NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 358 496
  • 1 349

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Hoi beapron pelaajat! Kohta alkaa kausi junnuissa olla läpsytelty.. Top5 varaukseksi on veikkailtu ja ajattelin kysyä että onko ykkösvarausjoukkue tuon sarjataulukon jumbona oleva vai onko teillä tullut joku huippuseura varaamaan (Pittsburgh, Ny Rangers tjms.)?
 

EndCircle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Onkos muut HUT:in pelaajat huomanneet sellaista, että pelaajien tilastot ei aina päivity? Itsellä ainakin samaan aikaan hankitut nolla peliä pelanneet pelaajat ovat jo muutaman matsin jälkeen tilastoissa eri luvuissa. Ärsyttävää kun juuri tilastoinnin takia hankin marketista koskemattomia pelaajia. Myös pisteet on osaksi pielessä ja onpa noissa joukkueen pelatuissa otteluissakin eroja.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Käyttääkö joku noita petrpuckin uusimpia rostereita? Jos jollain löytyy niin pystyisikö joku lähettämään tuon valmiiksi puretun tiedoston niin pääsisi mättämään peliä.. Niin ja noita ohjelmia joilla nuo pitäisi purkaa en löydä mistään ja xbox siis kyseessä!
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Pari kysymystä:

1. Miten pelaatte Be a GM :ää?
Harva varmaankaan kaikkia matseja itse pelaa. Kuinka paljon simuloitte?
Itse pelasin ps2:lla Dynasty Modessa usein vain kotimatsit ja loppukaudesta vieraspelejä + poffit. Mutta miten te? Simuloitteko kaiken vain minkälaisella kombolla meette?

2. Millaisilla asetuksilla pelaatte offline matsinne? Ja onko tietoa online -pelien asetuksista? Normaali vai Oletus vai mikä? Tarkoitan tässä sitä "pelityyliä".
 

Teloch

Jäsen
Minä ainakin pelailen Be a GM:ää kahdella tyylillä. Normaalisti pelaan kaikki ottelut niin runkkarissa kuin pleijareissakin. Harvemmin sitten leikin vain GM:ää, jolloin sitten simuloin kaikki ottelut ja räplään vaan vuosi vuodelta joukkuetta enemmän suohon. Mitään näiden kahden välimalli-ratkaisua en ole ikinä edes ajatellut.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Yritin tänään ensimmäistä kertaa pelata livenä, mutta kun yhdistän palvelimeen niin se herjaa vain, että "unable to retrieve account information". Missä vika?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Onkohan kenelläkään täällä koskaan käynyt niin, että voitat ottelun jatkoajalla ja tuomari on käynyt tarkistamassa voittomaalin videotuomarilta? Tuli vain mieleen, sillä äskenkin tuli semmonen maali mikä meni selvästi jalan kautta, että ihan hyvin olis voinut käydä tarkistamassam, mutta eipä käyny. Sitten tajusin, että eihän mulla oo koskaan jatkoajalla käyty maalia tarkistamassa puhelimesta. Pisti miettimään.
 
Viimeksi muokattu:

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Onkohan kenelläkään täällä koskaan käynyt niin, että voitat ottelun jatkoajalla ja tuomari on käynyt tarkistamassa voittomaalin videotuomarilta? Tuli vain mieleen, sillä äskenkin tuli semmonen maali mikä meni selvästi jalan kautta, että ihan hyvin olis voinut käydä tarkistamassam, mutta eipä käyny. Sitten tajusin, että eihän mulla oo koskaan jatkoajalla käyty maalia tarkistamassa puhelimesta. Pisti miettimään.

Itsekin olen tata pohtinut. NHL 12 tai 11:ssa kavi jopa niin, etta vastustajat tekivat selvan potkumaalin jatkoajalla, mika hyvaksyttiin ilman videotarkistusta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen juuri siirtynyt PS2sta PS3een, ja mulla oikeasti palaa järki tämän NHL:n kanssa. Iso syy varmaan se, että edellisissä voitti helposti 15-1 vaikeimmallakin tasolla.

