Värilasiton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Edit.
Jatketaan nyt viestiä vielä sen verran, että vituttaa pelaajat, jotka jättävät ohjaimen ollessaan tappiolla ns. pöydälle. Tälläkin hetkellä viestiä kirjoittaessa nyt sitten odotellaan n. 10minuuttia kun keskiympyrässä kaikki seisoo paikoillaan, itsellänikin on ohjain pöydällä ollessani 3-0 johdossa. Hohhoijaa.
Mielestäni tossa voisi olla joku luovutusvaihtoehto, että häviöllä oleva voisi ehdottaa, että hän luovuttaa ja sitten voittaja voisi hyväksyä sen. Ilman, että kummankaan keskeytysprosentti siinä kohtaa vielä kärsisi. Toki julmimmat pelaajat haluavat nöyryyttää häviäjää entisestään, eivätkä anna luovuttaa, mutta itse olen välillä kaivannut jotain vaihtoehtoa, missä voisin myöntää olevani huonompi, ilman keskeytysprosentin huononemista. Esim. kun tulee kiire lähteä johonkin tai jotain, vaikkei olisi häviöllä niin sen "yhteisen lopetuksen" sijaan voisin hyvin antaa pisteet vastustajalle.
Ja joku AFK-kicker olisi samanlai hyvä, ärsyttävää jos toinen lähtee kesken pelin pois ja heittää ohjaimen nurkkaan. Jotenkin mä onnistun aina hommailemaan itselleni jäähyjä ja pelikatkoja, jotka sitten kestää vielä hiton pitkään kun toinen ei ole klikkailemassa niitä pois.