ISOT KIITOKSET JOKAISELLE!
Kiitokset jokaiselle ensimmäisestä streamistani! Vaikeuksia oli todella paljon ensimmäiseen 30 minuuttiin, kun lähetys lagasi uskomattoman paljon (oli katselukelvoton), vaikka testit toimivat täydellisesti. Syynä tähän olivat Dota 2 MM-kisat, joita oli pelkästään Twitchissä katsomassa vähintään 300 000. Tästä syystä Twitch oli ''lievästi jumissa''. Vaikeukset kuitenkin voitettiin ja stream saatiin kunnialla loppuun (vähän heikommalla laadulla tosin). Seuraavaan streamiin päästään sitten HD-kuvaan.
Lähetystä oli seurailemassa parhaimillaan sellaiset 80 henkilöä, joka yllätti meikän todella positiivisesti. Suuret kiitokset heille jokaiselle tästä!
Itse streamista en ikävä kyllä aio laittaa YouTubeen mitään. 480p tarkkuus ei riitä meikälle, perfektionisti kun olen. Tästä on kuitenkin mielestäni loistava jatkaa toimintaa, suunnitelmat ovat, kuten mainittu, todella suuret.
Streamin aikana pelasin 4 ottelua, joista pääottelu oli siis rakasta Hansulinhoa vastaan. Huomioikaa, että kaverilla 100 ottelun voittoputki X360:llä ja tilastot murhaavat 384-7-6, eli herra on kyllä ehdottomasti maailman parhaimpia meikäläisen tapaan. MM-kisojen 3. sija kertoo kaiken oleellisen. Näytösottelu on toki vain näytösottelu, joten tärkeintä oli saada teille show pystyyn, joten ei kannata vetää liikaa johtopäätöksiä ottelun lopputuloksesta
Kuvassa ottelun tilastot ja olin tuttuun tapaani Vancouver Canucks. Hansulinho väänsi Chicago Blackhawksilla. Ottelun voi vilkaista Twitchistä, ainakin toistaiseksi (
FINSeRe).
Kertaalleen vielä isot isot kiitokset kaikille! Ilman teitä tämä stream ei olisi onnistunut! Pysykää kuulolla mitä aktiviteettiä on tulossa tulevaisuudessa!
SeRe kiittää ja kuittaa onnistuneesta illasta!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=486685424754272&set=a.428358277253654.1073741827.353241998098616&type=1