Nyt on toiseksi helpommalla tasolla voittoprosentti siinä 50 tietämillä. No se tietenkin on hyvä asia, että tuo vaikeustaso on jollain lailla järkevä eikä käy niin, että koko kauden aikana hävitään kaksi peliä.

Tässä on kuitenki muutama juttu, jotka ärsyttää aika huolella. Jostain syystä kiekon haltuunotto tuntuu helvetin vaikealta. Esin päätyyn kun menee vauhdilla hakemaan kiekkoa, niin hyvin usein pelaaja ei muka tajua ottaa sitä kiekkoa matkaan! Ja sitten - vastustaja saa helposti kiekon pois luistelemalla ohi, mutta itse en tuota osaa. Vastustajalta kiekon saaminen tuntuu todella vaikealta tässä, aina pitää vaan "huitoa" sillä mailalla ja sitten se kiekko lentää jonnekkin helvettiin asti (yleensä vastustajalle, ylläri).

Niin, ja maalien teko on jotenkin ylivoimaisen vaikeaa. Hyökkäysalueella ne syötö menee minne sattuu, ja avaaminenkin on vaikeaa koska en koskaan tiedä missä ne omat pelaajat on! Joskus ovat niin kaukana, ettei näy kuvaruudussa. Sitten ku "arvaa" syötön niin eihän se mene omille.

Taklaaminenkin on outoa, kun sen jälkeen oma pelaaja on "pois balanssista" niin kauan, että suuremmalla todennäköisyydellä se vastustaja ehtii ottaa sen kiekon ennen kun minä...

Kertokaa mitä teen väärin? :D

EDIT: Niin, olen NHLiä alkanut konsoleilla pelaillakkin vata hiljattain. PC:llä tuli monta vuotta tahkottua. Mutta PS3:een siirtyminen tuntuu kuin pelaisi eri peliä. Kaikki on hidasta ja hankalaa. Jollain ihmeen tavalla olen päästänyt vähiten maaleja koko liigassa(!), mutta nytkin tosiaan tämä kirjoitus kirjotettu erittäin ärsyttävän 3-0 tappion jälkeen. Aika jumalia noi tietokoneveskat.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Olen juuri siirtynyt PS2sta PS3een, ja mulla oikeasti palaa järki tämän NHL:n kanssa. Iso syy varmaan se, että edellisissä voitti helposti 15-1 vaikeimmallakin tasolla.

Nyt on toiseksi helpommalla tasolla voittoprosentti siinä 50 tietämillä. No se tietenkin on hyvä asia, että tuo vaikeustaso on jollain lailla järkevä eikä käy niin, että koko kauden aikana hävitään kaksi peliä.

Tässä on kuitenki muutama juttu, jotka ärsyttää aika huolella. Jostain syystä kiekon haltuunotto tuntuu helvetin vaikealta. Esin päätyyn kun menee vauhdilla hakemaan kiekkoa, niin hyvin usein pelaaja ei muka tajua ottaa sitä kiekkoa matkaan! Ja sitten - vastustaja saa helposti kiekon pois luistelemalla ohi, mutta itse en tuota osaa. Vastustajalta kiekon saaminen tuntuu todella vaikealta tässä, aina pitää vaan "huitoa" sillä mailalla ja sitten se kiekko lentää jonnekkin helvettiin asti (yleensä vastustajalle, ylläri).

Niin, ja maalien teko on jotenkin ylivoimaisen vaikeaa. Hyökkäysalueella ne syötö menee minne sattuu, ja avaaminenkin on vaikeaa koska en koskaan tiedä missä ne omat pelaajat on! Joskus ovat niin kaukana, ettei näy kuvaruudussa. Sitten ku "arvaa" syötön niin eihän se mene omille.

Taklaaminenkin on outoa, kun sen jälkeen oma pelaaja on "pois balanssista" niin kauan, että suuremmalla todennäköisyydellä se vastustaja ehtii ottaa sen kiekon ennen kun minä...

