm...Jääkiekkolehdessä lukee että julkaisupäivä on lokakuun kymmenes, eli samaan aikaan kun NHL-starttaa.
Viestin lähetti Jake78
Käsitin tuosta että sinulla olisi varmaa tietoa että NHL2K3 julkaistaan Euroopassa PS2:lle? Mun tietääkseni se on ihan yhtä epävarmaa kuin XBoxilla. Jos tietoa löytyy niin lähteet mukaan.
Luulen että tässä on sen arvoinen peli että vaikkei Eurooppaan tulisikaan, laitan sen karseat ~100€ pleikkarin modaukseen ja tilaan pelin jenkeistä. Tosin sitä varten pitäis hankkia luottokorttikin...
On vielä yksi mainitsemisen arvoinen lätkäpeli tulossa, NHL Hitz 20-03. Vaikka edustaakin kevyempää arcade-tyylisuuntaa niin loistavaa viihdettä oli edellinen versio etenkin moninpelinä.
Viestin lähetti BigRedBob
Free Record Shopissa väittivät, että 10.10 on heidän hyllyssään, mutta sopii epäillä... tuo 17/18.10 taitaa olla se oikea päivä.
Viestin lähetti 03
Kyselin Stockalta tuosta NHL2K3 pelin euroopan julkaisusta. Pitivät erittäin todennäköisenä ja uskovat että vasta NHL2K4 tulee tänne myyntiin verkkopeliominaisuuden kera. Elikkäs: kaikki joukolla modaamaan...
Viestin lähetti esakunttu
Tä ! Olin tosiaan siinä uskossa että tottakai se peli tännekin saadaan, mutta todella pettymys tämä segan toiminta. Palautteeni on lähtenyt, tehkää kaikki samoin! EA todellakin tarvitsisi kilpailua, jotta noi täysin paskat showarcade änäritkin voisi joskus kehittyä edes vähän. tuo 2003kin on aivan melkein samapeli kuin 2002, rosteritkin aivan pepullaan oletuksena (aivan kun niitä ei voisi muuttaa itse) noh suutuspäissäni oli pakko kirota jotain , Perkele. palautetta & valitusta segalle KAIKKI.
Viestin lähetti Miika-90
Mulla on kans vähän sama juttu, ei tää 800Mhz nyt mikään kovin hyvä ole. Keskusmuistia 256 mt. Näytönohjain on kyllä tarpeeks hyvä.
Minulle vastattiin näin:Viestin lähetti 03
Tällainen vastaus tuli SEGAlta, kun kyselin euroopan julkaisusta...
Viestin lähetti 03
Tällainen vastaus tuli SEGAlta, kun kyselin euroopan julkaisusta:
Dear Customer,
Thank you for your email.
We have currently no information about NHL 2k3 to be released in Europe.
I would suggest that you contact us at a later date for further updates.
Best regards
Claudia Cunningham
Sega Customer Services
customerservices@soe.sega.co.uk
Että näin :(
Viestin lähetti Jake78
Hello,
Thank you for your email.
Unfortunately we do not yet have any information regarding a release date for NHL2K3 in Europe. I will however put your request for its release into our database.
If you have any further questions please do not hesitate to contact us again.
Yours sincerely
Edward Ford
SEGA Customer Service
customerservice@soe.sega.co.uk
Customer Service: 0600 11 2 33
http://www.sega-europe.com
Aika samasta muotista tuntuu olevan kaikki vastaukset, eikä ihme kun tätä samaa asiaa varmaan kysytään n kertaa päivässä. Tosin JiVelle annettiin vähän enemmän toivoa :)
Viestin lähetti Henkka
Konetehoa vaatii rutkasti enemmän kuin 2002, oma myllyni jaksaa nippanappa pyörittää. Demoversio pyöri onneksi tuota oikeata versiota hitaammin.
Viestin lähetti 03
Pikkuisen outoa, että noinkin erilaisia vastauksia (mielestäni) ja vielä samasta paikasta... Noh, onneksi jotain toivoa näyttää olevan. Täytyy ensin pelata EA:n kakstuhattakolmonen puhki ja modata vasta sitten.
Viestin lähetti Jake78
No voi kissan v*tut. Tosin enpä kyllä usko että Stockmann on se kaikkein luotettavin taho tässä asiassa. Monet ovat jo lähettäneet palautetta suoraan Segalle, ehkä pitäisi itsekin.
customerservice@soe.sega.co.uk