Kertokaa mitä teen väärin? :D

EDIT: Niin, olen NHLiä alkanut konsoleilla pelaillakkin vata hiljattain. PC:llä tuli monta vuotta tahkottua. Mutta PS3:een siirtyminen tuntuu kuin pelaisi eri peliä. Kaikki on hidasta ja hankalaa. Jollain ihmeen tavalla olen päästänyt vähiten maaleja koko liigassa(!), mutta nytkin tosiaan tämä kirjoitus kirjotettu erittäin ärsyttävän 3-0 tappion jälkeen. Aika jumalia noi tietokoneveskat.

Et sää varmaankaan mitään väärin tee. Sun pitää vaan alkaa opettelee ymmärtää tätä EA:n logiikkaa. "Four passes breaks any defence" No tässä pelissä ei. Jos sä rupeet kikkailee YV:llä jotain syöttökuviota, jonka päätteksi heität takatolpalle maagisen passin, jossa realistisesti maalivahdilla ei olisi mitään saumaa, niin tässä se mokke seisoo päällään ja koppaa sen kiekon eleettömästi räpyläänsä. Joten rupee vaan niitä säbäranteita veivailee, nehän uppoaa.
Taklaaminenkin on turhaa, yritä mättää sillä mailalla vaan sitä kiekkoa. Ei mitään järkeä, mutta toimii.

Toivottavasti tästä oli suurta hyötyä. Menenkin tästä pelaamaan "jääkiekkoa".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt on toiseksi helpommalla tasolla voittoprosentti siinä 50 tietämillä. No se tietenkin on hyvä asia, että tuo vaikeustaso on jollain lailla järkevä eikä käy niin, että koko kauden aikana hävitään kaksi peliä.

Ihan eri pelihän tämä nyt on, kuin vanhojen konsoleiden änärit. Opettelua vaatii ja aikaa vie. NHL14-pelin saapuessa osaat pelata varmasti jo hyvin.

Tässä on kuitenki muutama juttu, jotka ärsyttää aika huolella. Jostain syystä kiekon haltuunotto tuntuu helvetin vaikealta. Esin päätyyn kun menee vauhdilla hakemaan kiekkoa, niin hyvin usein pelaaja ei muka tajua ottaa sitä kiekkoa matkaan! Ja sitten - vastustaja saa helposti kiekon pois luistelemalla ohi, mutta itse en tuota osaa. Vastustajalta kiekon saaminen tuntuu todella vaikealta tässä, aina pitää vaan "huitoa" sillä mailalla ja sitten se kiekko lentää jonnekkin helvettiin asti (yleensä vastustajalle, ylläri).

Tämä on ollut normaalia jo 07-versiosta asti. Ei se pelaaja aina vaan osaa ottaa kiekkoa mukaan, jos siihen luistelee vähänkin "väärin" pelin mielestä. Kannattaa käyttää sitä mailalyöntiä, jonka saa pokenapilla ja painamalla tattia sivulle. Huitaisee kiekon laitaa pitkin ja tuolloin kannattaa olla ekana kiekossa. Nopeat pelaajat ovat (ikävä kyllä aivan liikaa) tämän pelin suola, lisänä hyvät vetoarvot ja hyvä tasapaino.

Niin, ja maalien teko on jotenkin ylivoimaisen vaikeaa. Hyökkäysalueella ne syötö menee minne sattuu, ja avaaminenkin on vaikeaa koska en koskaan tiedä missä ne omat pelaajat on! Joskus ovat niin kaukana, ettei näy kuvaruudussa. Sitten ku "arvaa" syötön niin eihän se mene omille.

Kannattaa ottaa se kauimmainen mahdollinen kamerakuva ylhäältä, mutta välillä kyllä pelaaja jolle syötät, on kameran ulottumissa, etkä miestä näe. Laitaa pitkin syöttöä, toimii konetta vastaan hyvin. Maalien tekeminen tässä versiossa on ärsyttävintä ikinä, kovin rasittavan version ovat kasanneet, kun EA päättää usein, kumpi pelin voittaa. Tällöin vastapuolen mokke on jumalasta yksi ylöspäin ja vastus saa maalin vaikka sutaisemalla vain sinnepäin ja peli päättyy 1-0.

Taklaaminenkin on outoa, kun sen jälkeen oma pelaaja on "pois balanssista" niin kauan, että suuremmalla todennäköisyydellä se vastustaja ehtii ottaa sen kiekon ennen kun minä...

Taklaaminen vedetty täysin yli ja ensi pelissä kuulostaa siltä, että se vedetään täysin totaalisen överiksi. Huoletta saa taklailla kiekottomia ukkoja ja ukkoja selästä, kun taas jäähyt tulevat jostain aivan onnettomista pikku tökkäisyistä, jossa pelaaja hieman horjahtaa ja väkivaltaisuudet jostain naurettavasta pikku tönäisystä. Myös kone on kova harrastamaan typerien jäähyjen ottamista sinulla.

Tämä "pois balanssista" ärsyttää. Se liittyy EA:n magneetti-lapa-sääntöön, jossa siis taklaaja tulee, ajaa ja lennähtää jonnekin parin metrin päähän tai jää kiinni taklattuun niin pitkäksi aikaa, että taklattu tai toinen vastuksen pelaajista saa kiekon. Magneettilapa toimii myös niin, että omasta päästä pistää kovan syötön vastuksen siniselle ja tuo menee vaikka viiden sun ukon lapojen läpi perille, joka kerta.

Et siis tee mitään väärin, mutta opettelua peliin kaipaat.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Nopeat pelaajat ovat (ikävä kyllä aivan liikaa) tämän pelin suola, lisänä hyvät vetoarvot ja hyvä tasapaino.

Tätä.Inhoan.Yli.Kaiken.

Etenkin kun tulee HUT muotoa paljon pelattua niin siellä viilettää samat Havlatit,Royt,Grabnerit jne. monella pelaajalla.Todellisuudessa eivät ole mitään supertähti pelimiehiä,mutta nhl 13:sta supermiehiä.Sitten on vielä nämä vitun mikkihiiret mitkä on sitten ainoastaan supernopeitä a'la Gionta & Gaborik & Hall.Gaborik,ok,on hyvä oikeastikin,sekä Hall,mutta Gionta,VMP.

Olen viime viikot alkanut jopa kiinnittää huomiota siihen kuinka monta kertaa saan Havlatin taklattua nurin,tai edes irti kiekosta.Ja tulos on,en montaa.Max. varmasti 6 kertaa olen saanut äijän kolattua ja silloin asialla ollut Weber tai Myers tj.Phaneuffilla turha yrittää.

Turhahan se on narista tommosista,mutta kun itsellä ei riitä mielenkiinto pelata semmoisille jampoilla,joista ei oikeassa änärissä välitä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Keskialueen paitsion tullessa sääntöihin jälleen mukaan tietää se sparreissa enemmän pelikatkoja. Hyvänä puolena tietty se ettei tarvitse pakeilla laskea koskaan paljoa kuvan ulkopuolelle päivystelemään kärkkyjiä. Kerhopelejä ajatellen keskiviivan paitsio on tervetullut uudistus. Pelisilmä ja nopeat syötöt korostuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Et sää varmaankaan mitään väärin tee. Sun pitää vaan alkaa opettelee ymmärtää tätä EA:n logiikkaa. "Four passes breaks any defence" No tässä pelissä ei. Jos sä rupeet kikkailee YV:llä jotain syöttökuviota, jonka päätteksi heität takatolpalle maagisen passin, jossa realistisesti maalivahdilla ei olisi mitään saumaa, niin tässä se mokke seisoo päällään ja koppaa sen kiekon eleettömästi räpyläänsä. Joten rupee vaan niitä säbäranteita veivailee, nehän uppoaa.
Taklaaminenkin on turhaa, yritä mättää sillä mailalla vaan sitä kiekkoa. Ei mitään järkeä, mutta toimii.

Slidereitä kannattaa vääntää aika reippaasti jos haluaa mukaan realismia. Kyllä tässä versiossa on sellaisia superveskoja joo, mutta kyllä meikäläinen on ainakin tunkenut offlinessä Be a GM:ssä vaikeimmalla vaikeustasolla a. n. 3 maalin keskiarvolla b. ihan kohtuullisella (joskin oikeaa lätkää pienemmällä) prosentilla onetimereitä sisään.

Ja mikä nyt sitten on säbärannari? Voisiko joku valaista? Siis onko tässä joku bugimaali olemassa? Ranteet uppoaa 1-2 alueelta ihan kivasti sisään, mutta niinhän ne oikeassa elämässäkin menee.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ja mikä nyt sitten on säbärannari? Voisiko joku valaista? Siis onko tässä joku bugimaali olemassa? Ranteet uppoaa 1-2 alueelta ihan kivasti sisään, mutta niinhän ne oikeassa elämässäkin menee.

Ei tässä versiossa mielestäni ole edellisten versioiden kaltaista säbärannetta olemassa. Joskus muinoin nuo meinaan upposivat ilman maskia ihan vaikka siniviivalta ja rystyltä heitettynä kohtuullisen kovalla prosentilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tässä versiossa mielestäni ole edellisten versioiden kaltaista säbärannetta olemassa. Joskus muinoin nuo meinaan upposivat ilman maskia ihan vaikka siniviivalta ja rystyltä heitettynä kohtuullisen kovalla prosentilla.

No sitähän minäkin.

Kyllä muuten joillain operation sportsin slideriseteillä saa ihan sairaan paljon paremman tatsin peliin kuin oletuksilla. Sellaista täysin toimivaa ei ole vielä löytynyt, mutta kyllä noita maalimääriä ja maalinteon tuntuman saa paljon paremmaksi säätämällä vetoja ja veskoja.

Sellainen hauska juttu esim on laittaa lämärin voima melkolailla täysille, mutta tarkkuus melkein minimiin. Lopputuloksena on melko realistinen "hirveä määrä kovia lämäreitä pleksiin" ja silloin tällöin hirveä pommi yläpesään mille veska ei voi mitään.

Taklauspelissä ei ole sellaista 100% toimivaa olemassakaan. Joko niittejä tulee liikaa tai liian vähän, tai sitten ne painottuu väärin.

Kyllä se on edelleen kuitenkin kaikesta huolimatta niin, että joka vuosi joku osa-alue menee eteenpäin reilusti, mutta toiset taaksepäin. Kokonaisuutena aina ollaan edellisvuotta parempi, mutta pikkuvikoja ja puutteita on ihan saatanasti.

Se vituttaa, että se "mullistava" uudistus on aina pääosassa jokaisessa uudessa painoksessa. Nyt se luistelu on joo parempaa kuin koskaan, mutta kyllä siinä on liikaa painoarvoa kun miettii. Varmaan ensi vuonna se fyysisyys on pääosassa ja taklaaminen tulee vielä arcademmaksi kuin nyt.

Kilpailua tämä lätkäpeliskene tarvitsee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kohta saattaa loppua koko pelin pelaaminen. Taas sain hirveällä tuskalla tasotettua 19s ennen loppua ilman vestaa. No, seuraavan alotuksen hävisin 100-0 ja sit ne tekee jonkun pompun siniviivalta ja menee maaliin. Morjes, näin on käyny JOKA KERTA ku oon saanu voittoprosentin yli 50....

Vituttaa koko peli...

EDIT: Niin, ja tuntuu että jatkuvasti joltain pelaajalta vedetään jalat alta ja sit menee oma maalipaikka/kaveri tekee maalin. Edellisessä pelissä joku kävi kolaamassa mun alimman pakin (kiekottomana) ja sit ku se pötkötteli maassa ni ne teki maalin...

Edit2: Uus peli alkoi. Laukaukset mulle 10 - 5... kaveri johtaa 0 - 3...

No, ehkä pitän takoa. Kohta on Pleikkari rikki.
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mie en tajua tätä itkemistä. Ne säbättelijät voi puolustaa pois ja 4 syötöllä pystyy murtamaan jokaisen joukkueen. 10 kertaa hyökkäysalueella ja pistämään 1-timeristä sisään maalinkulmalta. Läpiajosta lämäämään längeistä jne jne. Nyt puhun gm, online, online versus, eashl tahi hut peleistä. Ite en ole yhtään kikkajoopevirtuoosi. Kohtuullisella puolustuksella pystyt voittamaan joukkueen kuin joukkueen ja tarkoitan tällä, että osaat ennakoida ja sijoittua oikein puolustuspäässä.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä miten nämä 'valittajat' pelaavat tätä nhl 13 versioita.
 
Mie en tajua tätä itkemistä. Ne säbättelijät voi puolustaa pois ja 4 syötöllä pystyy murtamaan jokaisen joukkueen. 10 kertaa hyökkäysalueella ja pistämään 1-timeristä sisään maalinkulmalta. Läpiajosta lämäämään längeistä jne jne. Nyt puhun gm, online, online versus, eashl tahi hut peleistä. Ite en ole yhtään kikkajoopevirtuoosi. Kohtuullisella puolustuksella pystyt voittamaan joukkueen kuin joukkueen ja tarkoitan tällä, että osaat ennakoida ja sijoittua oikein puolustuspäässä.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä miten nämä 'valittajat' pelaavat tätä nhl 13 versioita.

Aivan samaa mieltä! Aina tulee pelin jälkeen valituksia pelityylistä ja kuinka raukkamaisia maaleja tein. Oikein puolustamalla ja pelaamalla nuokin on helppo blokata. Mun mielestä on ihan sama miten teen maalini, vastustajan heikkoutta jos päästää helpolla laukomaan.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäli joutuu hankkimaan uuden NHL 13- pelin, niin toimiikos nuo tallennetut pelit mutkitta tuon uuden kanssa?
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
On tullut nyt hangattua tätä peliä verkossa ihan kunnolla, kun sai netin vähän nopeammaksi (Xbox 360). NHL pelejä on jo tosin tullut pelattua segan ja nintendo 64 ajoilta. Online otteluita pelaan aina tasoerolla parempia vastaan, niin täytyy kyllä sanoa, että olen keksinyt jäätävän pelikirjan tähän peliin. Pitää vaan pakan tiiviinä ja puolustaa tarkasti ja vastaiskuista rankaisee, niin yleensä voittaa ottelun. viimeiset 12 ottelua on mennyt 10 voittoa, 1 tappio virallisella (tässäkin kaveri sai aivan kauheita räkämaaleja ja vein ottelua 100-0) ja 1 rankkareilla. Vai onko sitten muut yksinkertaisesti, niin paljon heikompia tai sitten sitä kunnon NHL "ammattilaista" ei ole tullut vielä vastaan. Enkä nyt voi sanoa, että sumputtaisin peliä, koska yleensä vien myös laukaukset sekä myös hyökkäysalueen ajan. Pelaako muuten moni täällä noilla klassisilla näppäimillä? Ei vaan opi millään pelaamaan noilla oletus napeilla. Tämä on sitten kirjoitettu huumorilla, mutta tosissaan!

Ihan ok peli minun mielestä. Ja todella mahtavaa ajanvietettä, muutaman kaljan lomassa. Toki parannettavaa löytyy tulevaan NHL 14 peliin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Vai onko sitten muut yksinkertaisesti, niin paljon heikompia tai sitten sitä kunnon NHL "ammattilaista" ei ole tullut vielä vastaan.
En halua ottaa mitään menestyksestäsi pois, mutta ainakin omalla kohdallani vastustajat olivat aivan luvattoman heikkoja johonkin tasolle 50 saakka. En ollut kummoinen pelaaja silloin, jos olen vieläkään, mutta yli 40 matsia voitin ensmmäisestä viidestäkymmenestä. Kun se maaginen raja sitten tuli vastaan, niin alkoi tulemaan jo ihan tappioputkiakin.

Hyvä on peli kyllä edelleen. NHL 12 oli bugiranteineen ja varmoine onetimereineen sen verran raskas pelattava, etten jaksanut versus-matseja pelata lainkaan näin pitkälle kevääseen. Tämän vuoden versio ei vieläkään ärsytä juuri yhtään. EASHL on molemmissa kuitenkin ollut se paras pelimuoto ja suosittelen sitä edelleen kaikille lämpimästi. Se on ihan kuin eri peli. Ja paljon hauskempi sellainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös